Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.367
    1.161
    113
    Vrouw
    Ideaal hahha

Violet88 vindt dit leuk.
  2. Wensvoornummer5

Wensvoornummer5 Niet meer actief

Ik ben weer misselijk wakker geworden. Sensitest misschien een hele vage streep of ik verbeeld het me. Vanmiddag komen er extra gevoelige testen binnen. Dan nog maar 1tje doen.

Violet88, 88leentje88 en xRMC vinden dit leuk.
  3. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.367
    1.161
    113
    Vrouw
    Mogen we meeturen? Mijn ogen zijn er voor gemaakt om lijntjes te zien heb ik gemerkt hahahah. Hoop voor je dat de misselijkheid niet van de progesteron is!

Violet88 en 88leentje88 vinden dit leuk.
  4. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.367
    1.161
    113
    Vrouw
    Ik heb geen testje gedaan net. Ik heb 2u geslapen vannacht aangezien ik gister om 3u smiddags pas "uitgerust" wakker werd en daarvoor gewoon steeds weer in slaap viel. En heb nog veel moeten plassen vannacht dus ik dacht ja laat maar hahah had het wel opgevangen maar het was lichter dan normaal. Vandaag 9dpo, waarschijnlijk zit er nog wel een middagdutje in na mijn werk voor hoe ik me nu voel en dan test ik misschien daarna.

Violet88, 88leentje88 en Wensvoornummer5 vinden dit leuk.
  5. Wensvoornummer5

Haha mijne ook. Bij de andere 4 ook zulke streepjes. Maar kreeg hem vanmorgen niet op de foto en al weggegooid

6. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.367
    1.161
    113
    Vrouw
    ahhh jammer! Hopen dat er snel duidelijkere lijntjes komen!

7. Loveblooms

15 aug 2022
    99
    51
    18
    Vrouw
    1 dpo niks

2 dpo niks

3 dpo afentoe zeurend gevoel in onderbuik

4 dpo beetje zeurend gevoel in onderbuik, obstipatie

5 dpo het voelt van onder wat opgezwollen wat ik eigenlijk alleen ken van mijn zwangerschap in het laatst trimester.
    hartslag in rust stijgt ineens.

6 dpo
    wat steekjes in de buik
    obstipatie
    nog steeds hoge hartslag
    over hobbeltjes fietsen doet zeer

7 dpo
    Spierpijn gevoel in benen
    Zeurend gevoel bovenbenen
    Met momenten zeurend gevoel in de buik
    Soort toeschietreflex gevoel in tepels
    Dikke ader op mijn borst (Door warmte?)
    Let weer op teveel symptomen xD

8 dpo
    Afentoe steekjes onderin de buik.
    Hobbeltjes fietsen doet zeer links onderin. Ik voel het ook in de auto zeer doen.

9dpo
    Weinig klachten
    Hartslag in rust zakt

10dpo
    Pijn bij klussen aan de bm
    Testje negatief

Violet88 en xRMC vinden dit leuk.
  8. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.367
    1.161
    113
    Vrouw
    Hier net getest, weer negatief op 9DPO. Lijk alsnog soms wat te zien maar ik denk dat ik dat moet loslaten en als ik zwanger zou zijn zal ik het op een gegeven moment echt wel duidelijk zien zonder zaklamp en de test in alle hoeken te houden. Ik weet dat het nog vroeg is, maar ben erg down vandaag. :(

Bijgevoegde bestanden:

Wensvoornummer5 vindt dit leuk.
  9. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.367
    1.161
    113
    Vrouw
    .

10. 88leentje88

14 aug 2022
    14
    27
    13
    Vrouw
    Dankjewel allemaal om het streepje te bevestigen :D ik had me voorgenomen om vandaag ~alles los te laten~ en pas op mijn nod te testen. Maar in de voormiddag werd ik weer onzeker omdat ik het streepje van gisteren wel erg licht vond dus heb toch nog even getest, is iets donkerder geworden (en was niet met geconcentreerde urine). Morgen nog een laatste ochtendtest..
    Heb mijn symptomen van gisteren ook nog wat aangevuld.

