Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    #3061 Babylovebaby, 31 aug 2022
    Laatst bewerkt: 31 aug 2022
    Vandaag 1 dpo! Zal vanavond even wat schrijven haha nu alleen steekjes onderbuik gespannen borsten veel afscheiding
    Omdat ik gister meende iets te zien vandaag getest

Bijgevoegde bestanden:

2. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.737
    7.264
    113
    Vrouw
    Ik breek even in. Ik heb mee gelezen in het UD december 2020 topic, want was toen zelf ook uitgerekend. Daar kende ik je naam van en was blij voor je een aantal maanden terug dat het na een aantal rommelige cycli gelukt was. En toen zag ik in een ander topic dat je veel te vroeg bevallen bent van James. Wat een verdriet! Een volgend kindje zal James nooit vervangen, maar zal ook zijn broertje/zusje worden. Veel sterkte en succes! ♡

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Maar op 1 dpo kan je onmogelijk positief testen ;).
    Ik dacht dat ik altijd ongeduldig was met 7 dpo, maar 1 dpo is wel erg ongeduldig :roflmao::roflmao::roflmao:
    Ps, de steekjes en alles kunnen ook van je eisprong komen die wellicht nog moet komen (eergisteren je piek, is uiterlijk vandaag je eisprong).

Babylovebaby vindt dit leuk.
  4. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Oh ik lees het ook, dan is er idd nog niks te zien.. :rolleyes:

Suzi98 vindt dit leuk.
  5. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik wilde eigenlijk dit niet doen deze maand, maar ik ga het toch doen :roflmao: extra afleiding ofzo.
    0/1dpo - Weinig aan de hand. Erg moe en warmmmm! Pfff
    1/2 dpo - prima dag, alleen ook erg moe
    2/3 dpo - veel afscheiding. Vanavond een vlaag misselijkheid en jeukende tepel. :confused: Verder lichte steekjes in baarmoeder/onderbuik/lies.
    3/4 dpo - Lichte steekjes links in mn onderbuik af en aan. Verder weinig te merken vandaag.
    4/5 dpo - Lichte ongikramp, licht gevoelige borsten (schrijf t maar vast op, vergeet t geheid:roflmao:) levendige droom tijdens m’n dutje net. Beetje licht zeurend gevoel ook in m’n onderbuik. Zojuist na seks heel licht bloedverlies? Maar kan ook van n scherpe nagel zijn :|:roflmao:
    5/6 dpo - Net bij eerste keer plassen vandaag bij afvegen lichtrood bloedverlies. Heel weinig. Zou t dan toch? Edit; hierna geen druppel bloed meer gezien. Lichte steekjes baarmoeder en sowieso gevoelige onderbuik/baarmoeder. Sinds de middag ineens een grieperig/algehele malaise gevoel. Voel me niet lekker. ‘s Avonds licht gevoelige borsten
    6/7 dpo - Zieke gevoel gelukkig weer weg. Licht gevoelige borsten als ik eraan zit, licht zeurend gevoel continu bij baarmoeder. In de middag kleine steekjes bij mn lies rechts. ‘s Avonds erg moe en m’n vriend heeft wat verkeerd gedaan met koken waardoor t niet lekker is (shitload aan gember), kan wel janken:roflmao:
    7/8 dpo - Vannacht 3x gedroomd dat ik zwanger was. Heeeel irritant haha. Verder eigenlijk weinig te melden tot nu toe. Gevoel dat het niet raak is deze ronde. Erg moe eind vd dag maar logisch na al die dromen en dus wakker worden vannacht. Lichte kramp in m’n onderbuik, soort zeurend gevoel.
    8/9 dpo -
    9/10 dpo(testje!) -
    10/11 dpo -
    1112 dpo -
    12/13 dpo -
    13/14 dpo -

Cikaa, Joylynn en Violet88 vinden dit leuk.
  6. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.667
    1.603
    113
    Vrouw
    aahw wat ontzettend lief dat je de moeite neemt om te reageren!! echt super lief! hoe gaat het met jouw inmiddels bijna peuter? en inderdaad vervangen wordt hij zeker nooit!!! heel erg bedankt meid!

7. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.667
    1.603
    113
    Vrouw
    1 dpo: niets
    2 dpo: niets
    3 dpo: niets
    4 dpo: veel afscheiding
    5 dpo: veel afscheiding, rommelige darmen.
    6 dpo: lichte kramp, veel afscheiding
    7 dpo: menstruatiepijn. Rechts onderbuik wat stekende pijn gehad. moeeeee.
    8 dpo: nergens last van voor zover.
    9 dpo:
    10 dpo (testdag):

Cikaa en Suzi98 vinden dit leuk.
  8. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Hehe dat weet ik, ja komt omdat ik niet wist waar ik zat aangezien hij cyclus dag 5 ook heel hoog was en ik cyclus dag 4 niet had getest, beetje rare cyclus dit keer haha, en ben ook heel ongelukkig gaan tempen zoals dagen overslaan enzovoort dag 6 was hij 36.6 dag 7 36.8 toen zakte die weer dag 11 was hij 36.3 dag 12 36.8 toen niet getest en vanmorgen weer 36.8 dus daar kan ik ook niks uithalen omdat het niet regelmatig is gedaan:oops:

9. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik wilde eigenlijk dit niet doen deze maand, maar ik ga het toch doen :roflmao: extra afleiding ofzo.
    2/3 dpo - veel afscheiding. Vanavond een vlaag misselijkheid en jeukende tepel. :confused: Verder lichte steekjes in baarmoeder/onderbuik/lies.
    3/4 dpo - Lichte steekjes links in mn onderbuik af en aan. Verder weinig te merken vandaag.
    4/5 dpo - Lichte ongikramp, licht gevoelige borsten (schrijf t maar vast op, vergeet t geheid:roflmao:) levendige droom tijdens m’n dutje net. Beetje licht zeurend gevoel ook in m’n onderbuik. Zojuist na seks heel licht bloedverlies? Maar kan ook van n scherpe nagel zijn :|:roflmao:
    5/6 dpo - Net bij eerste keer plassen vandaag bij afvegen lichtrood bloedverlies. Heel weinig. Zou t dan toch? Edit; hierna geen druppel bloed meer gezien. Lichte steekjes baarmoeder en sowieso gevoelige onderbuik/baarmoeder. Sinds de middag ineens een grieperig/algehele malaise gevoel. Voel me niet lekker. ‘s Avonds licht gevoelige borsten
    6/7 dpo - Zieke gevoel gelukkig weer weg. Licht gevoelige borsten als ik eraan zit, licht zeurend gevoel continu bij baarmoeder. In de middag kleine steekjes bij mn lies rechts. ‘s Avonds erg moe en m’n vriend heeft wat verkeerd gedaan met koken waardoor t niet lekker is (shitload aan gember), kan wel janken:roflmao:
    7/8 dpo - Vannacht 3x gedroomd dat ik zwanger was. Heeeel irritant haha. Verder eigenlijk weinig te melden tot nu toe. Gevoel dat het niet raak is deze ronde. Erg moe eind vd dag maar logisch na al die dromen en dus wakker worden vannacht. Lichte kramp in m’n onderbuik, soort zeurend gevoel.
    8/9 dpo - Niks aan de hand eigenlijk. Wel heel levendig gedroomd. Ik denk echt dat ik naar de volgende ronde mag haha, met 0 symptomen. Maar goed we wachten af :roflmao:
    9/10 dpo(testje!) -
    10/11 dpo -
    1112 dpo -
    12/13 dpo -
    13/14 dpo -

Joylynn vindt dit leuk.
  10. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    1dpo
    Steken in onderbuik en Zeurend gevoel, moe, savonds heel ligt bruin verlies gehad was ook zo weer weg, veel crème witte afscheiding.

11. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.737
    7.264
    113
    Vrouw
    Met mijn bijna peuter gaat het goed. Hij is dól op treinen en op koekjes en op z'n broers. Woordjes beginnen langzaam wat meer te worden. Hopelijk met jouw (bijna)peutertje ook alles goed!

12. D4YC

D4YC Actief lid

11 aug 2022
    128
    97
    28
    Vrouw

Toch nog even een update....
    van 29 augustus tot nu maak ik op de 1 of andere manier veel speeksel aan en een beetje een maagzuur gevoel maar minimaal. sneller licht in mijn hoofd en op 30 augustus een negatieve test (in de middag getest en niet met een early, dus nog een minimaal beetje hoop). De meeste cyclussen duren bij mij 43 dagen dus zondag zou ik in theorie ongesteld moeten worden en dat wacht ik dan ook maar af:)

Ik vindt het fijn om ieder z'n verhaal te lezen en wens jullie ook veel sterkte en succes

Violet88 vindt dit leuk.
  13. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    8/9 dpo - Niks aan de hand eigenlijk. Wel heel levendig gedroomd. Ik denk echt dat ik naar de volgende ronde mag haha, met 0 symptomen. Maar goed we wachten af :roflmao: edit 17.30: Net met omdraaien op de bank even flinke steek rechts onder in mn buik. Beetje chag vandaag. Licht gevoelige borsten/tepels. Veel waterachtige afscheiding.
    9/10 dpo(testje!) -
    10/11 dpo -
    1112 dpo -
    12/13 dpo -
    13/14 dpo (ongesteld?)-

Joylynn vindt dit leuk.
  14. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Benieuwd naar je test morgen!

Suzi98 en Cikaa vinden dit leuk.
  15. Cikaa

Cikaa Bekend lid

10 jan 2014
    998
    1.393
    93
    Ik ben ook heel benieuwd @Suzi98

Nou bij mij is het gisteren en vandaag goed doorgebroken! Alleen zou echt niet weten hoe ik mijn eisprong komende weken moet vinden haha. Normaal gesproken op dag 13/14 bij cyclus van 27 dagen. Maar nu met vroege miskraam (weet niet hoe je het noemt), weet ik niet wanneer de volgende eisprong is

Violet88 vindt dit leuk.
  16. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Bij mij nu na m’n MA als ik de dag van verlies vruchtje reken als cd1 had ik op cd20 eisprong. Dit is normaal ook. Ik was wel wat verder, 9+3 zwanger, hartje gestopt met 8+0.
    Ik zou je normale dagen gewoon aanhouden.

Cikaa vindt dit leuk.
  17. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nou heb er n hard hoofd in haha.
    Vandaag bij goede vriendin geweest, onze zoontjes zijn even oud. Vertelde ze dat ze op de dag van mijn slechte echo zelf een positieve test in handen had en nu 8w is. Was even moeilijk, maar ben wel heel blij voor haar

Cikaa vindt dit leuk.
  18. Cikaa

Cikaa Bekend lid

10 jan 2014
    998
    1.393
    93
    Pff heftig met 9 weken. Ik hoop echt dat je zwanger bent!! Ze zeggen dat je na een ma of mk heel vruchtbaar bent, maar of dat zo is geen idee

19. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Haha nouja ik was al in ronde 1 zwanger.. mag niet klagen. Dus lijkt me sterk dat t nu weer zo snel zou zijn. Ik denk het in ieder geval niet, maar goed nog een paar dagen afwachten.

20. Violet88

Violet88 Fanatiek lid

24 mei 2022
    1.233
    1.053
    113
    Vrouw
    Ai dat is even zuur zeg

Suzi98 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina