Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1987

    Romy1987 Lid

    24 mei 2022
    85
    61
    18
    Vrouw
    ik had vorige maand ook 2 vals positieve met k2v5.. had em gepost in testen topiC..was uiteindelijk dus niet raak.
    Wil je niet ontmoedigen want ik zie ook iets op je test, maar heb zelf dus de laatste 2 testen vals Pos getest met k2v5 en daarom deze ronde alleen action gebruikt.
    Hoop dat de test oploopt hoor !!
     
    Violet88 en Wensvoornummer5 vinden dit leuk.
  2. Romy1987

    Romy1987 Lid

    24 mei 2022
    85
    61
    18
    Vrouw
    Ik had deze ronde menstruatie gevoel vanaf m’n ei. Ik ben zwanger dus dat klopt bij mij iig wel !
     
    Wensvoornummer5, 88leentje88 en xRMC vinden dit leuk.
  3. 88leentje88

    14 aug 2022
    14
    27
    13
    Vrouw
    1dpo lage rugpijn
    2dpo lage rugpijn
    3dpo lage rugpijn
    Ik vraag me af of mijn ei niet later was.. ik heb wel vaker last van lage rugpijn vóór mijn eisprong.
    4dpo enorm moe, overdag 2 dutjes gedaan met kindje. Spierpijn. Temp 36.6
    5dpo honger, 's avonds misselijk. Krampen. Dikke witte afscheiding Temp 36.7
    6dpo honger, 's avonds misselijk. Krampen. Dikke witte afscheiding Temp 36.6
    7dpo Vreemde dromen. Verder geen symptomen, voel me energiek en blij. Temp 36.9. Early action test gedaan maar negatief (I know veel te vroeg)
    8dpo veel afscheiding, bloedend tandvlees (had ik vorige zs, en viel me nu op) Constipatie. Temp 36.9
    9dpo Vreemde dromen. Koude handen en voeten, moe. Veel afscheiding, heel hongerig in de ochtend. Constipatie. Temp 36.8. Early action test negatief (en nu zijn ze op :roflmao:)
    Ik merk toch een teleurstelling, ook al weet ik dat 9dpo vroeg is. Ik denk dat het komt omdat deze luteale fase wel pittig is, veel ongemakjes, voel me niet heel goed. Bij mijn vorige zs was de Early ook negatief en op nod testte ik positief. Dus moed erin houden!
    10dpo Gisteren last gehad van ongi krampen en witte afscheiding, regelmatig door de dag temperatuur genomen en was altijd boven 37 graden. Deze nacht 4u geslapen (is slecht slapen ook een symptoom?), opgestaan met temp 36,5 en HONGER. Heel emotioneel maar komt waarschijnlijk door het slaapgebrek (of pms)? Temp dip baart me zorgen. Rommelende darmen.
    11dpo ongi krampen, baarmoedermond ligt lager & is zacht, heel winderig (voor mij wel typisch PMS) maarrr temp terug gestegen: 36.9. vandaag weer testje halen
    12dpo misselijk, steken onderbuik. Slecht slapen. Vettig voorhoofd. Moest dit een zwangerschap zijn, is hij nu al totaal anders als de vorige (ik had toen enkel lage rugpijn :D) Temp: 37
    13dpo
    Nod

    Testjes in bijlage. Afgebroken test is Early, de andere een gewone. Ik zie iets vaag. :oops:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. 88leentje88

    14 aug 2022
    14
    27
    13
    Vrouw
    Sorry voor de slechte kwaliteit trouwens, ik wou man en kind niet wakker maken :)
     
  5. xRMC

    xRMC Fanatiek lid

    11 jun 2022
    1.034
    852
    113
    Vrouw
    Jaa ik zie hem! Spannend hoor.
     
    88leentje88 vindt dit leuk.
  6. Joylynn

    Joylynn Fanatiek lid

    13 jul 2022
    3.891
    4.251
    113
    Ik zie op beide testen iets! Die temperatuurdip kan van een innesteling zijn, hoor ik wel eens.
     
    88leentje88 en Wensvoornummer5 vinden dit leuk.
  7. Wensvoornummer5

    Wensvoornummer5 Niet meer actief

    Ja ik denk ook niet dat het wat was hoor! Voor nu ga ik er vanuit dat het niet raak is.. Voel me nog niet zwanger.
     
    Romy1987 vindt dit leuk.
  8. Violet88

    Violet88 Fanatiek lid

    24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Ja ik zie hem hoor
     
    88leentje88 vindt dit leuk.
  9. Wensvoornummer5

    Wensvoornummer5 Niet meer actief

    Jaaa ik zie hem op beide! :thumup:
    Spannend zeg .
    En je negatieve testen op 7 en 9 dpo geven mij hoop, haha
     
    88leentje88 en Violet88 vinden dit leuk.
  10. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Ik zie hem ook!
     