1dpo lage rugpijn
    2dpo lage rugpijn
    3dpo lage rugpijn
    Ik vraag me af of mijn ei niet later was.. ik heb wel vaker last van lage rugpijn vóór mijn eisprong.
    4dpo enorm moe, overdag 2 dutjes gedaan met kindje. Spierpijn. Temp 36.6
    5dpo honger, 's avonds misselijk. Krampen. Dikke witte afscheiding Temp 36.7
    6dpo honger, 's avonds misselijk. Krampen. Dikke witte afscheiding Temp 36.6
    7dpo Vreemde dromen. Verder geen symptomen, voel me energiek en blij. Temp 36.9. Early action test gedaan maar negatief (I know veel te vroeg)
    8dpo veel afscheiding, bloedend tandvlees (had ik vorige zs, en viel me nu op) Constipatie. Temp 36.9
    9dpo Vreemde dromen. Koude handen en voeten, moe. Veel afscheiding, heel hongerig in de ochtend. Constipatie. Temp 36.8. Early action test negatief (en nu zijn ze op :roflmao:)
    Ik merk toch een teleurstelling, ook al weet ik dat 9dpo vroeg is. Ik denk dat het komt omdat deze luteale fase wel pittig is, veel ongemakjes, voel me niet heel goed. Bij mijn vorige zs was de Early ook negatief en op nod testte ik positief. Dus moed erin houden!
    10dpo Gisteren last gehad van ongi krampen en witte afscheiding, regelmatig door de dag temperatuur genomen en was altijd boven 37 graden. Deze nacht 4u geslapen (is slecht slapen ook een symptoom?), opgestaan met temp 36,5 en HONGER. Heel emotioneel maar komt waarschijnlijk door het slaapgebrek (of pms)? Temp dip baart me zorgen. Rommelende darmen.
    11dpo ongi krampen, baarmoedermond ligt lager & is zacht, heel winderig (voor mij wel typisch PMS) maarrr temp terug gestegen: 36.9. vandaag weer testje halen
    12dpo misselijk, steken onderbuik. Slecht slapen. Vettig voorhoofd. Moest dit een zwangerschap zijn, is hij nu al totaal anders als de vorige (ik had toen enkel lage rugpijn :D) veel afscheiding maar minder dik, soms rekbaar zelfs.. Veel buikpijn, diarree Temp: 37 licht positieve test
    13dpo weinig symptomen buiten diarree. Geen temp gedaan in de ochtend, overdag 37,2. Licht positieve test (geen ochtendurine)
    Nod

Bijgevoegde bestanden:

Babylovebaby, xRMC, Joylynn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Zo herkenbaar, ik ga zondag denk ik een testje wagen :oops: wil alleen niet teleurgesteld op vakantie zijn. Maar wil ook graag weten waar ik aan toe ben. Dilemma’s

Wensvoornummer5 vindt dit leuk.
  12. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd, mooie test

88leentje88 vindt dit leuk.
  13. Wensvoornummer5

Ik snap wat je ziet en ook precies wat je voelt. We zijn vast snel aan de beurt. X

xRMC en 88leentje88 vinden dit leuk.
  14. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Aangezien ik het de vorige keer gezellig vond om hier te kletsen, kom ik nu ook al mee doen :D

DPO1; zeurend gevoel in onderbuik maar heb ik vaker na m'n eisprong

Babylovebaby, xRMC en Violet88 vinden dit leuk.
  15. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Mooie test!

88leentje88 vindt dit leuk.
  16. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Hé bah, wat balen! Hopelijk gewoon vroeg en komt het nog goed!

xRMC vindt dit leuk.
  17. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Hé gezellig!

18. 88leentje88

14 aug 2022
    14
    27
    13
    Vrouw
    Hé wat erg.. Ik herken je gevoel, op 9dpo voelde ik me ook down (early test zag toen nog omo wit). Het wachten duurt soms echt té lang he. Hopelijk mag je snel positief testen!!

xRMC vindt dit leuk.
  19. Wensvoornummer5

@xRMC ik had toch wel een foto gemaakt. Screenshot_20220819-153233__01.jpg

xRMC vindt dit leuk.
  20. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.367
    1.161
    113
    Vrouw
    Jaa dat is echt vervelend. Je kan er 1tje doen en als er niks te zien is ff wachten. Als dat uberhaubt lukt hahah

Violet88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina