jaa maar heb nog nooit zo licht gehad. In daglicht zie je het nog slechter. Bij mijn 1ste zwangerschap op 10 dpo was de tweede streep even donker bijna als controle streep. Dit is een early test
Ik moet morgen en vrijdag werken, dus denk zaterdagochtend weer testen. Als ik niet ongesteld wordt. We zullen zien. Ik heb er een hard hoofd in
Daar zie ik ook een streepje. Licht wel, maar een streepje is een streepje. Soms krijg je de ene keer een hele donkere streep terwijl je een andere keer licht streepje hebt, las ik weleens.
Dpo 1-3 : geen bijzonderheden. (Geen pijnlijke borsten, heb ik normaal wel) 4 dpo: steken linker tepel en links onderbuik erg moe. 5 dpo: wederom steken linker tepel en rommelende buik met steekjes, puistjes, jeukende ogen. 6 dpo: wederom steken, meer puistjes, vette huid, jeukende ogen, constipatie, kramp onderrug. 7 dpo: soms steken links in buik ter hoogte van m’n navel, wat steekjes links in de onderbuik (ook bij het schaambot), beginnende pijn borsten, nu meer aan de zijkanten heb ik normaal nooit, nat gevoel beneden. Vandaag een beetje de moed verloren, denk dat het niet is gelukt 8 & 9 dpo: meer pijn in borsten nu meer aan de bovenkant, steekjes in de onderbuik, meer afscheiding. 10 dpo: borsten zijn nog steeds gevoelig, huid is minder vettig, steekjes in de onderbuik links trekt door naar rug, vannacht heel levendig gedroomt (ik onthou normaal gesproken geen dromen), veel honger.
Vanavond komt mijn easy@home ovu testjes binnen Vraag me alleen af omdat ik vermoed dat mijn ei al is geweest paar dagen na menstruatie of het wel zin heeft om een ovu test te doen.. De kwaaltjes van een eisprong had ik al vlak na mijn menstruatie..
6 DPO Terugplaatsing cryo zesdaagse: geen bijzonderheden. 7 DPO Geen bijzonderheden. 8 DPO Plakjes kaas (op brood) smaakte niet. ’s Avonds last van steken in mijn rechterzij-achter (rug). 9 DPO Plakjes kaas (op brood) smaakte niet. Verder geen bijzonderheden. 10 DPO Afgelopen nacht een uur last gehad van een rommelende buik (nadat ik wakker werd, omdat ik naar de wc moest). Overdag geen bijzonderheden, sinds 15.30u buikpijn. 11 DPO ’s Morgens erg veel moeite gehad met wakker worden. Gevoel van watten in hoofd en moe (weinig energie). Na middagwandeling met de hond erg warm gekregen, licht duizelig en lichte steekjes in mijn buik. Direct na het avondeten erg warm gekregen, alsof de hitte in mijn lijf ontplofte. ’s Avonds goede steek gevoeld ter hoogte van mijn navel en daarna lichte steekjes in mijn buik. 12 DPO Rond 8.45u op het werk instant misselijkheid en zweterig gevoel, trok daarna weg. Thuis met buikpijn op bed gegaan. Rust helpt. Zin in eten, maar ook weer niet.
Ik doe gewoon weer mee, je weet maar nooit bovendien was vanmorgen ineens m'n temperatuur hoger, dus hopelijk morgen ook! DPO 1 - DPO 4: niks en temperatuur van 36.7 (zoals al 10 dagen) DPO 5: spierpijn/beurs gevoel in onderbuik en temperatuur 37.0 DPO 6: de nacht en ochtend het gevoel alsof ik ongesteld ging worden. Buikpijn en rugpijn. Temperatuur weer 37.0 En vanmorgen ineens paniek van "oh nee straks ben ik zwanger! Hoe ga ik dat doen met een peuter? Oh no" overviel me ineens helemaal.