    88leentje88 vindt dit leuk.
  11. Wensvoornummer5

    Wensvoornummer5 Niet meer actief

    1 dpo niks bijzonders
    2 dpo 's avonds wat krampjes en snachts licht misselijk (progestogen waarschijnlijk)
    3 dpo niks, savonds op bed wat steekjes in onderbuik
    4 dpo soms wat misselijk waarschijnlijk van progesteron
    5 dpo de hele dag door af en toe steekjes links onderin m'n buik. Vanmorgen weer misselijk van progestogen.
    6 dpo met vlagen misselijk en af en toe steekjes in m'n onderbuik. Eind van de dag menstruatiepijn in buik en een zere rug. Vanmorgen een hele hele vage streep op kv 2v5 maar denk een valse.
    7 dpo steeds flinke menstruatiepijn, sensitest spierwit
    8 dpo
    9 dpo
    10 dpo testen?
    11 dpo
    12 dpo
    13 dpo
    Nod
     
    Violet88 vindt dit leuk.
  12. Romy1987

    Romy1987 Lid

    24 mei 2022
    85
    61
    18
    Vrouw

    Mijn eerste action test was nog vager dan jouw lijntje hoor ! Ik denk positief !!!!
     
    88leentje88 vindt dit leuk.
  13. xRMC

    xRMC Fanatiek lid

    11 jun 2022
    1.034
    852
    113
    Vrouw
    1 tot 3 DPO: niks
    4 DPO: maagzuur
    5 DPO: maagzuur en obstipatie.
    6 DPO: maagzuur, oprispringen en obstipatie (hier ook krampen door dus kan moeilijk bepalen of er ook nog andere krampen zijn daar beneden haha) wel af en toe een spierpijngevoel rond mijn baarmoeder en lies.
    7 DPO: net een test gedaan, negatief maar het is nog vroeg. alhoewel ik met mijn ogen lijntjes kan toveren volgens mij want soms lijk ik weer wat te zien o_O.Heeeeeeeel erg moe en ook echt in slaap vallen. Af en toe nog maagzuur en met momenten weer een spierpijngevoel rond mijn baarmoeder en liezen.
    8 DPO: test negatief. kon ook niet met ochtendurine testen omdat ik steeds voor een paar uurtjes in slaap val, heel vervelend.
     
  14. xRMC

    xRMC Fanatiek lid

    11 jun 2022
    1.034
    852
    113
    Vrouw
    1 tot 3 DPO: niks
    4 DPO: maagzuur
    5 DPO: maagzuur en obstipatie.
    6 DPO: maagzuur, oprispringen en obstipatie (hier ook krampen door dus kan moeilijk bepalen of er ook nog andere krampen zijn daar beneden haha) wel af en toe een spierpijngevoel rond mijn baarmoeder en lies.
    7 DPO: net een test gedaan, negatief maar het is nog vroeg. alhoewel ik met mijn ogen lijntjes kan toveren volgens mij want soms lijk ik weer wat te zien o_O.Heeeeeeeel erg moe en ook echt in slaap vallen. Af en toe nog maagzuur en met momenten weer een spierpijngevoel rond mijn baarmoeder en liezen.
    8 DPO: test negatief. kon ook niet met ochtendurine testen omdat ik steeds voor een paar uurtjes in slaap val, heel vervelend.EDIT: hele lichte krampjes, weinig eetlust en soms nog wat maagzuur
     
    Violet88 en Wensvoornummer5 vinden dit leuk.
  15. Violet88

    Violet88 Fanatiek lid

    24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Hier ben ik dan weer met mijn opsom lijstje

    1DPO - niks
    2DPO - niks
    3DPO - niks ( ja oké, heel moe. Maar dat mag ook wel na het opzetten van 3 tenten vandaag, haha)
    4DPO - af en toe wat steekjes rechtsonder, verder niks
    5DPO - niks bijzonders
    6DPO - niks bijzonders
     
    Soof1992, xRMC en Wensvoornummer5 vinden dit leuk.
  16. Wensvoornummer5

    Wensvoornummer5 Niet meer actief

    Zou me niks verbazen als jij straks zwangerb bent. Volgens mij ben je heerlijk nuchter
     
  17. xRMC

    xRMC Fanatiek lid

    11 jun 2022
    1.034
    852
    113
    Vrouw
    Ze zeggen wel eens de ronde dat je niks voelt, dat het is gelukt.*fingers crossed*
     
    Wensvoornummer5 en Violet88 vinden dit leuk.
  18. Violet88

    Violet88 Fanatiek lid

    24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Denk dat ik nuchter en ontspannen overkom omdat we op vakantie zijn. Een heel ander ritme dan normaal en er ietsje minder mee bezig. Wel testen mee hoor hahaha.
     
  19. xRMC

    xRMC Fanatiek lid

    11 jun 2022
    1.034
    852
    113
    Vrouw
    Dat kan ook in zijn voordeel werken hahah wel lekkere timing
     
  20. Violet88

    Violet88 Fanatiek lid

    24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Absoluut, eisprong net voordat we weg gingen :roflmao:
     
    KinderwensiA en xRMC vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina