Ik had 29 augustus een smiley op de ovulatietest(roze van CB). Dus rond 30-31 augustus m’n eisprong. Ik neem voor het gemak de 31e. Op 1 september dus 1dpo: vermoeid, wat waterige afscheiding. 2dpo: klein beetje buikpijn en gevoelige tepels 3dpo: gevoelige borsten, duizelig en misselijk op werk. Voelde me niet lekker, dit trok na een paar uur weg. ‘S avonds niet kunnen slapen. Beetje spierpijn in m’n bovenbenen/liezen. Geen eetlust en brandende ogen. 36.2 4dpo: klinkt raar, maar mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben. 36.3 Buikpijn en gevoelige tepels bij het wakker worden. Hele dag zeurende pijn, m’n schaambot, onderrug en liezen voelde zoooo beurs. moeite met slapen in het algemeen. 5dpo: 36,4 lichtelijk gevoelige tepels bij het wakker worden. Geen pijn meer gelukkig! wel een beetje emotioneel zonder reden. Waterige afscheiding 6dpo: klein beetje buikpijn en rugpijn, heel lichtelijk! Waterige crèmekleurige afscheiding. 36,7 verder nergens last van.
nope… en door die lange cyclussen van mij duurt een volgende ronde weer lang. Maar goed! Wanneer ga jij een testje wagen? ^^
Ik kom hier meeschrijven als dat goed is! Deze ronde aan de slag met andere vitaminen en acupunctuur (korte LF), dus daarom ga ik bijhouden wat het doet. Maandag 5-9 positieve ovulatietest. Vandaag dus 0 of 1 DPO. M'n ei is denk ik wel al gesprongen want de ergste klachten zijn weg. 0-1 DPO: nog een beetje gevoelige buik van eisprong 1-2 DPO: 2-3 DPO: 3-4 DPO: 4-5 DPO: 5-6 DPO: 6-7 DPO: 7-8 DPO: 8-9 DPO: 9-10 DPO (ongesteld?):
Jaa de laatste 2 weken duren lang he vooral omdat je dan ook van alles voelt en dan denkt zou het of is het progesteron
Nou damess, ik ben eergisteren gestopt met bloeden ivm hele vroege miskraam. Ik verwacht mijn eisprong op zondag denk ik. Net mijn eerste ovulatietest gedaan en zie tot mijn verbazing al best een duidelijk tweede streepje, want had m eerst lichter verwacht. Zit nu op cd 8. Heb ook gewoon het bloeden van mk als eerste cd geteld. Dus ben benieuwd
3a4 dpo Zeurderig gevoel in onderbuik, moe, temp 36.9 gister 36.8 eergisteren 36.7 Weinig afscheiding wel waterig 4/5 dpo Temp 37, vanavond steekjes in onderbuik en zeurend gevoel, gespannen borsten, verder eigelijk weinig 5/6 dpo De heletijd al honger.. vanmorgen al broodje gegeten, vanmiddag, net weer, gistermiddag yogurth en bami, savonds nog 1 hele droge worst, toetje waar dat nou ineens vandaan komt. Hier en daar soms wat steekjes en Zeurend gevoel 6/7 dpo Snachts ineens wakker, mijn linker neusgat zat verstopt, maar dat is nu ook weer weg Nog steeds zin in eten. Weinig afscheiding, is vooral waterig. Temp was 36.9 7/8 dpo Temp 36.8 waarom dat nu weer daalt geen idee Weinig afscheiding als het er is is het waterig. Nog steeds is eten me favoriet Wel enkele dagen dat me borsten aanwezig zijn. Moeilijk te omschrijven ze doen niet zeer maar lijkt alsof het brand/prikt van binnen uit.
ja precies, vorige rondes vaak gedacht dat het raak was en toen had m’n lichaam me ook voor de gek gehouden. Wij zitten nu in ronde 11
he bah! Niet leuk. Ik hoop dat je gauw een knaller positieve test in je handen mag hebben. Ik denk dat ik vrijdag zo een ultra gevoelige test ga gebruiken. Dan zit ik op 9 dpo, 4 dagen voor mijn NOD. Ik heb die van sensitest
Ik was vandaag gezwicht maar zoals ik al wel wist niks op te zien denk vrijdag of zaterdag een testje doen mocht dat negatief zijn verwacht ik mijn menstruatie zondag of maandag
Werkelijk geen idee ik ben niet vanaf het begin begonnen en wel eens wat overgeslagen dus die is ook niet betrouwbaar zie wel wat hij morgen doet haha
Ben benieuwd! Wat mij gisternacht is overkomen… ik lig in bed en kreeg wat last van maagzuur, opeens voelde ik me super duizelig en moest echt rennen naar het toilet en heb toen overgegeven Voel me niet helemaal fit vandaag Overgeven op 7dpo lijkt me heel vroeg dus denk dat ik misschien wat verkeerd heb gegeten
Ik laat het je weten! Ochjeee spannend zeg! Opzich kan het wel het eitje kan vanaf 5dpo al innestelen je maakt het wel spannend!