Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RimiLeno15

RimiLeno15 Actief lid

10 jan 2021
    112
    65
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Was ik al bang voor

2. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.364
    1.156
    113
    Vrouw
    Ja het lijkt wel of alle testen bagger zijn inneens. Overal duidelijke voorgedrukte lijntjes.

3. Joy94

Joy94 Actief lid

31 jul 2020
    171
    174
    43
    Vrouw
    Hoi dames! Ik ga meeschrijven. Ik heb uren zitten scrollen in deze topic om te zien hoe het voor andere dames is gelopen dat ik zo ongeduldig word om te gaan testen (en dat op 3dpo :roflmao:). Wij proberen niet zwanger te raken, maar het is altijd welkom en zijn deze maand ook niet bepaald voorzichtig geweest zegmaar :o:

1DPO - slijmerige afscheiding, verder niets.
    2DPO - crème achtige afscheiding, verder niets.
    3DPO - crème achtige afscheiding, verder niets.
    4DPO
    5DPO
    6DPO
    7DPO
    8DPO
    9DPO
    10DPO
    11DPO
    12DPO
    - NOD

4. Linn93

Linn93 Actief lid

30 okt 2022
    168
    114
    43
    Vrouw

Welkom!
    Wat bedoel je met we proberen niet zwanger te raken? Wel de wens maar nog niet bewust begonnen of is het een typfoutje? :p

Joy94 vindt dit leuk.
  5. Joy94

Joy94 Actief lid

31 jul 2020
    171
    174
    43
    Vrouw
    Bij mij is de wens er altijd hahaha maar bij mijn man nog niet dus zijn we niet actief aan het proberen. Echter enige anticonceptie die wij gebruiken is de pull-out methode tijdens de vruchtbare periode, maar dat is deze maand niet gebeurd dus is er een mooie kans op zwangerschap aanwezig :D

6. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Ik schrijf ook weer mee:)

1DPO: hoofdpijn
    2DPO:
    witte afscheiding, hoofdpijn, opgeblazen gevoel
    3DPO: hoofdpijn, af en toe steekjes links/rechts heup/lies
    4DPO: in de avond wat steekjes rechter lies, voel baarmoeder licht samentrekken
    5DPO: licht gevoelige borsten, steken rechter lies/heup, zwaar, drukkend gevoel baarmoeder
    6DPO: hoofdpijn, steekjes rechter lies, gevoelige borsten, moe, zeurende liezen (soort spierpijn/branderig gevoel), in de avond lichte menstruatiekrampjes. Edit: ‘s avonds zo’n zwaar, gespannen gevoel achter schaambot (baarmoeder?), soort aanhoudende lichte krampo_O
    7DPO: steekjes liezen, drukkend gevoel liezen, hoofdpijn, gevoelige borsten, lichte menstruatie krampen, maagzuur, winderig

RimiLeno15 en Dwaallichtje vinden dit leuk.
  7. Pukkie1

Pukkie1 Bekend lid

11 sep 2018
    648
    652
    93
    Vrouw
    Wij gaan voor een 2e kindje en dit is ronde 2.
    Maandag de 14e in de ochtend positieve ovu test.
    Dinsdag is denk ik mn ei gesprongen ivm ovulatie pijn.

1 dpo : pijnlijke tintelende tepels ( soms jeuk) en veel gerommel in mn buik!
    1 keer een steek in mn onderrug.

2 dpo : gerommel in mn buik, af en toe misselijk, hoofdpijn, linker borst en tepel pijnlijk, maagzuur

3 dpo : nog steeds ongi gevoel in mn buik , linker bil/onderrug steken. Borsten af en toe een steek en tintelingen, beneden erg nat

4 dpo : ongi gevoel in mn buik, onderrug nog steeds een beetje pijn.. borsten tintelen en steken in mn liezen. Nog steeds nat beneden

5 dpo : kleine gekke krampjes in mn vagina (nog nooit gehad) blubjes en nog steeds ongi gevoel
    Soort spierpijn in bovenbenen en liezen.
    En borsten tintelen steeds meer zelfs een beetje branderig gevoel tepelhof lijkt ook groter .. beneden nu niet meer zo nat.

6 dpo : borsten echt af en toe in de brand ! Savonds steken in mn rechter lies. Nog steeds ongi gevoel in mn buik.

7 dpo : borsten nog steeds super pijnlijk maar niet als ik eraan zit (heel raar) heledag super koud gehad dus ook veel geplast.
    Wel met afvegen nat slijm afscheiding.
    Snel de trap op en af hijgen als een paard

8 dpo : borsten nog steeds pijn. Vanaf vandaag ook echt af en toe een beetje misselijk en weer de heledag koud gehad! Wat mij wel echt opviel is dat ik een verhaal aan het vertellen was en echt buitenadem was! Beetje hoofdpijn en spierpijn in mn liezen

9 dpo :

10 dpo :

RimiLeno15 en Dwaallichtje vinden dit leuk.
  8. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Klinkt echt wel goed! Ik ben benieuwd!

Liva89 vindt dit leuk.
  9. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Benieuwd of jullie het zien

Bijgevoegde bestanden:

10. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.364
    1.156
    113
    Vrouw
    Ik doe toch weer mee. Elke maand probeer ik het niet te doen maarja hahah.

1 tm 3 dpo: niks.
    4 dpo: Ik voel me koortsig en niet lekker. even getempt en die was 37.9 dus daarom voel ik me niet goed. Ook snel buitenadem maar coronatest was negatief. Veel afscheiding
    5 dpo: lichte krampjes en veel afscheiding. S'avonds weer het koortsige gevoel en temp was toen 37.8
    6dpo: Ik heb vanochtend getest. Ik weet dat het belachelijk vroeg is maar ik had de drang dus ik dacht oke waarom niet hij is toch negatief en dan ben ik mijn drang kwijt. Nu zie ik echter wel in de verte een lijntje.. maar ik weet dat het vrijwel onmogelijk is dusja. Rond de middag extreme rugpijn in mijn onderrug (kan door werk komen) en af en toe een heel licht menstruatiegevoel. Later op de avond erg veel winderigheid.
    7dpo: Zelfde soort test als gister. Af en toe wat maagzuur.Nog last van mijn rug.
    8dpo: Vandaag lichte krampjes. Weer even kort een moment van koortsig voelen en toen was mijn temp weer 37.8.
    9dpo: Vandaag best wel wat afscheiding en hoofdpijn. Ook een aantal kleine puistjes rond mijn kin. Verder niet veel last.
    10dpo: Afscheiding, erg moe en nogsteeds puistjes op mijn kin. Soms ook wat "druk" op mijn baarmoeder. Vanochtend een negatieve test.
    11dpo:
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo/nod:

11. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Jaa, ik vind het ook spannend worden :oops:

12. Pukkie1

Pukkie1 Bekend lid

11 sep 2018
    648
    652
    93
    Vrouw
    Wij gaan voor een 2e kindje en dit is ronde 2.
    Maandag de 14e in de ochtend positieve ovu test.
    Dinsdag is denk ik mn ei gesprongen ivm ovulatie pijn.

1 dpo : pijnlijke tintelende tepels ( soms jeuk) en veel gerommel in mn buik!
    1 keer een steek in mn onderrug.

2 dpo : gerommel in mn buik, af en toe misselijk, hoofdpijn, linker borst en tepel pijnlijk, maagzuur

3 dpo : nog steeds ongi gevoel in mn buik , linker bil/onderrug steken. Borsten af en toe een steek en tintelingen, beneden erg nat

4 dpo : ongi gevoel in mn buik, onderrug nog steeds een beetje pijn.. borsten tintelen en steken in mn liezen. Nog steeds nat beneden

5 dpo : kleine gekke krampjes in mn vagina (nog nooit gehad) blubjes en nog steeds ongi gevoel
    Soort spierpijn in bovenbenen en liezen.
    En borsten tintelen steeds meer zelfs een beetje branderig gevoel tepelhof lijkt ook groter .. beneden nu niet meer zo nat.

6 dpo : borsten echt af en toe in de brand ! Savonds steken in mn rechter lies. Nog steeds ongi gevoel in mn buik.

7 dpo : borsten nog steeds super pijnlijk maar niet als ik eraan zit (heel raar) heledag super koud gehad dus ook veel geplast.
    Wel met afvegen nat slijm afscheiding.
    Snel de trap op en af hijgen als een paard

8 dpo : borsten nog steeds pijn. Vanaf vandaag ook echt af en toe een beetje misselijk en weer de heledag koud gehad! Wat mij wel echt opviel is dat ik een verhaal aan het vertellen was en echt buitenadem was! Beetje hoofdpijn en spierpijn in mn liezen

9 dpo : spierpijn in mn liezen en bovenbenen, vol en drukkend gevoel bij mn schaambot! Gisteren 3 keer grote boodschap ben al blij als ik 1 keer in de week kan!
    Snel warm en zweten!

3 verschillende testen gedaan en op alle 3 een tuurstreep!! sensitest early@home en etos early

10 dpo :

Bijgevoegde bestanden:

Muisjepluisje, Liva89, SNB en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. RimiLeno15

RimiLeno15 Actief lid

10 jan 2021
    112
    65
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Ik schrijf ook weer mee!
    Eerste kindje, denk 11de ronde ongeveer, wel pas 4/5 maanden regelmatig.

Op 10 november een positieve ovulatietest, op 11 november in de ochtend knalde hij echt!
    In de avond een gekke druk gevoeld in mijn buik, dus denk dat hij daar gesprongen is :)

Fertility Friend zet m na ook getemperatuurd te hebben naast de ovulatietesten inderdaad op 11-11!

DPO1 - 12-11 - Niets bijzonders
    DPO2 - 13-11 - Niets bijzonders
    DPO3 - 14-11 - Vermoeid, hoofdpijn, vlaag van misselijkheid
    DPO4 - 15-11 - Hoofdpijn, verkoudheid
    DPO5 - 16-11 - Uitslag gekregen van het bevolkingsonderzoek dat ik HPV positief bevonden was, hierdoor van de kaart.. niet op symptomen gelet.
    DPO6 - 17-11 - Wat drukkend gevoel onderin mijn buik, maar kan ook zijn naar aanleiding van het controle uitstrijkje dat ik bij de huisarts liet maken, temperatuur schoot omhoog van 36,5 naar 36,9?
    DPO7 - 18-11 - De hele dag al het gevoel dat er iets in mijn keel vast zit “brok-in-de-keel” gevoel, veel speeksel aanmaak, een soort gekke “twinges” in mijn vagina (lijkt op spiertrekkinkjes)

DPO8 - 19-11 - nog steeds het “brok in de keel gevoel”, ook de spiertrekkinkjes in mijn vagina zijn er nog, ook een beetje jeuk beneden.. voelt alsof er een schimmelinfectie op komst is :(
    DPO9 - 20-11 - zie bovenstaand..

DPO10 - 21-11 - schimmel infectie.. ontstaan door maken uitstrijkje of wellicht schommeling hormonen? Soms wat krampjes in de onderbuik
    DPO11 - 22-11 - lichte kramp in de onderbuik, temperatuur echter aan het dalen (nu 36,6). Ben bang dat het richting menstruatie gaat, al wacht ik de temperatuur van morgen nog af, als hij hoger is ga ik testen, als hij lager is weet ik bijna zeker dat het wederom niet raak is..

DPO12 - 23-11 - Oke spannend, gisteravond in bed twee keer een flinke steek gevoeld in rechter onderbuik. Vanmorgen temp weer omhoog naar 36,7. Wil einde ochtend/begin middag testen.

DPO13 - 24-11 - gisteravond en vandaag de hele tijd heel emotioneel, van ontzettend kwaad naar tranen met tuiten.
    Temperatuur nog steeds 36,7, normaal was die nu al gezakt naar 36,5/36,4.
    Maar durf niet nogmaals te testen, bang voor de teleurstelling. Ik wacht netjes zaterdag NOD af.

DPO14 - 25-11 -

NOD - 26-11 -

Dwaallichtje vindt dit leuk.
  14. Joy94

Joy94 Actief lid

31 jul 2020
    171
    174
    43
    Vrouw

15. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.364
    1.156
    113
    Vrouw
    Ik doe toch weer mee. Elke maand probeer ik het niet te doen maarja hahah.

1 tm 3 dpo: niks.
    4 dpo: Ik voel me koortsig en niet lekker. even getempt en die was 37.9 dus daarom voel ik me niet goed. Ook snel buitenadem maar coronatest was negatief. Veel afscheiding
    5 dpo: lichte krampjes en veel afscheiding. S'avonds weer het koortsige gevoel en temp was toen 37.8
    6dpo: Ik heb vanochtend getest. Ik weet dat het belachelijk vroeg is maar ik had de drang dus ik dacht oke waarom niet hij is toch negatief en dan ben ik mijn drang kwijt. Nu zie ik echter wel in de verte een lijntje.. maar ik weet dat het vrijwel onmogelijk is dusja. Rond de middag extreme rugpijn in mijn onderrug (kan door werk komen) en af en toe een heel licht menstruatiegevoel. Later op de avond erg veel winderigheid.
    7dpo: Zelfde soort test als gister. Af en toe wat maagzuur.Nog last van mijn rug.
    8dpo: Vandaag lichte krampjes. Weer even kort een moment van koortsig voelen en toen was mijn temp weer 37.8.
    9dpo: Vandaag best wel wat afscheiding en hoofdpijn. Ook een aantal kleine puistjes rond mijn kin. Verder niet veel last.
    10dpo: Afscheiding, erg moe en nogsteeds puistjes op mijn kin. Soms ook wat "druk" op mijn baarmoeder. Vanochtend een negatieve test.
    11dpo: Met momenten lichte krampjes. Emotioneel vandaag en weer heel moe. Af en toe ook wat gloeiende tepels en wat steekjes in mijn borst. Net thuis en getest (wel wat lichte urine) maar negatief.
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo/nod:

16. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Ik schrijf ook weer mee:)

1DPO: hoofdpijn
    2DPO:
    witte afscheiding, hoofdpijn, opgeblazen gevoel
    3DPO: hoofdpijn, af en toe steekjes links/rechts heup/lies
    4DPO: in de avond wat steekjes rechter lies, voel baarmoeder licht samentrekken
    5DPO: licht gevoelige borsten, steken rechter lies/heup, zwaar, drukkend gevoel baarmoeder
    6DPO: hoofdpijn, steekjes rechter lies, gevoelige borsten, moe, zeurende liezen (soort spierpijn/branderig gevoel), in de avond lichte menstruatiekrampjes. Edit: ‘s avonds zo’n zwaar, gespannen gevoel achter schaambot (baarmoeder?), soort aanhoudende lichte krampo_O
    7DPO: steekjes liezen, drukkend gevoel liezen, hoofdpijn, gevoelige borsten, lichte menstruatie krampen, maagzuur, winderig
    8DPO: licht drukkend gevoel liezen/onderbuik, af en toe steekjes lies/zij, licht gevoelige borsten

17. Joy94

Joy94 Actief lid

31 jul 2020
    171
    174
    43
    Vrouw
    1DPO - slijmerige afscheiding, verder niets.
    2DPO - crème achtige afscheiding, verder niets.
    3DPO - crème achtige afscheiding, verder niets.
    4DPO - waterige afscheiding, dikke puist m'n kin o_O
    5DPO
    6DPO
    7DPO
    8DPO
    9DPO
    10DPO
    11DPO
    12DPO
    - NOD

Reactie was net niet helemaal goed gegaan dus ff opnieuw :o:

18. RimiLeno15

RimiLeno15 Actief lid

10 jan 2021
    112
    65
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Ik schrijf ook weer mee!
    Eerste kindje, denk 11de ronde ongeveer, wel pas 4/5 maanden regelmatig.

Op 10 november een positieve ovulatietest, op 11 november in de ochtend knalde hij echt!
    In de avond een gekke druk gevoeld in mijn buik, dus denk dat hij daar gesprongen is :)

Fertility Friend zet m na ook getemperatuurd te hebben naast de ovulatietesten inderdaad op 11-11!

DPO1 - 12-11 - Niets bijzonders
    DPO2 - 13-11 - Niets bijzonders
    DPO3 - 14-11 - Vermoeid, hoofdpijn, vlaag van misselijkheid
    DPO4 - 15-11 - Hoofdpijn, verkoudheid
    DPO5 - 16-11 - Uitslag gekregen van het bevolkingsonderzoek dat ik HPV positief bevonden was, hierdoor van de kaart.. niet op symptomen gelet.
    DPO6 - 17-11 - Wat drukkend gevoel onderin mijn buik, maar kan ook zijn naar aanleiding van het controle uitstrijkje dat ik bij de huisarts liet maken, temperatuur schoot omhoog van 36,5 naar 36,9?
    DPO7 - 18-11 - De hele dag al het gevoel dat er iets in mijn keel vast zit “brok-in-de-keel” gevoel, veel speeksel aanmaak, een soort gekke “twinges” in mijn vagina (lijkt op spiertrekkinkjes)

DPO8 - 19-11 - nog steeds het “brok in de keel gevoel”, ook de spiertrekkinkjes in mijn vagina zijn er nog, ook een beetje jeuk beneden.. voelt alsof er een schimmelinfectie op komst is :(
    DPO9 - 20-11 - zie bovenstaand..

DPO10 - 21-11 - schimmel infectie.. ontstaan door maken uitstrijkje of wellicht schommeling hormonen? Soms wat krampjes in de onderbuik
    DPO11 - 22-11 - lichte kramp in de onderbuik, temperatuur echter aan het dalen (nu 36,6). Ben bang dat het richting menstruatie gaat, al wacht ik de temperatuur van morgen nog af, als hij hoger is ga ik testen, als hij lager is weet ik bijna zeker dat het wederom niet raak is..

DPO12 - 23-11 - Oke spannend, gisteravond in bed twee keer een flinke steek gevoeld in rechter onderbuik. Vanmorgen temp weer omhoog naar 36,7. Wil einde ochtend/begin middag testen.

DPO13 - 24-11 - gisteravond en vandaag de hele tijd heel emotioneel, van ontzettend kwaad naar tranen met tuiten.
    Temperatuur nog steeds 36,7, normaal was die nu al gezakt naar 36,5/36,4.
    Maar durf niet nogmaals te testen, bang voor de teleurstelling. Ik wacht netjes zaterdag NOD af.

DPO14 - 25-11 - 36,5, morgen dus waarschijnlijk ongesteld :( succes voor iedereen die nog op het wachtbankje zit!

NOD - 26-11 -

19. CindyKat

CindyKat Lid

29 sep 2022
    9
    6
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal! Na honderden pagina's hier gelezen te hebben wil ik zelf een keer mee doen om dit alles te delen. Hierbij mijn logboek:

Deze keer maca supplementen genomen vanaf menstruatie, vanaf zaterdag 5-11 tot net na eisprong. Wilde deze maand geen ovulatietesten doen. Maar was toch nieuwsgierig.. onderstaande klachten had ik de vorige 2 maanden ook. Toen ongesteld geworden. Geen positieve testen.

Maandag 14 november
    Cyclusdag 13
    Toch maar een ovulatietest gedaan einde middag. die dag krampjes en misselijk. En ook gladde afscheiding, meer dan gewoonlijk. Test leek positief einde dag. Dus ik voel mijn ovulatie wel aankomen.

Dinsdag 15 november
    Cyclusdag 14
    De hele dag door misselijk, weer een ovulatietest gedaan tussen de middag. Weer een soort van positief.

Wanneer en of de eisprong geweest is weet ik niet. twee maanden geleden was de ovulatietest op dag 16 positief en vorige maand op dag 15. En nu dan al op dag 13.

Vannacht gedroomd dat ik zwanger was van een tweeling. We kregen dat op een echo te zien. In had ook een beetje een zwangere buik en voelde me heel gelukkig in mijn droom.

Woensdag 16 november
    Dpo0/1
    Cyclusdag 15
    Ik heb geen idee of mijn eisprong nu al geweest is. Voel niks, geen krampjes of misselijkheid. Ovulatietest was weer negatief tussen de middag. Dus geen idee of dit het nou was. Eerder dan de twee vorige maanden. Eind middag wel wat krampjes. Daarna was het bijna meteen weer weg. Avond nergens last van.

Donderdag 17 november
    Dpo 1/2
    Cyclusdag 16
    Vanmorgen weer misselijk, was einde ochtend weer voorbij. Verder geen bijzonderheden. Kan ook komen door maca dat ik niks voel?

Vrijdag 18 november
    Dpo 2/3
    Cyclusdag 17
    Ik had alleen in de avond heel af en toe mini krampjes heel in de verte. Eigenlijk niet noemenswaardig.

Zaterdag 19 november
    Dpo 3/4
    Cyclusdag 18
    Geen klachten
    In de avond hele mini krampjes. Niet noemenswaardig weer.

Zondag 20 november
    Dpo 4/5
    Cyclusdag 19
    Gisteravond een soort kramp bovenin baarmoeder leek het wel. Alsof je kramp in je voet hebt. Anders dan menstruatiekrampen. Borsten lijken heel iets gevoelig

Maandag 21 november
    Dpo 5/6
    Cyclusdag 20
    Vannacht heel in de verte lichte kramp en steekjes. Of waren het de darmen.. Duurde niet lang. Vanmorgen beetje weeig gevoel in de verte in baarmoeder. Is snel weer weg. Kunnen ook darmen zijn. Borsten lijken heel iets gevoelig. Middag geen klachten

Dinsdag 22 november
    Dpo 6/7
    Cyclusdag 21
    Heel in de verte gevoelige borsten.
    Verder niks. Af en toe wat steekjes gevoeld in baarmoeder denk ik. Krampjes vanaf einde middag... na een uur weer weg.

Woensdag 23 november
    Dpo 7/8
    Cyclusdag 22
    Eigenlijk geen klachten, vannacht wat steekjes gevoeld. Ochtend niks. Hele dag steekjes in rechter lies.

Donderdag 24 november
    Dpo 8/9
    Cyclussag 23
    Nauwelijks klachten, heel lichte krampjes in de verte en heel licht misselijk in de verte.

Krampjes enzo steeds rechts, weer liespijn /steekjes. In de avond zijn ze heeeeeel in de verte aanwezig. Beetje hoofdpijn.

Vrijdag 25 november
    Dpo 9/10
    Cyclusdag 24
    Vannacht beetje misselijk en last van mijn maag. Heel apart. Heeel in de verte krampjes in de ochtend, na 2 uurtjes weer weg.

Oh mijn god.... een heel licht positieve test na 8 minuten. Ik ben helemaal in shock. Vertel het mijn vriend nog maar niet omdat het misschien nog mis kan gaan?

Zaterdag 26 november
    Dpo 10/11
    Cyclusdag 25

Zondag 27 november > ongesteld?
    Dpo 11/12
    Cyclusdag 26

20. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Aah dikke knuffel!! Wat ontzettend k*t!!!

Deel Deze Pagina