Ik doe toch weer mee. Elke maand probeer ik het niet te doen maarja hahah. 1 tm 3 dpo: niks. 4 dpo: Ik voel me koortsig en niet lekker. even getempt en die was 37.9 dus daarom voel ik me niet goed. Ook snel buitenadem maar coronatest was negatief. Veel afscheiding 5 dpo: lichte krampjes en veel afscheiding. S'avonds weer het koortsige gevoel en temp was toen 37.8 6dpo: Ik heb vanochtend getest. Ik weet dat het belachelijk vroeg is maar ik had de drang dus ik dacht oke waarom niet hij is toch negatief en dan ben ik mijn drang kwijt. Nu zie ik echter wel in de verte een lijntje.. maar ik weet dat het vrijwel onmogelijk is dusja. Rond de middag extreme rugpijn in mijn onderrug (kan door werk komen) en af en toe een heel licht menstruatiegevoel. Later op de avond erg veel winderigheid. 7dpo: Zelfde soort test als gister. Af en toe wat maagzuur.Nog last van mijn rug. 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo/nod:
Ik schrijf ook weer mee! Eerste kindje, denk 11de ronde ongeveer, wel pas 4/5 maanden regelmatig. Op 10 november een positieve ovulatietest, op 11 november in de ochtend knalde hij echt! In de avond een gekke druk gevoeld in mijn buik, dus denk dat hij daar gesprongen is Fertility Friend zet m na ook getemperatuurd te hebben naast de ovulatietesten inderdaad op 11-11! DPO1 - 12-11 - Niets bijzonders DPO2 - 13-11 - Niets bijzonders DPO3 - 14-11 - Vermoeid, hoofdpijn, vlaag van misselijkheid DPO4 - 15-11 - Hoofdpijn, verkoudheid DPO5 - 16-11 - Uitslag gekregen van het bevolkingsonderzoek dat ik HPV positief bevonden was, hierdoor van de kaart.. niet op symptomen gelet. DPO6 - 17-11 - Wat drukkend gevoel onderin mijn buik, maar kan ook zijn naar aanleiding van het controle uitstrijkje dat ik bij de huisarts liet maken, temperatuur schoot omhoog van 36,5 naar 36,9? DPO7 - 18-11 - De hele dag al het gevoel dat er iets in mijn keel vast zit “brok-in-de-keel” gevoel, veel speeksel aanmaak, een soort gekke “twinges” in mijn vagina (lijkt op spiertrekkinkjes) DPO8 - 19-11 - nog steeds het “brok in de keel gevoel”, ook de spiertrekkinkjes in mijn vagina zijn er nog, ook een beetje jeuk beneden.. voelt alsof er een schimmelinfectie op komst is DPO9 - 20-11 - zie bovenstaand.. DPO10 - 21-11 - DPO11 - 22-11 - DPO12 - 23-11 - DPO13 - 24-11 - DPO14 - 25-11 - NOD - 26-11 -
Ik ben van plan netjes te gaan wachten tot m’n NOD.. maar als ik het echt niet kan weerstaan 12 DPO (woensdag) spannend bij jou ook! Hou ons op de hoogte!
Hahah wat knap van je!! Ik heb mezelf ook voorgenomen woensdag te testen dan ben ik 10DPO. Maar ik ken mezelf dus waarschijnlijk test ik alsnog elke dag .
3e kindje ronde 4. Eisprong op cd 24. Bijna positieve ovulatie test op cd 22 en knaller op cd 23. Verder is de laatste dag van rekbaar cervixslijm een hele goede indicator van de eisprong heb ik gemerkt dus ik ben er vrij zeker van. 1 dpo: lotionachtige afscheiding. Verder niks bijzonders. 2 dpo: Beetje dikkere lotion/zalvige afscheiding, wel weinig. Hoofdpijn. 3 dpo: Beetje dikkere lotion/zalvige afscheiding, niet weinig. Hoofdpijn. Moe en 's ochtends voor ontbijt een beetje misselijk. 4 dpo: Beetje dikkere lotion/zalvige afscheiding, niet weinig. Verder niks. 5 dpo: Beetje dikkere lotion/zalvige afscheiding, niet weinig. Smiddags veel gerommel onder in buik (steekjes/krampjes). Ook wat gevoelige buik bij aanraking. Ook af en toe steekjes in lies en oksels. Lichte hoofdpijn. 's avonds een paar uur lang gemeen erg aanwezig stekend gevoel links onder in buik. 6 dpo: Afscheiding meer lotionachtig, wel weinig. Beetje rommelende darmen. Verder niet zoveel. Edit: man zei 's avonds dat ik zo warm aanvoelde. 7 dpo: Afscheiding bijna volledig weg. Echt heel droog. Winderig. Obstipatie. 'S avonds nog wat steekjes in lies en eierstok links. Schaam schaam. Getest, maar negatief. Edit: vergeten dat ik ook ineens een paar puisten had (die heb ik vrijwel nooit). 8 dpo: Echt de Sahara daar beneden. Winderig. Beetje rommelende darmen. Hier en daar nog eens een steekje in lies en eierstok links. Edit: 's avonds migraine achtige hoofdpijn (steken achter ogen en bij slaap) en rode gloeiende wangen. Dit kan trouwens ook door slaapgebrek komen. Mijn jongste wilde niet echt slapen de nacht hiervoor. 9 dpo: nog steeds droog en een beetje hoofdpijn. Maaar. Positieve test met 2e urine! 's Middags wel iets minder droog en beetje lotionachtig. Volle borsten gevoel en iets gevoelig bij oksels. Hier en daar steekjes in liezen, trekkend gevoel eierstok. Lage rugpijn. Rode wangen. Hoofdpijn 's middags weg. 10 dpo: Wel iets aan lotionachtige afscheiding maar nog steeds heel weinig. Vooral gevoelige oksels en zijkant borsten. Hier en daar wat lichte krampjes. Warm en rode wangen. Cb zwanger 1-2 weken!
Helaas is het vandaag helemaal verkeerd gegaan. Ik hoop snel weer mee te mogen doen maar eerst mijn miskraam verwerken.
]Wij gaan voor een 2e kindje en dit is ronde 2. Maandag de 14e in de ochtend positieve ovu test. Dinsdag is denk ik mn ei gesprongen ivm ovulatie pijn. 1 dpo : pijnlijke tintelende tepels ( soms jeuk) en veel gerommel in mn buik! 1 keer een steek in mn onderrug. 2 dpo : gerommel in mn buik, af en toe misselijk, hoofdpijn, linker borst en tepel pijnlijk, maagzuur 3 dpo : nog steeds ongi gevoel in mn buik , linker bil/onderrug steken. Borsten af en toe een steek en tintelingen, beneden erg nat 4 dpo : ongi gevoel in mn buik, onderrug nog steeds een beetje pijn.. borsten tintelen en steken in mn liezen. Nog steeds nat beneden 5 dpo : kleine gekke krampjes in mn vagina (nog nooit gehad) blubjes en nog steeds ongi gevoel Soort spierpijn in bovenbenen en liezen. En borsten tintelen steeds meer zelfs een beetje branderig gevoel tepelhof lijkt ook groter .. beneden nu niet meer zo nat. 6 dpo : 7 dpo : 8 dpo : 9 dpo : 10 dpo :
Ik schrijf ook weer mee 1DPO: hoofdpijn 2DPO: witte afscheiding, hoofdpijn, opgeblazen gevoel 3DPO: hoofdpijn, af en toe steekjes links/rechts heup/lies 4DPO: in de avond wat steekjes rechter lies, voel baarmoeder licht samentrekken