Laat ik deze ronde ook even meedoen het is ronde 2 en de vorige ronde ook kwaaltjes gehad maar geen zwangerschap. Ik had 22/12 mijn eerste positieve digitale cb test. Dus reken 24/12 als 1dpo. 1dpo; geen klachten 2dpo; geen klachten 3dpo; gevoelige borsten 4dpo; gevoelige borsten, afscheiding en in de avond een felle steek aan de rechter kant 5dpo; 6dpo; 7dpo; 8dpo; 9dpo; 10dpo; NOD
Dus ik zie ze echt niet vliegen Al is het nog steeds echt zo extreem licht dat ik blijf twijfelen… Klote dat er geen predictor meer lag in de winkel
Whaha ik heb helemaal ingezoomd en echt mijn best gedaan, maar ik zie echt niets. Ik hoop dat iedereen gelijk heeft en die raak is!!
Klopt, het is echt meer een schaduw… maar ook wel heel vroeg getest… Het is ook echt heel onduidelijk en extreem licht, ik twijfel zelf ook enorm hoor Manlief gaat straks opnieuw bij de jumbo kijken, al ben ik in staat om ff voor 15 euro click en collect te bestellen bij action hahahaha. Pffff geduld is een schone zaak
ik hoop zo dat jullie gelijk hebben!! Ik zat bij jou in het juli 2022 groepje! Wat spijtig dat het bij jou ook helaas mis is gegaan Jij ook aan het eind van de cyclus zie ik… spannend! Wanneer ga jij testen?
Laat ik deze ronde ook even meedoen het is ronde 2 en de vorige ronde ook kwaaltjes gehad maar geen zwangerschap. Ik had 22/12 mijn eerste positieve digitale cb test. Dus reken 24/12 als 1dpo. 1dpo; geen klachten 2dpo; geen klachten 3dpo; gevoelige borsten 4dpo; gevoelige borsten, afscheiding en in de avond een felle steek aan de rechter kant 5dpo; gevoelige borsten met steken, krampjes onderin de buik en rug 6dpo; 7dpo; 8dpo; 9dpo; 10dpo; NOD
Ja ik zie hem wel hoor, durf me er alleen niet over uitspreken bij de kv omdat ik er zelf altijd een voordrukker op zie. Blijft spannend! ❤️
Nou ik heb eerlijk gezegd geen voordruk gezien (let ik bij elke test op) Ik denk dat het sowieso te vroeg getest is. Bij de jumbo helaas nog steeds geen predictor, dus heb even via click & collect bij de action een paar pakken besteld, morgen tussen 10 en 11 ophalen haha. Hoe is het bij jou nu? Je kaartje ziet er in elk geval goed uit, triphasic patroon Ik duim voor je hoor ❤️
1dpo: temp 36,8 niets bijzonders, beetje napijn links 2dpo: temp 36,9 niets bijzonders 3dpo: temp 37,0 borsten lichtelijk gespannen, melkachtige afscheiding Edit; laat in de middag af en aan irritante “steekjes” in bm Extra edit; laat in de avond opnieuw die steekjes in mijn buik, zojuist met afvegen wat lichtroze afscheiding, spanning op borsten neemt toe 4dpo: temp 37,0 veel afscheiding, behoorlijk aanwezige steekjes onderbuik voornamelijk links Edit; sterkere geur, ijskoude voeten en koude handen, borsten minder gespannen, huid gaat er weer gaaf uitzien 5dpo: temp 36,9 borsten sinds vannacht heel erg gespannen en doen pijn, wakker geworden met het gevoel van een overvolle blaas, lichte hoofdpijn, droge ogen (symptomen lijken de vorige ronde op te volgen, al zegt mijn gevoel dat het niet raak is) Edit; plots weeïg gevoel, zelfs lichtelijk misselijk te noemen, zal vast progesteron zijn Rond 20:00 een paar venijnige steekjes gevoeld, hield kort aan 6dpo: temp 36,9 pijnlijke borsten, hoofdpijn, nog steeds droge ogen, darmen rommelen, met afvegen veel afscheiding Edit; in de avond weer van die venijnige steekjes gevoeld en sindsdien menstruatieachtig gevoel, borsten voelen alsof er steeds kleine naaldjes in zitten te prikken 7dpo: temp 36,9 - dat is voor mij al een aanwijzing dat het niet raak is, bij stabiele temp ben ik nooit zwanger, spreek uit ervaring. Spanning op borsten is afgenomen, waterige afscheiding waardoor ik constant een nat gevoel heb en hoofdpijn. Edit; waar mijn borsten vanmorgen minder gespannen waren zijn ze nu hartstikke gevoelig en prikken weer en het voelt alsof ze branden van binnen (met name buitenste kanten) Gezwicht om te testen en volgens mij een tuurlijn. 8dpo: temp 37,0 hoofdpijn, met vlagen weeïg, soms ineens licht in mijn hoofd, pijnlijke gespannen borsten, nat gevoel, kv2v5 nagenoeg negatief Edit; in de avond een behoorlijk kort lontje, ben echt geprikkeld en chagrijnig, hartkloppingen en duizeligheid 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
Aah nee toch?! Misschien toch vroeg misgegaan dan bij de innesteling? Want zonder innesteling ook geen hcg…. Klotezooi je Temp blijft wel mooi hoog
Bekijk bijlage 710634 Bekijk bijlage 710635 Bekijk bijlage 710636 oooo dames zojuist deze test in handen!! Duidelijker dan die van maandag! Durf nog echt niet blij te zijn na de vmk van vorige ronde, maar als deze blijft plakken is het helemaal op de natuurlijke weg zonder hormonen gekomen!!!!!