Wat een prachtige oploop Gefeliciteerd en hopelijk een goede zwangerschap! Succes met de eerste echo ♡
Ook best een flinke stijging! Ben benieuwd of het wat te betekenen heeft of dat we ons gewoon teveel opwinden
Hier ben ik dan weer met mijn opsom lijstje 1DPO - niks 2DPO - niks 3DPO - niks ( ja oké, heel moe. Maar dat mag ook wel na het opzetten van 3 tenten vandaag, haha) 4DPO - af en toe wat steekjes rechtsonder, verder niks
1dpo lage rugpijn 2dpo lage rugpijn 3dpo lage rugpijn Ik vraag me af of mijn ei niet later was.. ik heb wel vaker last van lage rugpijn vóór mijn eisprong. 4dpo enorm moe, overdag 2 dutjes gedaan met kindje. Spierpijn. Temp 36.6 5dpo honger, 's avonds misselijk. Krampen. Dikke witte afscheiding Temp 36.7 6dpo honger, 's avonds misselijk. Krampen. Dikke witte afscheiding Temp 36.6 7dpo Vreemde dromen. Verder geen symptomen, voel me energiek en blij. Temp 36.9. Early action test gedaan maar negatief (I know veel te vroeg) 8dpo veel afscheiding, bloedend tandvlees (had ik vorige zs, en viel me nu op) Constipatie. Temp 36.9 9dpo Vreemde dromen. Koude handen en voeten, moe. Veel afscheiding, heel hongerig in de ochtend. Constipatie. Temp 36.8. Early action test negatief (en nu zijn ze op ) Ik merk toch een teleurstelling, ook al weet ik dat 9dpo vroeg is. Ik denk dat het komt omdat deze luteale fase wel pittig is, veel ongemakjes, voel me niet heel goed. Bij mijn vorige zs was de Early ook negatief en op nod testte ik positief. Dus moed erin houden! 10dpo Gisteren last gehad van ongi krampen en witte afscheiding, regelmatig door de dag temperatuur genomen en was altijd boven 37 graden. Deze nacht 4u geslapen (is slecht slapen ook een symptoom?), opgestaan met temp 36,5 en HONGER. Heel emotioneel maar komt waarschijnlijk door het slaapgebrek (of pms)? Temp dip baart me zorgen. Rommelende darmen. 11dpo ongi krampen, baarmoedermond ligt lager & is zacht, heel winderig (voor mij wel typisch PMS) maarrr temp terug gestegen: 36.9. vandaag weer testje halen 12dpo 13dpo Nod
Die temperatuurdip kan wijzen op een innesteling, vooral gezien je temperatuur weer omhoog is gegaan. Spannend! Ik hoop dat het raak is deze maand!
Ik had besloten express niet mee te schrijven zodat mijn lijf mij minder voor de gek zou houden. Maar ik mis het.. 1 tot 3 DPO: niks 4 DPO: maagzuur 5 DPO: maagzuur en obstipatie. 6 DPO: maagzuur, oprispringen en obstipatie (hier ook krampen door dus kan moeilijk bepalen of er ook nog andere krampen zijn daar beneden haha) wel af en toe een spierpijngevoel rond mijn baarmoeder en lies. 7 DPO: net een test gedaan, negatief maar het is nog vroeg. alhoewel ik met mijn ogen lijntjes kan toveren volgens mij want soms lijk ik weer wat te zien .
Hahha ja er was ook niet heel veel te zien, maar dacht deel het even . Raar ook dat ik soms wel wat zie en soms niet maar dat het wel dezelfde test is. Vervelend hahah
Oh dus ik ben toch niet zooo gek aan het worden.. Wat zou ik graag willen slapen en over 7 dagen op mijn NOD wakker worden hahahah.
Ik dacht op de mijne ook iets te zien. Maar pas 6 dpo. Belachelijk vroeg getest, I know Zie trouwens op deze foto bij jou niks @xRMC