Hoi! Even jullie mening gevraagd. Wat denken jullie: kan het of niet? Ik weet natuurlijk dat het nog kan en ook niet maar altijd fijn om even te speculeren Mijn NOD is zaterdag 19/11. Op maandag (9dpo) had ik een duidelijke Innestelingsdip en migraine. Sindsdien heb ik buikkrampen, steekjes of een gespannenonderbuik. Op woensdag verloor ik licht roze afscheiding tot donderdagochtend. Mijn temperatuur blijft hoog: Dag 15: 36,17 Dag 16: 36,25 1 dpo: 36,55 2dpo: 36,48 3dpo: 36,44 4dpo: 36,38 5dpo: 36,35 6dpo:36,50 7dpo: 36,55 8dpo: 36,64 9dpo: 36,38 10dpo: 36,58 11dpo: 36,58 12dpo: 36,74 Waarom ik twijfel? Ik testte tot gisteren 11 dpo negatief. Migraine heb ik af en toe voor maandstonden en ook spotting, maar dat is dan wel met duidelijke druppels bloed. Wat denken jullie ervan?
Ik kan hem niet pakken.. vriend zit beneden hahah. Ik wil nog niet dat hij iets weet van bet testen. Dus heb nu een action test gedaan maar niet de early en toch zie ik daar wel een streep
Ja ben heel bang merk ik dat het toch nog fout gaat. Dinsdag pas NOD. Hoop op morgenochtend een duidelijkere streep en dat het gewoon goed gaat
Als je voor een echo moet, vanaf wanneer reken je dan. Heb met 7 weken een echo, maar is dat vanaf de iui gezien? Of vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie? O
Ik zou een k2v5 proberen. Op de action testen zie ik bij mezelf helemaal niks! Bij jou eerlijk gezegd ook niet, maar kan ook aan mij liggen haha
Ja op de foto zie ik hem echt goed zelfs. Maar na t uploaden blijft er weinig van over… maar zal ik eens doen!
Jaa die ga ik indd maar s bestellen ja.. eigenlijk moet k gewoon stoppen met testen en over 4 dagen weer beginnen hahaaha
Aardig in de stress! Vannacht om half 5 getest en is lichter dan gistermiddag.! Urine was wel minder geconcentreerd dan gistermiddag bij de k2v5.
Zal ik jou waf vertellen. Met beide zowel jaylee als james smiddags positief getest. In de ochtend daarnaaaa had ik nog keer getest. Action negatief en digitale zei: niet zwanger. Ik super verdrietig. Die middag weer testen: action donkerder dan dag ervoor en digitale zei zwanger 1-2. Geen zorgen!
Ja ik ga zo weer even nieuwe k2v5 halen. Dan test ik straks nog een keer! Action testen doen helemaal niks!
Zo gek he… ik heb net nog een foto van mn action test gemaakt. Streep is nu zo te zien ( test van gisteravond ) kijken of er na t uploaden nog iets van over is
Zie heeeeeeel in de verte wel wat, maar vind hem echt niet duidelijk! Frustrerend hè! Hoe ver ben jij?