Owhhhhh muts! Maar Action kleur gewoon enorm langzaam momenteel Maarrrrrr in zie iets moeilijk maar iets
Toch is er wel iets gaande hoor want zie hier ook een hele lichte streep en die krijg je echt alleen door hcg
Jaa wel echt heeeel vaag. Maar zowel met jaylee als james testte ik op 12 dpo wel echt positief met action. Met jaylee vlgns mij zelfs 10 dpo al zal eens terug kijken
Met R vond ik ze duidelijker dan met H en als bij anderen zie ook hoe lang soms duurt voor mooie streep!
Ah meiden ik hoop het zo. En ook voor jullie allemaal dat het goed mag gaan❤️. Ik heb nog 3 doosjes over hahaha. dus morgen ochtend weer. Al testte ik sochtends met jaylee en james beide sochtends negatief en in de middag positief. maar dan smiddags nog maar een keer hahah
Morgen weer een dag hahah ik ben er klaar mee. Krijg er streep ogen van. morgen ochtend vroeg rond 6:30 ga ik testen en daarna rond 3/4 uur weer keep u updated
Okee. Weer vaag gedoe. Ik zelf zie wel echt heel licht iets en als het de streep is, is ie wel donkerder dan gister avond.. dus ben benieuwd. Rond uur of 3/4 nog een keer testen
Hey meiden! Ik schrijf ook gezellig mee! Wij gaan voor een 2e kindje en dit is ronde 2. Maandag de 14e in de ochtend positieve ovu test. Dinsdag is denk ik mn ei gesprongen ivm ovulatie pijn. 1 dpo : pijnlijke tintelende tepels ( soms jeuk) en veel gerommel in mn buik! 1 keer een steek in mn onderrug. 2 dpo : 3 dpo : 4 dpo : 5 dpo : 6 dpo : 7 dpo : 8 dpo : 9 dpo : 10 dpo :
Ik ben nu 9 dpo! Afgelopen 2 dagen hoofdpijn gehad. Vandaag wat minder, maar is niet weg. Heb ik nooit! Normaal week voor nod al buikpijn, nu sinds vandaag met name zwaar gevoel onderin m’n buik. Niet echt pijn te noemen. Gister veel te vroeg getest en negatief natuurlijk! Wat gevoelige borsten maar niet anders dan normaal voor m’n menstruatie.