DPO 1 - DPO 4: niks en temperatuur van 36.7 (zoals al 10 dagen) DPO 5: spierpijn/beurs gevoel in onderbuik en temperatuur 37.0 DPO 6: de nacht en ochtend het gevoel alsof ik ongesteld ging worden. Buikpijn en rugpijn. Temperatuur weer 37.0 En vanmorgen ineens paniek van "oh nee straks ben ik zwanger! Hoe ga ik dat doen met een peuter? Oh no" overviel me ineens helemaal. DPO 7; vannacht buikkrampen en rare propjes die leken op menstruatiekrampen. Vandaag verder niks.
Ze reageren vaak pas heel laat. Ik testte met ah en Etos duidelijk positief en moest met de groene sensitest nog mega turen.
Goed, alles nog rustig. Mijn nod is op maandag, 11 dpo dus. Ik heb vandaag wel wat last van meer afscheiding, ben ik niet zo gewend. Ik heb het sinds een paar dagen in de avond ook gruwelijk warm terwijl het huis lekker koel is. Ben dan in staat om alles uit te trekken zo warm. Mijn temperatuur is vandaag 0,1 gestegen, terwijl die normaal omlaag hoort te gaan ivm aankomende nieuwe ronde. Ik verwacht niks, maar dat is zelfbescherming. Ik weet hoe teleurgesteld ik kan zijn. Ik zit nu al af en toe naar dat steiginkje te kijken... "zou het?!" Als ik morgen geen tempdip heb ga ik toch een testje doen!
Hier ben ik dan weer met mijn opsom lijstje 1DPO - niks 2DPO - niks 3DPO - niks ( ja oké, heel moe. Maar dat mag ook wel na het opzetten van 3 tenten vandaag, haha) 4DPO - af en toe wat steekjes rechtsonder, verder niks 5DPO - niks bijzonders 6DPO - niks bijzonders 7DPO - beginnende pijn in borsten, meer afscheiding 8DPO - pijnlijkere borsten, vanmorgen wat buikpijn/misselijk. Een negatieve test (tenminste ik beschouw hem als negatief) 9DPO - pijnlijke borsten, kort lontje. Test was negatief (zie zelf natuurlijk wel wat ) maar zolang manlief niks ziet is iets negatief. 10DPO - pijnlijke borsten, veel afscheiding. Vanavond erg moe (maar heb ook een wespensteek onder mijn oog, geen idee of dat er mee te maken heeft) Test negatief, al denk ik duidelijker iets te zien dan gister. Maar goed, manlief ziet het niet dus negatief 11DPO - pijnlijke borsten, moe en humeurig. Test negatief 12DPO - test negatief, gevoelige borsten, afscheiding en humeurig 13DPO - test negatief, gevoelige borsten, hele dag ontzettend moe
1/2 dpo: Niks 2/3 dpo: Niks 3/4 dpo: Niks 4/5 dpo: Sochtends even een vlaag van misselijk. Hele dag krampjes in mijn buik, voornamelijk aan de linkerkant. Ook zere onderrug. Loop van de dag verhoging, 38 graden. Hele dag erg moe. 5/6 dpo: Sochtends smaakt mijn koffie opeens anders? Nog steeds ook last van lichte krampjes. 6/7 dpo: Hele lichte krampjes in buik, bijna niet noemenswaardig. Licht gevoelige tepels / borsten. Af en toe vlaagjes van misselijkheid. 7/8 dpo: Ligt gevoelige tepels / borsten. Verder eigenlijk niet echt iets. 8/9 dpo: Ligt gevoelige borsten. Lichte krampjes buik. Rommelende darmen en obstipatie. 9/10 dpo: Vanmorgen geen gevoelige borsten meer, loop van de dag toch wel weer een beetje terug gekomen. Verder nergens last van.
Als het goed is nu 5dpo Vandaag ineens last van bruinverlies met afvegen wat over is gegaan op roze met alleen afvegen
Vandaag zo'n grote tempdip dat het niets meer zal worden... Testen heeft geen zin zo. Volgende ronde hopelijk een goede, stabiele cyclus!
Dames ik kan helaas nog niet weer mee doen.. zit nu op CD36 en geen piek gevonden helaas.. wat zouden jullie doen.. door testen met ovulatietesten of stoppen er mee en hopen dat ik hem volgende cyclus kan vinden? Ik weet het soms ff niet meer