Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1/2 dpo: voel me niet lekker maar heb maag-darmontsteking. Dokter zei dat dit vaker eens voorkomt tijdens nasleep van corona door verminderd immuunsysteem. Rond 15u ongeveer 1u hele scherpe pijnlijke steken links onderaan buik (eierstok?). Waarschijnlijk door de eisprong, nog nooit eerder gehad.
    2/3 dpo: niks bijzonders. Heel moe, maar zoontje slaapt heel slecht...
    3/4 dpo: 's morgens vroeg enorme honger, puistjes, veel plassen, koud.

Violet88 vindt dit leuk.
  2. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Dinsdag piek, denk gister ei. 11 a 12 dagen na mijn ei begint mijn menstruatie
    Al word deze ronde toch niks want heb al 7 dagen last van bruin verlies zucht:rolleyes:

1dpo
    Niks bijzonders beetje krampjes mja m'n Bruine vriend is er ook dus zal daar wel door komen:$
    2dpo
    Lichte menstruatie krampen, spotting lijkt gestopt.
    3dpo
    Zeurend gevoel in onderbuik, zo af en toe steken in mijn borsten. Leuk hoor progesteron :roflmao: en last van afscheiding

Romy1987, Joylynn en Violet88 vinden dit leuk.
  3. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    Ik sluit dit lijstje af! Ben nu 4 dagen over tijd. Nog geen mega super knal test, wel een duidelijke streep. Heb nog 2 testen over dus doe er volgend weekend nog 1 en eentje over 2,5e week vlak voordat ik de eerste vroege echo heb (7 weken vanaf laatste menstruatie).

1-3dpo: heel erg vermoeid, veel last van acne (altijd rond eisprong). Kort lontje, chagrijnig, weinig geduld.
    4dpo: vermoeid, veel geslapen en gerust. Flink humeur. Geduld snel op. Voelde hele dag door af en toe steken linksonder. Einde van de dag beetje weeïg gevoel.
    5dpo: vermoeid, geen steken meer. Wel nog weeïg geweest meest van de dag. Door de afgelopen dagen vanmorgen koppig geweest en een Kruidvat test gedaan. Voordat ik hier las dat dit helemaal nog niet kon. Omo wit zoals ze hier zeggen :D weinig honger ook gehad.
    6dpo: krampjes in buik, diarree. Beide heeft man ook dus twijfelachtig. Meer honger dan gister, voor 10 uur ook al mijn ochtend snack (yoghurt + fruit) op en kan nog wel meer eten.
    7dpo: paar kleine steekjes vanmorgen en nu wat gerommel linksonder (darmen?). Geen echt bijzondere symptomen.
    8dpo: 10 min weeïg bij opstaan. Borsten groter twijfel ik over.
    9dpo: vroeg getest, negatief. Gevoelige borsten.
    10dpo: gevoelige borsten en na 2156 keer kijken conclusie dat ze ook wat groter zijn.
    11dpo: gevoelige borsten
    12dpo: gevoelige borsten, klein beetje acne op mijn rug
    13dpo: gevoelige borsten en vandaag ook duidelijk dat ze groter zijn toen ik mij in een soort bh probeerde te wurmen. Klein beetje misselijk. Leek een hele lichte bijna onzichtbare tuur streep te hebben op een middag early etos test.
    14dpo: vanmorgen getest: een hele lichte tuur! Maar beter zichtbaar dan de dag ervoor. Gevoelige borsten en ‘s avonds ook wat steekjes. Man zegt dat ik dat vorige zwangedschap ook had, kan het zelf niet herinneren.
    15dpo: gevoelige borsten en vermoeidheid

Ik denk uiteindelijk dat deze telling niet klopte en mijn ei eigenlijk 5 dagen later was dan wanneer ik dit lijstje bij ben gaan houden :)

Romy1987, Babylovebaby en Joylynn vinden dit leuk.
  4. Romy1987

Romy1987 Lid

24 mei 2022
    85
    61
    18
    Vrouw

02-08 ovulatie
    1 dpo Menstruatie achtige lichte kramp afscheiding niet meer slijmerig maar terug naar witte vloei.
    2 dpo weinig tot geen vloei, lichte kramp links
    3 dpo lichte kramp , witte vloei
    4 dpo Raar knijpend trekkend gevoel in vagina, steekjes hier en daar, waterige afscheiding, buik erg opgezet , ongi kramp
    5 dpo Witte vloei, lichte ongi kramp links
    6 dpo
    7 dpo
    8 dpo
    9 dpo
    10 dpo
    11 dpo
    12 dpo
    13 dpo
    14 dpo/nod

5. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1/2 dpo: voel me niet lekker maar heb maag-darmontsteking. Dokter zei dat dit vaker eens voorkomt tijdens nasleep van corona door verminderd immuunsysteem. Rond 15u ongeveer 1u hele scherpe pijnlijke steken links onderaan buik (eierstok?). Waarschijnlijk door de eisprong, nog nooit eerder gehad.
    4/5 dpo: veel plassen, puistjes. Misselijk in de namiddag en opvliegers. Af en toe heel licht ongesteldheid gevoel.

6. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    4/5 dpo: veel plassen, puistjes. Misselijk in de namiddag en opvliegers. Af en toe heel licht ongesteldheid gevoel.
    5/6 dpo: veel plassen, af en toe misselijk. Last van droge keel. Beetje menstruatieachtige krampjes af en toe, af en toe lichte 'steekjes' links onderbuik.

Violet88 vindt dit leuk.
  7. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Dinsdag piek, denk gister ei. 11 a 12 dagen na mijn ei begint mijn menstruatie
    Al word deze ronde toch niks want heb al 7 dagen last van bruin verlies zucht:rolleyes:

1dpo
    Niks bijzonders beetje krampjes mja m'n Bruine vriend is er ook dus zal daar wel door komen:$
    2dpo
    3dpo
    Zeurend gevoel in onderbuik, zo af en toe steken in mijn borsten. Leuk hoor progesteron :roflmao: en last van afscheiding
    4dpo
    De hele dag diarree gehad, borrelende darmen, steekjes in borsten, in de avond koud en afscheiding
    5dpo
    Soms lichte steekjes in mijn borst links, afscheiding, in de schaduw had ik het koud vanmiddag, verder niks

Jolien1991, Romy1987 en Violet88 vinden dit leuk.
  8. Romy1987

Romy1987 Lid

24 mei 2022
    85
    61
    18
    Vrouw
    02-08 ovulatie
    1 dpo Menstruatie achtige lichte kramp afscheiding niet meer slijmerig maar terug naar witte vloei.
    4 dpo Raar knijpend trekkend gevoel in vagina, steekjes hier en daar, waterige afscheiding, buik erg opgezet , ongi kramp
    6 dpo witte vloei, veel steken in vagina en krampen
    7 dpo tijdens sex onwijze steken en kramp in baarmoeder verder veel energie en voel me normaal
    8 dpo
    9 dpo
    10 dpo
    11 dpo
    12 dpo
    13 dpo
    14 dpo/nod

Babylovebaby vindt dit leuk.
  9. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    5/6 dpo: veel plassen, af en toe misselijk. Last van droge keel. Beetje menstruatieachtige krampjes af en toe, af en toe lichte 'steekjes' links onderbuik.
    6/7 dpo: droge keel, af en toe lichte 'steekjes' onderbuik, af en toe heel licht tintelend/branderig gevoel borsten.

10. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Dinsdag piek, denk woensdag ei. 11 a 12 dagen na mijn ei begint mijn menstruatie

1dpo
    2dpo
    3dpo
    4dpo
    De hele dag diarree gehad, borrelende darmen, steekjes in borsten, in de avond koud en afscheiding
    5dpo
    Soms lichte steekjes in mijn borst links, afscheiding, in de schaduw had ik het koud vanmiddag, verder niks
    6dpo
    Soms jeukende borst, afscheiding, met vlagen menstruatie krampen, vanavond een weeig gevoel

Violet88 vindt dit leuk.
  11. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    6/7 dpo: droge keel, af en toe lichte 'steekjes' onderbuik, af en toe heel licht tintelend/branderig gevoel tepels.
    7/8 dpo: ontzettend moe na een lastige nacht met zoontje... af en toe steekjes onderbuik, af en toe heel licht tintelend/branderig gevoel tepels, misselijk na het eten van een taartje. Koude handen en voeten.

Babylovebaby, Joylynn en Violet88 vinden dit leuk.
  12. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Wanneer wil je gaan testen?

13. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik morgen een testje ga wagen... :| kans is natuurlijk heel klein bij mij, en wellicht ook nog te vroeg hoor, maar ik kan nooit lang genoeg wachten. :D

14. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Dat herken ik wel, spannend hoor!

Jolien1991 vindt dit leuk.
  15. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Ik mag bijna weer mee schrijven dames, ik denk dat ik vandaag mijn piek heb gehad (dat zullen de testen morgen uitwijzen) dan kan ik ook weer op het beroemde wachtbankje

Babylovebaby, Jolien1991 en Joylynn vinden dit leuk.
  16. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Ooh fijn! Spannend altijd he. ;)

Violet88 vindt dit leuk.
  17. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Dinsdag piek, denk woensdag ei. 11 a 12 dagen na mijn ei begint mijn menstruatie

1dpo
    2dpo
    3dpo
    4dpo
    5dpo
    6dpo
    Soms jeukende borst, afscheiding, met vlagen menstruatie krampen, vanavond een weeig gevoel
    7dpo
    Zeurend gevoel in mijn onderbuik, soms jeukende borst, meer energie, klodder witte afscheiding in onderbroek

18. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Klinkt ook al zo spannend, wanneer ga jij testen?

19. Romy1987

Romy1987 Lid

24 mei 2022
    85
    61
    18
    Vrouw
    6 dpo witte vloei, veel steken in vagina en krampen
    7 dpo tijdens sex onwijze steken en kramp in baarmoeder verder veel energie en voel me normaal
    8 dpo hele dag zeurende stekende ongi kramp (voor mij wel normaal elke cyclus als standaard pms klacht zo dicht bij m’n nod)

9 dpo
    10 dpo
    11 dpo
    12 dpo
    13 dpo
    14 dpo/nod

Violet88 vindt dit leuk.
  20. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Ik heb een testje gedaan maar weet het niet zo goed. Omdat ik misschien niet objectief kan zijn, laat ik jullie graag even meekijken...

Bijgevoegde bestanden:

Michje, Romy1987, pienvd90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina