Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Ik schrijf weer mee :)

1DPO: gevoelige borsten, lichtroze afscheiding met afvegen
    2DPO: opgeblazen, hele dag door steekjes rechter lies/bovenbeen. Edit: af en toe gevoelige borsten
    3DPO: opgeblazen, af en toe drukkend gevoel rechter lies, moe, honger
    4DPO: opgeblazen, winderig, obstipatie, af en toe licht gevoelige borsten, ‘savonds opeens beetje bruine afscheiding met afvegeno_O (nu nog ovulatiebloeding?)
    5DPO: felle steken rechter lies, licht gevoelige borsten, beter reukvermogen, af en toe lage rugpijn. Edit: in de avond menstruatiegevoel onderbuik, trekt naar rug

Joylynn vindt dit leuk.
  2. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    0DPO/36.4 - dag van eisprong, IUI gehad, volgens arts middenin ovulatie vanwege veel vruchtbaar cervixslijm, 36 uur na ovitrelle en 12 uur na IUI mega ovulatiepijn, voor de zekerheid nog even geklust. Ovulatiepijn zwakt af rond 22 uur.
    1DPO /36.7- beurs gevoel, temp al gestegen.
    2DPO/36.8- hele koude voeten (valt op, heb ik normaal geen last van), lichte krampjes en lichte misselijkheid van Ovitrelle.
    3DPO/36.9- Opgestaan met soort van ovulatiepijn rechts, met slapen flink warm en met liggen deden borsten zeer (opvallend)
    Met poetsen erge last van onderrug
    Emotioneel en down gevoel
    Meer afscheiding creme/gelig
    Licht misselijk in de avond en hoofdpijn
    4DPO/36.8- koffie smaakt naar bedorven melk, zoontje op school gebracht en net op tijd thuis om over te geven (laatste keer dat ik dat deed was ik 16 en had ik teveel gezopen ) heel gek, af en toe gaat m hart flink tekeer, borsten licht gevoelig, erg moe en dutje gedaan op de bank, beetje een gek gloedje/rode wangen op mijn gezicht, lichte steekjes rondom baarmoeder.
    5DPO/37.0- temp weer verder gestegen, beetje krampjes over de dag verder gek genoeg voor het eerst eens helemaal niks geks na de Ovitrelle. Normaal ben ik er flink ziek van. Testen zijn ook nog maar heel minimaal/tuur, dus deze ronde snel uit mn lijf :)
    6DPO/37.0- donderdag op vrijdag de hele nacht wakker gelegen. Krampjes, felle steken met omdraaien, maagzuur, opvallend droog van onder, normaal redelijk wat afscheiding en nu de afgelopen dagen niks, om 3 uur beneden een boterham gaan eten en de hele dag hongergevoel. Sensitesten mega tuur met gekke houding in het licht houden.
    7DPO/36.8- temp daling, moeilijk naar de wc kunnen, nog steeds kurkdroog, hele dag menstruatiekrampen/lage rug en felle steekjes rondom lies, Sensitest zo goed als negatief
    8DPO/36.9- temp weer iets omhoog, net enorme buikkrampen alsof menstruatie elk moment doorbreekt, tot in mn onderrug trekt het door en moest even in foetus houding, ik wil vanmiddag misschien een predictor early doen . Heb niet echt het gevoel dat het raak is, op zich in alle rondes nog wel deze soort klachten gehad. Enige wat ik nu anders heb is minder afscheiding. Update: in de avond 2 momenten misselijk, en borsten zeer gevoelig. Sensitest gedaan en zie een tuurlijn, nu twijfel ik alsnog of het nog ovitrelle is hopelijk komt er een keer oploop!
    9DPO/36.7- flinke tempdip, borsten voelen heel zwaar en gevoelig aan. Af en toe een vlaagje misselijkheid. Verder nergens last van! Licht oplopende test sensi/kruidvat. hopelijk blijft dit goed oplopen!
    10DPO/36.9- temp weer omhoog. Wakker geworden met n super positief gevoel! Voor het eerst echt de gedachten of het raak zou zijn. Vervolgens weer een tuurtest met weinig oploop, teleurgesteld want had eigenlijk dikke oploop verwacht met hoe ik me voel. In de middag trok heel dat positieve als sneeuw voor de zon weg, borsten doen geen zeer meer en heb echt 0 "symptomen" meer.
    11DPO/36.9- meer afscheiding, verder helemaal nergens last van.
    12DPO/37.0- chagrijnig/irritatie naar alles, zenuwachtig/onrustig gevoel, beginnende menstruatiekrampjes. Kruidvat en sensitest geven beide tuurlijnen maar lopen totaal niet op.
    13DPO/36.7- Temp gedaald , ongi komt eraan, voor de zekerheid nog getest en beide testen omo wit! Vnvnd lekker aan de wijn IUI mislukt helaas. Aanmelding Duitsland is iig op orde en in het nieuwe jaar starten we de IVF/ICSI.

3. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Nou zeg, dat is even een grote tegenvaller na je lijstje! :(

4. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    ik schrijf weer mee :)

2DPO: opgeblazen, hele dag door steekjes rechter lies/bovenbeen. Edit: af en toe gevoelige borsten
    4DPO: opgeblazen, winderig, obstipatie, af en toe licht gevoelige borsten, ‘savonds opeens beetje bruine afscheiding met afvegeno_O (nu nog ovulatiebloeding?)
    5DPO: felle steken rechter lies, licht gevoelige borsten, beter reukvermogen, af en toe lage rugpijn. Edit: in de avond menstruatiegevoel onderbuik, trekt naar rug
    6DPO: hele ochtend zeurende buikpijn (darmen?), af en toe gevoelige borsten

Joylynn vindt dit leuk.
  5. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    1DPO; niks
    2DPO; niks
    3DPO; lichte menstruatiekrampen af en toe
    4DPO; lichte menstruatiekrampen af en toe, maar ik weet dat dit niks kan zijn. Wel creme achtig afscheiding en erg moe, maar slechte nachten.
    5DPO; Na het plassen vanmiddag heftige steken bij m'n schaambot. Ook pijn in mijn lies en bovenbeen, dit heb ik normaal rond 10 DPO pas. Verder erg moe en snel uitgeput, maar ook vannacht weer halve nacht wakker geweest door een hoestend kind naast me.
    6DPO; bij inspanning flink zweten en hele dag gevoel alsof m'n hoofd gloeit, ik heb het hele dag al warm. Nog steeds last van m'n bovenbeen. Ook vanmiddag hele tijd soort drukkend, gevoelig gevoel bij m'n schaambot.
    Verder warrig, erg moe en lichte hoofdpijn, maar vanmorgen om 5 uur viel m'n dochtertje een gat in haar hoofd, dus dat was ook stress en vervelend wakker worden dus kan daar ook van.
    *de avond hele tijd hikken/boeren na het eten. Ook flinke jeuk bij de tepels*
    DPO7; zere borsten. Ik heb altijd zere borsten vanaf dpo7, dus niet echt goed dit. Hoewel ze wel anders voelen. Normaal voelt het alsof ze 10 maten groter zijn en doen ze pijn. Nu lijkt het meer alsof het rondom m'n tepels en achter m'n tepels brand.
    Verder soms rare pijntjes aan beide zijkanten van m'n buik.
    Weet dus niet goed of ik de moed nu moet opgeven met die pijnlijke borsten..
    Dpo 8; helemaal niks. Normaal altijd zere borsten en buikpijn, nu eerst helemaal niks. Behalve hele dag vaag misselijk en honger. Negatieve test, maar had zelf een erg positief gevoel.
    Helaas sinds uurtje of 4 de welbekende pijnlijke borsten en menstruatiepijn :(
    DPO9; negatieve test.. verder hele dag al flink menstruatiekrampen, rugpijn, misselijk, moe en zere borsten.

DPO10; negatieve test. Verder helemaal geen klachten meer?

6. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw

6DPO: hele ochtend zeurende buikpijn (darmen?), af en toe gevoelige borsten. Edit: avond zeurende lage rugpijn en lichte krampen baarmoeder

7. Knuffelbeer95

Knuffelbeer95 Nieuw lid

29 okt 2022
    2
    0
    1
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal!

Ik lees al een tijdje mee, en heb besloten om toch eens te reageren. Ik zit nu in ronde 7 voor ons 1e kindje, na jaren de pil geslikt te hebben. Op 19 oktober heb ik een positieve ovulatietest gehad van clearblue, en ik denk op 20 oktober mijn eisprong gevoeld te hebben. Ik heb een regelmatige cyclus van 32 dagen, mijn NOD is 1 november.

1DPO: niks
    2 DPO: trekkend gevoel in linker lies, verder niks
    3 DPO: trekkend gevoel in linker lies, verder niks
    4 DPO: trekkend gevoel in linker lies, verder niks
    5 DPO: trekkend gevoel in linker lies, in de middag licht keelpijn
    6 DPO: trekkend gevoel in linker lies, keelpijn, algeheel helemaal niet fit
    7 DPO: geen trekkend gevoel in lies meer, weer helemaal opgeknapt. Speldenprikjes afwisselend met felle steken in baarmoeder. Opgeblazen gevoel
    8 DPO: heel de dag door heel licht misselijk/weeïg gevoel. Opgeblazen, speldenprikjes in baarmoeder. Borsten af en toe licht gevoelig, tepels lijken iets donkerder
    9 DPO: met weeïg gevoel wakker geworden, buikpijn, levendige droom gehad, half 6 wakker en niet meer kunnen slapen. Test gedaan ivm uitje naar pretpark, negatief. Als ik in bepaald licht kijk lijk ik een heeeeeeeel licht tuurstreepje te zien, maar ik beschouw hem als negatief

Bijgevoegde bestanden:

8. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    1 tm 5 dpo - niks

9. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw

6DPO: hele ochtend zeurende buikpijn (darmen?), af en toe gevoelige borsten. Edit: avond zeurende lage rugpijn en lichte krampen baarmoeder
    7DPO: vroeg wakker, ‘s morgens zeurende lage rugpijn, voel baarmoeder licht samentrekken (soort harde buiken, maar dan milder) , ochtend vlaag van misselijkheid

10. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Nou nog geen bloed te bekennen hier, had vandaag de hele dag krampen en voel me niet heel lekker. Toch nog maar even een test gedaan en opeens is die duidelijker, maar voor deze termijn echt veel te licht. Ben al bekend met vmk en biochemische zwangerschappen. Toen liepen mijn testen ook niet goed op dus heb er geen vertrouwen in. Kruidvat geeft overigens ook een iets donkerder streepje.

Ovitrelle is nu 14 dagen geleden en was er een week geleden al bijna uitgetest.

Bijgevoegde bestanden:

11. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Kruidvat opgedroogd
    Cb digitaal zegt niet zwanger

Bijgevoegde bestanden:

12. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw

7DPO: vroeg wakker, ‘s morgens zeurende lage rugpijn, voel baarmoeder licht samentrekken (soort harde buiken, maar dan milder) , ochtend vlaag van misselijkheid, moe
    8DPO: vroeg wakker, af en toe lichte krampen baarmoeder, lage rugpijn, zeurende borsten, ochtend vlaag misselijkheid, erg moe, ‘ avonds bruine afscheiding (bij mijn vmk had ik ook bruine afscheiding :()

13. Knuffelbeer95

Knuffelbeer95 Nieuw lid

29 okt 2022
    2
    0
    1
    Vrouw
    1DPO: niks
    2 DPO: trekkend gevoel in linker lies, verder niks
    3 DPO: trekkend gevoel in linker lies, verder niks
    4 DPO: trekkend gevoel in linker lies, verder niks
    5 DPO: trekkend gevoel in linker lies, in de middag licht keelpijn
    6 DPO: trekkend gevoel in linker lies, keelpijn, algeheel helemaal niet fit
    7 DPO: geen trekkend gevoel in lies meer, weer helemaal opgeknapt. Speldenprikjes afwisselend met felle steken in baarmoeder. Opgeblazen gevoel
    8 DPO: heel de dag door heel licht misselijk/weeïg gevoel. Opgeblazen, speldenprikjes in baarmoeder. Borsten af en toe licht gevoelig, tepels lijken iets donkerder
    9 DPO: met weeïg gevoel wakker geworden, buikpijn, levendige droom gehad, half 6 wakker en niet meer kunnen slapen. Test gedaan ivm uitje naar pretpark, negatief. Als ik in bepaald licht kijk lijk ik een heeeeeeeel licht tuurstreepje te zien, maar ik beschouw hem als negatief
    10 DPO: levendige droom, verder zijn eigenlijk alle symptomen weg. Wel moe, maar komt denk ik door een korte nacht. Ook had ik vandaag al snel last van mijn lenzen door droge ogen. In de avond voor naar bed gaan wat bloedverlies. Het was eerder roze dan rood en alleen met afvegen. Bij menstruatie is het bij mij altijd echt rood met stolsels en veel. Maar even afwachten of mijn menstruatie doorzet of dat het misschien een innestelingsbloeding is geweest? CD 28 vandaag

14. Wonderbeeb2

Wonderbeeb2 Actief lid

31 aug 2021
    236
    82
    28
    Vrouw
    Hier is het helaas weer mis gegaan :( testen zijn wel nog positief en liepen tot gisteren zelfs op. Morgen een echo en mag pas weer starten met de medicatie als mn test negatief is, hopelijk snel zodat we door kunnen. verdrietig

Bijgevoegde bestanden:

15. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Ah nee hè, wat verdrietig:( , dikke knuffel!

Wonderbeeb2 vindt dit leuk.
  16. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw

7DPO: vroeg wakker, ‘s morgens zeurende lage rugpijn, voel baarmoeder licht samentrekken (soort harde buiken, maar dan milder) , ochtend vlaag van misselijkheid, moe
    8DPO: vroeg wakker, af en toe lichte krampen baarmoeder, lage rugpijn, zeurende borsten, ochtend vlaag misselijkheid, erg moe, ‘ avonds bruine afscheiding (bij mijn vmk had ik ook bruine afscheiding :()
    9DPO: smorgens weer bruine afscheiding (geloof er niet meer in:(), zeurende borsten, zeurende onderrug

17. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw

9DPO: smorgens weer bruine afscheiding (geloof er niet meer in:(), zeurende borsten, zeurende onderrug. Edit: drukkend, zwaar gevoel van onderen, moe

18. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw

9DPO: smorgens weer bruine afscheiding (geloof er niet meer in:(), zeurende borsten, zeurende onderrug. Edit: drukkend, zwaar gevoel van onderen, moe
    10DPO: gevoel ongesteld te worden, bruine afscheiding :(

19. SNB

SNB Fanatiek lid

26 jun 2022
    1.043
    903
    113
    Vrouw
    Na een haperend eitje paar weken geleden mag ik nu eindelijk echt weer mee schrijven.
    Ovulatiedag/1DPO:
    Ik denk al 1 dpo maar ik schrijf het voor de zekerheid zo op.
    Erg gevoelige tepels
    1/2DPO:
    In de loop van de dag zijn mijn tepels minder gevoelig geworden maar voel ze nog wel.
    Verder niets.

20. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Wat rot zeg :(

Deel Deze Pagina