Hahahaah dus het is wel mogelijk. Ik hoor van mensen jaa kan ook voor je menstruatie. Nou ik heb nooit een positieve ovulatietest voor menstruatie gehad hoor
Nee écht positief niet, bedoelde dat hij dan wel iets donkerder kan zijn net voor de menstruatie omdat je LH dan ook iets kan stijgen. Maar die van jou zou zomaar wel eens op hcg kunnen reageren, vandaar t advies een zwtest te doen
Dit is een early, de gewone van de action moet ik echt heeeel goed turen die zie ik amper, maar deze dus best goed of kan dit een valse zijn?
Ik lees meestal stilletjes mee, maar merk de laatste tijd dat ik veel buik krampen heb en veel maagzuur en misselijk na eten of drinken en moet over 2 weken pas ongesteld worden… net even testje gedaan maar me vriend heeft hem gelijk weg gegooid omdat het 2e streepje niet gelijk kwam (ookal stond er dat je 5minuten moet wachten) ♀️
Is al geweest de 19e.. en 4 oktober moet ik ongesteld worden ik zei twee weken maar was even in de war
Mijn test was vanmorgen negatief. Maar dit was met een Telano dipstick en lees net een hele boel slechte reviews over dit merk, dat hij pas héél laat positief wordt en dit altijd een tuurstreepje blijft. Daarnaast was het niet de meest geconcentreerde urine, dus ik weet nog precies niks. Mijn gevoel zegt dat er niks is, hoe groot is de kans nou dat het in ronde 1 raak is.
Ik had ook Telano. Die gaf witter dan wit aan terwijl andere testen wel iets aangaven.. Ik raad Easy @ Home of Etos aan...
@Zebraman dit idd. Easy@Home vind ik zelf ook hele goede testen en ook tevreden over sensitest! Heb ook al veel slechte ervaringen gehoord over Telano...
Daar zijn we weer 1DPO - wat gerommel in mijn buik, afgelopen nacht 3 keer wezen plassen. Heb ik echt nooit. Niet echt een symptoom, maar viel wel op. Verder wat afscheiding 2DPO - geen bijzonderheden 3DPO - afscheiding 4DPO - afscheiding 5DPO - afscheiding 6DPO - afscheiding en opkomende acne [edit: vanavond lage rugpijn en humeurig] 7DPO - borsten beginnen wat gevoelig te worden *negatieve test* 8DPO - mega lage rugpijn vandaag, acne en gevoelige borsten. Oh en moe. Pffff heel moe *negatieve test* 9DPO- rugpijn, gevoelige borsten, mood swings en acne. *positieve test* 10DPO - gevoelige borsten en brandende tepels, steekjes in mijn liezen, acne. Test van gisteren was helaas vals positief, vandaag 2 testen gedaan. Beide negatief. *negatieve test* 11DPO- zelfde symptomen als gisteren *negatieve test* 12DPO- zelfde als gisteren *negatieve test* 13DPO - zelfde als gisteren *niet getest, ik wacht nu op mijn menstruatie* 14DPO - zelfde als gisteren, plus pijnlijke tepels. Alleen nog geen menstruatie, bizar ik ben nooit te laat