1 dpo: niets 2 dpo: niets 3 dpo: niets 4 dpo: veel afscheiding 5 dpo: veel afscheiding, rommelige darmen. 6 dpo: lichte kramp, veel afscheiding 7 dpo: 8 dpo: 9 dpo: 10 dpo (testdag):
DPO 1 - DPO 4: niks en temperatuur van 36.7 (zoals al 10 dagen) DPO 5: spierpijn/beurs gevoel in onderbuik en temperatuur 37.0 DPO 6: de nacht en ochtend het gevoel alsof ik ongesteld ging worden. Buikpijn en rugpijn. Temperatuur weer 37.0 En vanmorgen ineens paniek van "oh nee straks ben ik zwanger! Hoe ga ik dat doen met een peuter? Oh no" overviel me ineens helemaal. DPO 7; vannacht buikkrampen en rare propjes die leken op menstruatiekrampen. Hele pijnlijke borsten die gezwollen voelen. DPO 8; negatieve test. Vanmorgen lichte menstruatiekrampen. Vanmiddag steken bij mijn heupbotjes. Nog steeds pijnlijke borsten die voelen alsof ze 10 cupmaten groter zijn en vanmiddag steken in mijn tepels. Ook last van mijn onderrug en bovenbeen (lies in bovenbeen?). DPO 9; test negatief. Licht gevoelige borsten. Verder niks meer. DPO10; zeurende menstruatiepijn en licht gevoelige borsten. DPO 11; negatieve test.
Ik wilde eigenlijk dit niet doen deze maand, maar ik ga het toch doen extra afleiding ofzo. 1dpo - Weinig aan de hand. Erg moe en warmmmm! Pfff 2 dpo - prima dag, alleen ook erg moe 3 dpo - veel afscheiding. Vanavond een vlaag misselijkheid en jeukende tepel. Verder lichte steekjes in baarmoeder/onderbuik/lies. 4 dpo - Lichte steekjes links in mn onderbuik af en aan. Verder weinig te merken vandaag. 5 dpo - Lichte ongikramp, licht gevoelige borsten (schrijf t maar vast op, vergeet t geheid) levendige droom tijdens m’n dutje net. Beetje licht zeurend gevoel ook in m’n onderbuik. Zojuist na seks heel licht bloedverlies? Maar kan ook van n scherpe nagel zijn 6 dpo - Net bij eerste keer plassen vandaag bij afvegen lichtrood bloedverlies. Heel weinig. Zou t dan toch? Edit; hierna geen druppel bloed meer gezien. Lichte steekjes baarmoeder en sowieso gevoelige onderbuik/baarmoeder. Sinds de middag ineens een grieperig/algehele malaise gevoel. Voel me niet lekker. ‘s Avonds licht gevoelige borsten 7 dpo - 8 dpo - 9 dpo(eerste testje?) - 10 dpo - 11 dpo - 12 dpo - 13 dpo - 14 dpo -
Ik wilde eigenlijk dit niet doen deze maand, maar ik ga het toch doen extra afleiding ofzo. 1dpo - Weinig aan de hand. Erg moe en warmmmm! Pfff 2 dpo - prima dag, alleen ook erg moe 3 dpo - veel afscheiding. Vanavond een vlaag misselijkheid en jeukende tepel. Verder lichte steekjes in baarmoeder/onderbuik/lies. 4 dpo - Lichte steekjes links in mn onderbuik af en aan. Verder weinig te merken vandaag. 5 dpo - Lichte ongikramp, licht gevoelige borsten (schrijf t maar vast op, vergeet t geheid) levendige droom tijdens m’n dutje net. Beetje licht zeurend gevoel ook in m’n onderbuik. Zojuist na seks heel licht bloedverlies? Maar kan ook van n scherpe nagel zijn 6 dpo - Net bij eerste keer plassen vandaag bij afvegen lichtrood bloedverlies. Heel weinig. Zou t dan toch? Edit; hierna geen druppel bloed meer gezien. Lichte steekjes baarmoeder en sowieso gevoelige onderbuik/baarmoeder. Sinds de middag ineens een grieperig/algehele malaise gevoel. Voel me niet lekker. ‘s Avonds licht gevoelige borsten 7 dpo - Zieke gevoel gelukkig weer weg. Licht gevoelige borsten als ik eraan zit, licht zeurend gevoel continu bij baarmoeder. 8 dpo - 9 dpo(eerste testje?) - 10 dpo - 11 dpo - 12 dpo - 13 dpo - 14 dpo -
Dames 4 dagen later geeft de clearblue nog steeds 1-2 weken aan en mijn testen lopen niet veel op. Moet ik me zorgen maken. Merk dat ik alleen nog beetje gevoelige tepels heb, maar geen symptomen meer. Of maak ik mezelf helemaal gek
Io heb het gevoel dat het misgaat. Ben helemaal aan het huilen. En wilde vandaag vertellen aan mijn partner dat ik zwanger ben
Dan zijn ze inderdaad wel licht… en je bent zeker van je eisprong? Niet dat je toch minder ver bent misschien.
@Cikaa je had op DPO 15 idd wel oploop moeten zien nu ja.. wat moeilijk en zenuwslopend dit zeg! Misschien aan je huisarts vragen of je mag bloedprikken?