Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ik slik ze ook. Eerder was mijn lf rond de 11 dagen nu 13

2. RimiLeno15

RimiLeno15 Actief lid

10 jan 2021
    112
    65
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ga deze ronde ook meeschrijven! Inmiddels ronde 10 na een onderbreking van ongeveer een jaar..
    Cyclus sinds 4 maanden regelmatig

Woensdag 12 oktober eisprong vastgesteld door temperatuurmethode (dag 15 cyclus).

1 DPO - geen bijzonderheden
    2 DPO - geen bijzonderheden
    3 DPO - meer trek
    4 DPO - geen bijzonderheden/niet op gelet door dagje sauna
    5 DPO - vaker plassen, meer pukkeltjes, veel steekjes aan de linkerkant onderbuik
    6 DPO - erg droge ogen bij opstaan, hoofdpijn, meer pukkeltjes

7 DPO -
    8 DPO -
    9 DPO -
    10 DPO -
    11 DPO -
    12 DPO -
    13 DPO -
    14 DPO -

NOD 27 oktober

Zondag 23 oktober, word ik 30, zou een super verjaardagscadeau zijn om dan (op DPO 11) een positieve test in handen te hebben.

Suzi98 vindt dit leuk.
  3. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Lang getwijfeld, maar ik schrijf ook mee. Eigenlijk mocht zwanger raken deze ronde nog niet ivm operatie 4 mnd geleden. Maaaar eisprong diende zich eerder aan. Vaak word ik 2 weken na een positieve ovu test ongesteld dus mn NOD is 22-10. Ik heb wel opvallende klachten en ik ben heel benieuwd of iemand het herkent. Gezien de vele rondes die we al bezig zijn herken ik alle progesteron symptomen, maar dit is zó anders. Maar ben ook bekend met biochemische zwangerschappen, dus wil op z'n vroegst zaterdag testen

4. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    1-7 dpo niet op gelet, niet bij gehouden.
    8 DPO - hoofdpijn, maagzuur, gevoelige borsten.
    9 DPO - meerdere steken laag in mn buik, zwaar gevoel hele dag, ongeconcentreerd, maagzuur, weeïg (soort van misselijk zonder dat het serieus is), vreetbuien, gevoelige borsten.
    10 DPO - zwaar gevoel onder in m'n buik, nog af en toe wat steken, maagzuur, weeïg gevoel en soms ook echt misselijk, hongerig, gevoelig voor geuren. Borsten zijn gevoelig

5. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Hoi Dames!
    Ik heb de afgelopen dagen zo goed als vanaf pagina 1 tot hier meegelezen, en ga denk ik gezellig mee lezen en schrijven om de wachtdagen een beetje door te komen :). Ik heb zaterdag de IUI gehad en zit momenteel in ronde 20 alweer ‍ wij mogen hierna nog 1 poging op deze manier doen en anders volgt ICSI. Ik ben echt een testjunkie dus omdat ik Ovitrelle heb gespoten 5 dagen geleden, test ik elke dag om te kijken of het uit mijn systeem is...en natuurlijk weer oploopt.

RimiLeno15, Joylynn en xRMC vinden dit leuk.
  6. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Veel bijwerkingen van Ovitrelle iedere ronde dus het zal een boekwerkje worden

0DPO/36.4
    - dag van eisprong, IUI gehad, volgens arts middenin ovulatie vanwege veel vruchtbaar cervixslijm, 36 uur na ovitrelle en 12 uur na IUI mega ovulatiepijn, voor de zekerheid nog even geklust. Ovulatiepijn zwakt af rond 22 uur.
    1DPO /36.7- beurs gevoel, temp al gestegen.
    2DPO/36.8- hele koude voeten (valt op, heb ik normaal geen last van), lichte krampjes en lichte misselijkheid van Ovitrelle.
    3DPO/36.9- Opgestaan met soort van ovulatiepijn rechts, met slapen flink warm en met liggen deden borsten zeer (opvallend)
    Met poetsen erge last van onderrug
    Emotioneel en down gevoel
    Meer afscheiding creme/gelig
    Licht misselijk in de avond en hoofdpijn
    4DPO/36.8- koffie smaakt naar bedorven melk, zoontje op school gebracht en net op tijd thuis om over te geven (laatste keer dat ik dat deed was ik 16 en had ik teveel gezopen ) heel gek, af en toe gaat m hart flink tekeer, borsten licht gevoelig, erg moe en dutje gedaan op de bank, beetje een gek gloedje/rode wangen op mijn gezicht, lichte steekjes rondom baarmoeder.

7. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Tarwekiem capsules en teunisbloemcapsules schijnen ook goed te zijn. Ik heb er bij mijn zoontje goede ervaringen mee :)

8. KarlijnA91

KarlijnA91 Bekend lid

8 okt 2021
    996
    1.550
    93
    Ja, dat heb ik ook gelezen, maar bij sommige mensen werkt het averechts (dat de wand van de eicel te stug wordt waardoor hij niet bevrucht kan worden). Ik moet deze ronde een echo, dus ik ga even niks doen zodat ze precies zien hoe het eruit ziet zonder fratsen. Maar toch bedankt voor de tip! :thumup:

Wonderbeeb2 vindt dit leuk.
  9. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    11 DPO - zwaar gevoel onder in m'n buik, wederom weeïg en misselijk, maagzuur, moe, duizelig, gevoelig voor geuren en m'n alcoholvrij blond biertje smaakte naar hondengeur (echt heel vies). Borsten doen bij aanraking pijn. Gevoel dat bij een beetje inspanning dat ik een marathon loop. Nog 3 nachtjes slapen voor ik ga testen.

RimiLeno15 vindt dit leuk.
  10. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Met zulke symptomen had ik nu al getest :D

RimiLeno15, xRMC en Soof1992 vinden dit leuk.
  11. RimiLeno15

RimiLeno15 Actief lid

10 jan 2021
    112
    65
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ga deze ronde ook meeschrijven! Inmiddels ronde 10 na een onderbreking van ongeveer een jaar..

Woensdag 12 oktober eisprong vastgesteld door temperatuurmethode (dag 15 cyclus).

1 DPO - geen bijzonderheden
    2 DPO - geen bijzonderheden
    3 DPO - meer trek
    4 DPO - geen bijzonderheden/niet op gelet door dagje sauna
    5 DPO - vaker plassen, meer pukkeltjes, veel steekjes aan de linkerkant onderbuik
    6 DPO - erg droge ogen bij opstaan, hoofdpijn, meer pukkeltjes

Even updaten:
    7 DPO - nog steeds droge ogen bij opstaan en hoofdpijn, wat weeig gevoel in mijn buik gedurende de ochtend/begin middag.
    8 DPO - weer dat weeige gevoel in de ochtend, misselijk kan ik het niet noemen. Verder een erg “vol” gevoel. Tepels lijken licht gevoelig.
    Wil zaterdag of zondag voor het eerst een early testje wagen (10/11 DPO)

9 DPO -
    10 DPO -
    11 DPO -
    12 DPO -
    13 DPO -
    14 DPO -

NOD 27 oktober

Zondag 23 oktober, word ik 30, zou een super verjaardagscadeau zijn om dan (op DPO 11) een positieve test in handen te hebben.

Joylynn vindt dit leuk.
  12. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik ga gewoon al mee praten, ook al is het nu nog totaal niet boeiend :D

1DPO; niks
    2DPO; niks

RimiLeno15 en Wonderbeeb2 vinden dit leuk.
  13. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw

:roflmao::roflmao::roflmao:haha gezellig

Joylynn vindt dit leuk.
  14. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Veel bijwerkingen van Ovitrelle iedere ronde dus het zal een boekwerkje worden

0DPO/36.4
    - dag van eisprong, IUI gehad, volgens arts middenin ovulatie vanwege veel vruchtbaar cervixslijm, 36 uur na ovitrelle en 12 uur na IUI mega ovulatiepijn, voor de zekerheid nog even geklust. Ovulatiepijn zwakt af rond 22 uur.
    1DPO /36.7- beurs gevoel, temp al gestegen.
    2DPO/36.8- hele koude voeten (valt op, heb ik normaal geen last van), lichte krampjes en lichte misselijkheid van Ovitrelle.
    3DPO/36.9- Opgestaan met soort van ovulatiepijn rechts, met slapen flink warm en met liggen deden borsten zeer (opvallend)
    Met poetsen erge last van onderrug
    Emotioneel en down gevoel
    Meer afscheiding creme/gelig
    Licht misselijk in de avond en hoofdpijn
    4DPO/36.8- koffie smaakt naar bedorven melk, zoontje op school gebracht en net op tijd thuis om over te geven (laatste keer dat ik dat deed was ik 16 en had ik teveel gezopen ) heel gek, af en toe gaat m hart flink tekeer, borsten licht gevoelig, erg moe en dutje gedaan op de bank, beetje een gek gloedje/rode wangen op mijn gezicht, lichte steekjes rondom baarmoeder.
    5DPO/37.0- temp weer verder gestegen, beetje krampjes over de dag verder gek genoeg voor het eerst eens helemaal niks geks na de Ovitrelle. Normaal ben ik er flink ziek van. Testen zijn ook nog maar heel minimaal/tuur, dus deze ronde snel uit mn lijf :)

15. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Slim om stress te testen zo! En fijn dat je er niet zo ziek van bent

16. RimiLeno15

RimiLeno15 Actief lid

10 jan 2021
    112
    65
    28
    Vrouw
    Utrecht

1 DPO - 36,5 - geen bijzonderheden
    2 DPO - 36,5 - geen bijzonderheden
    3 DPO - 36,5 - meer trek
    4 DPO - 36,7 - geen bijzonderheden/niet op gelet door dagje sauna
    5 DPO - 36,6 - vaker plassen, meer pukkeltjes, veel steekjes aan de linkerkant onderbuik
    6 DPO - 36,7 - erg droge ogen bij opstaan, hoofdpijn, meer pukkeltjes
    7 DPO - 36,5 - nog steeds droge ogen bij opstaan en hoofdpijn, wat weeig gevoel in mijn buik gedurende de ochtend/begin middag.
    8 DPO - 36,5 - weer dat weeige gevoel in de ochtend, misselijk kan ik het niet noemen. Verder een erg “vol” gevoel. Tepels lijken licht gevoelig.
    Wil zaterdag of zondag voor het eerst een early testje wagen (10/11 DPO)

9 DPO - 36,8 - last van een soort van opvliegers, borsten op sommige momenten gevoelig/pijnlijk.

10 DPO -
    11 DPO -
    12 DPO -
    13 DPO -
    14 DPO -

NOD 27 oktober

17. RimiLeno15

RimiLeno15 Actief lid

10 jan 2021
    112
    65
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Kon het natuurlijk niet laten om te testen!

helaas helemaal niks.. maargoed 9 DPO..

4D47FC4A-216F-43B0-A005-88617F7ADC2B.jpeg 91D21612-F6F5-4F18-A759-337AF6B72E89.jpeg

18. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
  19. Pukkie1

Pukkie1 Bekend lid

11 sep 2018
    648
    652
    93