Hier corona na de eisprong gehad. 5 dagen na positieve corona test had ik een positieve zwangerschapstest haha! Voorzichtig gefeliciteerd
❤️❤️❤️ komt goed wij gaan voor een aug/sept baby ❤️. Heb eergisteren te horen gekregen dat ik per februari mag starten op een locatie die ik heeel graag wilde. Anders was ik dan al 4 maanden of langer zwanger geweest en weer een vruchtwaterpunctie en niet mogen werken een halve week plus dan bijna met verlof, dan was ik wss niet aangenomen. Alles heeft zn redenen❤️
Wat fijn! Deze locatie ook dichterbij huis? Ja een aug/sept baby is ook onwijs leuk dan maar knuffelen ipv kermissen haha
Ik heb soms vreemde tik met dingen onthouden daarbij heb ik zelf de kermis ook paar jaar bijgewoond/bouwvak ook wel v’dammerdag haha!
Ik schrijf ook weer mee 1DPO: hoofdpijn 2DPO: witte afscheiding, hoofdpijn, opgeblazen gevoel 3DPO: hoofdpijn, af en toe steekjes links/rechts heup/lies
Ik doe toch weer mee. Elke maand probeer ik het niet te doen maarja hahah. 1 tm 3 dpo: niks. 4 dpo: Ik voel me koortsig en niet lekker. even getempt en die was 37.9 dus daarom voel ik me niet goed. Ook snel buitenadem maar coronatest was negatief. Veel afscheiding 5 dpo: lichte krampjes en veel afscheiding. S'avonds weer het koortsige gevoel en temp was toen 37.8 6dpo: Ik heb vanochtend getest. Ik weet dat het belachelijk vroeg is maar ik had de drang dus ik dacht oke waarom niet hij is toch negatief en dan ben ik mijn drang kwijt. Nu zie ik echter wel in de verte een lijntje.. maar ik weet dat het vrijwel onmogelijk is dusja. Rond de middag extreme rugpijn in mijn onderrug (kan door werk komen) en af en toe een heel licht menstruatiegevoel. 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo/nod:
Wij gaan voor een 2e kindje en dit is ronde 2. Maandag de 14e in de ochtend positieve ovu test. Dinsdag is denk ik mn ei gesprongen ivm ovulatie pijn. 1 dpo : pijnlijke tintelende tepels ( soms jeuk) en veel gerommel in mn buik! 1 keer een steek in mn onderrug. 2 dpo : gerommel in mn buik, af en toe misselijk, hoofdpijn, linker borst en tepel pijnlijk, maagzuur 3 dpo : nog steeds ongi gevoel in mn buik , linker bil/onderrug steken. Borsten af en toe een steek en tintelingen, beneden erg nat 4 dpo : ongi gevoel in mn buik, onderrug nog steeds een beetje pijn.. borsten tintelen en steken in mn liezen. Nog steeds nat beneden 5 dpo : 6 dpo : 7 dpo : 8 dpo : 9 dpo : 10 dpo :[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
Ik zou dit niet als positief zien. Ik zie dit lijntje mega vaak bij mensen (incl mezelf toen ik niet zwanger was) helaas.
Jaa, beschouw dit ook niet als positief maar dacht wel huh? aangezien ik wel voordat ik zwanger kon zijn een paar testen had gedaan om deze lijntjes op te sporen. Deze testen zijn dus ook niet meer wat ze waren hahah
Nee echt zonde inderdaad! Zie t bij zoveel mensen nu voorbij komen, rot hoor. Hopelijk wel snel een echt positieve test voor je ❤️