Gefeliciteerd! Jaa duurt idd te lang, ben benieuwd hoe die 9 maanden gaan als het bij mij eens raak is want dit duurt al zooooo lang.
Nou dan kun je even vooruit . Hopelijk heb je er maar 1 nodig. Ookal gaan die anderen alsnog gebruikt worden denk hahha
Hoi allen! Ik schrijf ook weer even mee. Ik heb gisteren een terugplaatsing gehad van een zesdaagse cryo. Dag 1 - 5 niet van toepassing (i.v.m. terugplaatsing cryo). Dag 6 Terugplaatsing: geen bijzonderheden. Dag 7 Geen bijzonderheden.
Oh wat spannend dan zeg! Mag jij met 14 dagen ook testen of moet je langer wachten? Sorry, ik weet niet goed hoe dit werkt...
Ik mag van het ziekenhuis op 12 dagen na tp testen. Dus 18 DPO. Dat is laat, maar denk dat ze dat doen omdat we natuurlijk ook een paar dagen later pas beginnen in ons lichaam. Maar je rekent dan wel gewoon het aantal oude dagen embryo op de dag van de terugplaatsing. Haha. Maar denk niet dat ik zo lang kan wachten. Vorige keren ook op 12-14 DPO ongeveer getest. Helaas beide keren negatief. Driemaal is hopelijk scheepsrecht!
Gaan we voor!! Tot nu toe voelt het allemaal rustig. Bij de 1e terugplaatsing had ik steekjes en krampjes op de dag van de terugplaatsing en de dag erna. Bij de 2e terugplaatsing had ik heel slecht geslapen en voelde ik ook steekjes. Nu voel ik (nog) niks. We gaan het zien! Probeer sowieso gewoon hierin wat relaxt te blijven, haha. Zal vast lastig worden met de dag.
Ik heb pas een docu gezien van iemand die ook lang bezig was en 3x een terugplaatsing gehad heeft waarvan de 3e keer raak was en die keer noujuist helemaal niks voelde. Dus laten we het hopen voor je.
1 tot 3 DPO: niks 4 DPO: maagzuur 5 DPO: maagzuur en obstipatie. 6 DPO: maagzuur, oprispringen en obstipatie (hier ook krampen door dus kan moeilijk bepalen of er ook nog andere krampen zijn daar beneden haha) wel af en toe een spierpijngevoel rond mijn baarmoeder en lies. 7 DPO: net een test gedaan, negatief maar het is nog vroeg. alhoewel ik met mijn ogen lijntjes kan toveren volgens mij want soms lijk ik weer wat te zien .Heeeeeeeel erg moe en ook echt in slaap vallen. Af en toe nog maagzuur en met momenten weer een spierpijngevoel rond mijn baarmoeder en liezen. 8 DPO: test negatief. kon ook niet met ochtendurine testen omdat ik steeds voor een paar uurtjes in slaap val, heel vervelend.EDIT: hele lichte krampjes, weinig eetlust en soms nog wat maagzuur 9 DPO: test negatief. nogsteeds veel maagzuur, vermoeid, pijn in mijn onderrug (kan door werk komen), vannacht had ik een "blauwe plek" gevoel bij mijn baarmoeder met af en toe hele lichte krampjes en mijn darmen borrelen heel erg (nogsteeds obstipatie)
Hier ben ik dan weer met mijn opsom lijstje 1DPO - niks 2DPO - niks 3DPO - niks ( ja oké, heel moe. Maar dat mag ook wel na het opzetten van 3 tenten vandaag, haha) 4DPO - af en toe wat steekjes rechtsonder, verder niks 5DPO - niks bijzonders 6DPO - niks bijzonders 7DPO - beginnende pijn in borsten, meer afscheiding
Weer een testje gedaan deze ochtend. Zit nu volgens de app op mijn nod (14dpo), nog geen bloed maar teststreep wordt jammer genoeg terug lichter. Dus ik vrees er een beetje voor. Ik heb ook een foto toegevoegd met de test van gisteren.