Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja hoop houden doen we zoiezo, bij mijn jongste had ik nergens last van
    Inmiddels in ronde 8 na de pil.

Ooh jee dat lijkt me ook niet fijn, lichaam kan ons soms aardig voor de gek houden:rolleyes:

Romy1987 en KinderwensiA vinden dit leuk.
  2. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Dinsdag piek, denk woensdag ei. 11 a 12 dagen na mijn ei begint mijn menstruatie
    Al word deze ronde toch niks want heb al 7 dagen last van bruin verlies zucht:rolleyes:

1dpo
    Niks bijzonders beetje krampjes mja m'n Bruine vriend is er ook dus zal daar wel door komen:$
    2dpo
    Lichte menstruatie krampen, spotting lijkt gestopt.
    3dpo
    Zeurend gevoel in onderbuik, zo af en toe steken in mijn borsten. Leuk hoor progesteron :roflmao: en last van afscheiding
    4dpo
    De hele dag diarree gehad, borrelende darmen, steekjes in borsten, in de avond koud en afscheiding
    5dpo
    Soms lichte steekjes in mijn borst links, afscheiding, in de schaduw had ik het koud vanmiddag, verder niks
    6dpo
    Soms jeukende borst, afscheiding, met vlagen menstruatie krampen, vanavond een weeig gevoel
    7dpo
    Zeurend gevoel in mijn onderbuik, soms jeukende borst, meer energie, klodder witte afscheiding in onderbroek
    8dpo
    Met vlagen wat misselijk vandaag, had vandaag ook eventjes een brandend gevoel in mijn tepel. Vanavond een vlaag van zuurbranden en ineens moe, af en toe Zeurend gevoel in onderbuik
    9dpo
    Steken links onder vandaag zo is het weg en zo begint het weer, geregeld brandend gevoel in borsten, met vlagen misselijk, afgelopen nacht moeilijk in slaap kunnen komen
    10dpo
    Nog steeds brandend gevoel in borsten, borrelende darmen, moe en hoofdpijn al komt dat van de warmte denk ik haha,
    Vandaag weer een klodder witte afscheiding, opgeblazen buik, met vlagen jeuk aan mijn borst

Romy1987 vindt dit leuk.
  3. KinderwensiA

KinderwensiA Actief lid

17 mei 2022
    275
    218
    43
    Vrouw
    Aah heftig hoor... 12 weken lang. Maar wel fijn dat je zo snel weer zwanger bent gedragen. Ik hoop mee dat je kindje goed en gezond zal blijven groeien.
    Het geloven begint meestal pas bij de eerste echo, maar ik zou de tests gewoon in de gaten blijven houden en bij een goede oploop de moed erin houden. Dat ben ik immers ook van plan.

Violet88 vindt dit leuk.
  4. KinderwensiA

KinderwensiA Actief lid

17 mei 2022
    275
    218
    43
    Vrouw
    Mooizo. De aanhouder wint.:thumup:

Jahh, ik had me er maar bij neergelegd. Wel jammer dat er zoveel bekend is over de bijwerkingen van de pil tijdens gebruik maar er niets concreet te vinden is over het proces van ontpillen. Volgens de huisarts en verloskundige was ik wel een extremer geval, maar waren de klachten niet onbekend. Ik denk wel 2x na voordat ik er ooit weer aan zou beginnen. o_O

Romy1987 en Violet88 vinden dit leuk.
  5. KinderwensiA

KinderwensiA Actief lid

17 mei 2022
    275
    218
    43
    Vrouw
    10/11dpo: flinke pijn in mijn rug en trekkerig gevoel in mijn buik. Erg (snel weer) hongerig. Weinig energie. Borsten nog altijd pijnlijk. Tepels branden, zo gevoelig zijn ze. Winderig.:confused:
    Om 6 uur 's ochtends de eerste test en licht positief!
    11/12dpo: er is een stroomstoring gaande, dus met mijn telefoon als zaklamp naar de wc gestapt in de vroege ochtend voor de tweede test (zie foto's). Hij lijkt mooi op te lopen dus ik ben hoopvol..:oops:

Bijgevoegde bestanden:

Joylynn, Babylovebaby, Romy1987 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Wensvoornummer5

Wensvoornummer5 Niet meer actief

Toch ook maar even meeschrijven.

1 dpo niks bijzonders
    2 dpo 's avonds wat krampjes en snachts licht misselijk (progestogen waarschijnlijk)
    3 dpo
    4 dpo
    5 dpo
    6 dpo
    7 dpo
    8 dpo
    9 dpo
    10 dpo testen?
    11 dpo
    12 dpo
    13 dpo
    Nod

Romy1987 vindt dit leuk.
  7. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Ziet er prachtig uit meid

KinderwensiA vindt dit leuk.
  8. Maud1995

Maud1995 Actief lid

24 dec 2021
    181
    213
    43
    Vrouw
    Ik vind hem behoorlijk positief hoor! Voorzichtig gefeliciteerd, spannend :thumup:

9. KinderwensiA

KinderwensiA Actief lid

17 mei 2022
    275
    218
    43
    Vrouw
    Dank jullie wel!

10. Romy1987

Romy1987 Lid

24 mei 2022
    85
    61
    18
    Vrouw
    #2510 Romy1987, 14 aug 2022
    Laatst bewerkt: 14 aug 2022
    1
    dpo Menstruatie achtige lichte kramp afscheiding niet meer slijmerig maar terug naar witte vloei.
    2 dpo weinig tot geen vloei, lichte kramp links
    3 dpo lichte kramp , witte vloei
    4 dpo Raar knijpend trekkend gevoel in vagina, steekjes hier en daar, waterige afscheiding, buik erg opgezet , ongi kramp
    5 dpo Witte vloei, lichte ongi kramp links
    6 dpo witte vloei, veel steken in vagina en krampen
    7 dpo tijdens sex onwijze steken en kramp in baarmoeder verder veel energie en voel me normaal
    8 dpo hele dag zeurende stekende ongi kramp (voor mij wel normaal elke cyclus als standaard pms klacht zo dicht bij m’n nod)

9 dpo hele dag door lichte ongi kramp, voelt constant ‘ nat’ van onder heb elke keer idee dat ik ongi ben geworden maar nog niet. Steekjes in vagina voornamelijk links. Voor mij dusver nog geen tekenen van een zwangerschap, wel pms, wat puistjes kin.
    10 dpo tuurstreep op action early , moe maar tis ook erg warm, erg opgeblazen gevoel, steekjes onderin buik & links voel me eigenlijk goed gewoon
    11 dpo vanmorgen lichte tuurstreep op k2v5 ( zie foto) met ochtend urine (morgen test ik weer met action early om te zien of er oploop is met dpo10)
    12 dpo opgestaan met misselijkheid en onwijze duizeligheid, action early gedaan …zie niet heel veel oploop maar hou goede moed. Voel me echt belabberd. Veel natte afscheiding( waterig) borsten geen last. Geen eetlust , onwijs opgeblazen gevoel .
    Ongi kramp is over, wellicht was dit de innesteling de afgelopen dagen.

13 dpo
    14 dpo/nod

Bijgevoegde bestanden:

11. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Dinsdag piek, denk woensdag ei. 11 a 12 dagen na mijn ei begint mijn menstruatie
    Al word deze ronde toch niks want heb al 7 dagen last van bruin verlies zucht:rolleyes:

1dpo
    Niks bijzonders beetje krampjes mja m'n Bruine vriend is er ook dus zal daar wel door komen:$
    2dpo
    Lichte menstruatie krampen, spotting lijkt gestopt.
    3dpo
    Zeurend gevoel in onderbuik, zo af en toe steken in mijn borsten. Leuk hoor progesteron :roflmao: en last van afscheiding
    4dpo
    De hele dag diarree gehad, borrelende darmen, steekjes in borsten, in de avond koud en afscheiding
    5dpo
    Soms lichte steekjes in mijn borst links, afscheiding, in de schaduw had ik het koud vanmiddag, verder niks
    6dpo
    Soms jeukende borst, afscheiding, met vlagen menstruatie krampen, vanavond een weeig gevoel
    7dpo
    Zeurend gevoel in mijn onderbuik, soms jeukende borst, meer energie, klodder witte afscheiding in onderbroek
    8dpo
    Met vlagen wat misselijk vandaag, had vandaag ook eventjes een brandend gevoel in mijn tepel. Vanavond een vlaag van zuurbranden en ineens moe, af en toe Zeurend gevoel in onderbuik
    9dpo
    Steken links onder vandaag zo is het weg en zo begint het weer, geregeld brandend gevoel in borsten, met vlagen misselijk, afgelopen nacht moeilijk in slaap kunnen komen
    10dpo
    Nog steeds brandend gevoel in borsten, borrelende darmen, moe en hoofdpijn al komt dat van de warmte denk ik haha,
    Vandaag weer een klodder witte afscheiding, opgeblazen buik, met vlagen jeuk aan mijn borst
    11dpo
    Vandaag heerlijk aan het strand gelegen dus niet echt last van symptomen gehad, behalve dan de witte dikke afscheiding, brandende borsten, jeuk aan mijn borst, warm, obstipatie, en mijn linker neusgat bloedde vanmiddag ineens
    Morgen mijn nod:oops:

Romy1987, KinderwensiA en Violet88 vinden dit leuk.
  12. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    jij had nog niet getest toch? Ga je dat morgen wel doen?

13. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Hier ben ik dan weer met mijn opsom lijstje

1DPO - niks
    2DPO - niks

Romy1987 en Joylynn vinden dit leuk.
  14. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Jaaaaa dit ziet er al goed uit:rolleyes:

Romy1987 vindt dit leuk.
  15. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Nee klopt heb nog niet getest inderdaad, afgelopen dagen ook druk geweest en vroeg weg dus ook geen tijd voor gehad haha
    Misschien dat ik morgen ochtend een test ga doen :oops: maar verwacht dat die toch negatief zou zijn

16. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ik duim voor je dat het deze ronde raak is

17. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja gek is dat eigelijk he dacht dat het aan mij lag

18. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Oh wat kun jij je goed inhouden zeg haha.

19. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Wat een prachtige test! Gefeliciteerd!

Romy1987 vindt dit leuk.
  20. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Hahaha ja misschien omdat ik aan de ene kant ook niet durf en niet verwacht dat hij positief zou zijn, ook is mijn lf niet zo lang na mijn ei.. mijn borsten doen ook niet zeer of iets al had ik dat met de jongste ook niet met de oudste weer wel :oops:

Deel Deze Pagina