Whaaaaa echt?! Dacht niet dat iemand het zou gaan zien op de foto!!! Krijg em ook echt niet fatsoenlijk op de foto!
Aah gezellig Wij alle 3 de dagen bij mijn moeder gegeten. Ook reuze gezellig! En mams en zus zeiden allebei tegen me “wat schitteren je ogen toch, je straalt helemaal, ben je weer zwanger ofzo?!” Dus vandaar dat ik me niet meer kon inhouden
Omdat ik goede moed heb voor deze ronde doe ik nog eens een keertje mee, hopelijk zit men gevoel juist ❤️ 1DPO -meer afscheiding dan gewoonlijk 2DPO -meer afscheiding dan gewoonlijk, moeilijk in slaap gevallen en erg slecht geslapen 3DPO -meer afscheiding dan gewoonlijk, slecht inslapen, temp daling (geel lichaam) 4DPO -nog steeds veel afscheiding, voelde een steek links onder, temp nog niet terug gestegen, slecht inslapen 5DPO -temp nog steeds hetzelfde, opgestaan met het gevoel of ik de dag voordien buikspier oefening had gedaan, trekkende liezen en licht ongi gevoel 6DPO -temp lichtjes gestegen, trekkende liezen, pijnlijke en gevoelige borsten 7DPO -temp weer wat gestegen, wat krampjes, nog steeds pijnlijke borsten. Vandaag een testje gewaagd en een tuurstreepje te zien, maar ben pas overtuigd als ik oploop zie. 8DPO -temp zelfde al gisteren, testje nog steeds even vaag, deze ochtend licht misselijk en hoofdpijn, pijnlijke borsten, trekkende liezen *edit: misschien een raar ‘symptoom’ maar nies mezelf te pletter, ben niet ziek en nies anders zelden. Vond het dus wel opvallend 9DPO -nog steeds geen duidelijk positieve test, temp flink gestegen, pijnlijke borsten, liespijn bij het niezen, krampjes, kreeg een bloedneus door men neus te snuiten, veel afscheiding 10DPO -test nog steeds even vaag dus het zal wel niets zijn.. borsten erg gespannen en gevoelig, veel afscheiding, krampjes 11DPO 12DPO 13DPO NOD
Ja denk het wel, manlief was vanavond al naar de jumbo geweest, maar helaas alle predictors op Dus die stuur ik morgen wel ff naar de Kruidvat
Ja zojuist met kv2v5 maar zie alleen een schaduw die ik niet op de foto krijg dus ik denk dat het niks is
Ik ga ook eens meedoen; ronde 1. Ovulatie op dag 17 van cyclus (25 december). 1dpo: niets, savonds wel kotsmisselijk het bed in gegaan. (teveel eten, 2e kerstdag). Geen afscheiding 2dpo: Door flinke steken wakker geworden. Niet goed te plaatsen waar, maar wel rond eierstokken/baarmoeder. Gedurende de dag veel 'menstruatie' krampen gehad. Geen afscheiding 3dpo: Een flinke steek in linker-eierstok. Verder geen opmerkende dingen. Geen afscheiding 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo:
Jazeker! Ben ook pas 8dpo vandaag en volgens mij is dat nog net te vroeg voor een kv2v5 Het streepje op de action van gister is nog steeds zichtbaar en donker paars ingedroogd…. Wel een pennenstreep, maar ik weet uit ervaring dat ze zo opdrogen bij een extreme tuur.. Morgen gewoon opnieuw
1dpo: temp 36,8 niets bijzonders, beetje napijn links 2dpo: temp 36,9 niets bijzonders 3dpo: temp 37,0 borsten lichtelijk gespannen, melkachtige afscheiding Edit; laat in de middag af en aan irritante “steekjes” in bm Extra edit; laat in de avond opnieuw die steekjes in mijn buik, zojuist met afvegen wat lichtroze afscheiding, spanning op borsten neemt toe 4dpo: temp 37,0 veel afscheiding, behoorlijk aanwezige steekjes onderbuik voornamelijk links Edit; sterkere geur, ijskoude voeten en koude handen, borsten minder gespannen, huid gaat er weer gaaf uitzien 5dpo: temp 36,9 borsten sinds vannacht heel erg gespannen en doen pijn, wakker geworden met het gevoel van een overvolle blaas, lichte hoofdpijn, droge ogen (symptomen lijken de vorige ronde op te volgen, al zegt mijn gevoel dat het niet raak is) Edit; plots weeïg gevoel, zelfs lichtelijk misselijk te noemen, zal vast progesteron zijn Rond 20:00 een paar venijnige steekjes gevoeld, hield kort aan 6dpo: temp 36,9 pijnlijke borsten, hoofdpijn, nog steeds droge ogen, darmen rommelen, met afvegen veel afscheiding Edit; in de avond weer van die venijnige steekjes gevoeld en sindsdien menstruatieachtig gevoel, borsten voelen alsof er steeds kleine naaldjes in zitten te prikken 7dpo: temp 36,9 - dat is voor mij al een aanwijzing dat het niet raak is, bij stabiele temp ben ik nooit zwanger, spreek uit ervaring. Spanning op borsten is afgenomen, waterige afscheiding waardoor ik constant een nat gevoel heb en hoofdpijn. Edit; waar mijn borsten vanmorgen minder gespannen waren zijn ze nu hartstikke gevoelig en prikken weer en het voelt alsof ze branden van binnen (met name buitenste kanten) Gezwicht om te testen en volgens mij een tuurlijn. 8dpo: temp 37,0 hoofdpijn, met vlagen weeïg, soms ineens licht in mijn hoofd, pijnlijke gespannen borsten, nat gevoel, kv2v5 nagenoeg negatief 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
Zojuist een nieuwe kv2v5 gedaan, hoe gek kan je zijn Ik zie toch steeds die schim, wat denken jullie dames? Krijg het echt zo moeilijk op de foto en na uploaden gaat de kwaliteit ook zo enorm achteruit Bekijk bijlage 710521
Bekijk bijlage 710522 Ik twijfel zo hard hè pffff het is zo licht dat ik het denk ik maar als negatief moet zien
Whaaa echt?! Zo blij dat je em ziet! Ik denk steeds dat ik em te graag wil zien en ik me de tuurlijntjes verbeeld
Haha ja dat kan natuurlijk ook Het ligt er ook echt maar net aan hoe je erop kijkt. Wat dat betreft was de action van gister makkelijker op te sporen