Ah misschien een griepje ? Ja voornamelijk erg verkouden last van hoofdpijn En qua symptomen over eventuele zwangerschap in de nacht moet ik echt heel vaak plassen en wat steekjes hier en daar bij de liezen kriebelig gevoel bij de baarmoeder en gedroomd over een positieve zwangerschapstest
Ooh u symptomen klinken wel positief. Ik duim en kom morgen zeker piepen naar je test Hier is mijne man positief daarmee dat het in huis zit
Ja wie weet .. daarbij ook erg emotioneel en last van huilen Ahh ja mijn vriend is nog niet positief enkel ik beterschap daar !
Gelukkig ben je niet al te ziek van corona, beterschap gewenst! Nu duimen op ook een tweede streepje op die andere test.
Ik heb vandaag een testje gewaagd, omdat ik al dagen krampenen rugpijn heb, maar de menstruatie niet doorzet. Heel irritant, want steeds denk ik dat er bloed zal komen. Dat had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook. Nu was er op het eerste gezicht niets te zien en ik heb de test weg gelegd. Toen ik hem weg wilde doen, zag ik denk ik een indroogstreepje. Nu wachten we maar weer af tot woensdag, als het dan niet doorzet doe ik een nieuwe test.
Ik kreeg het niet eens zichtbaar op de foto. Al was het licht ook niet al te best. Momenteel is het donker als ik naar mijn werk ga en donker als ik weer terug kom.
Update hartstikke negatieve test ….. snik Waarschijnlijk is door de Corona heel m’n cyclus in de war nu helaas !
0/1 DPO: gevoelige borsten 1/2 DPO: gevoelige borsten, crème afscheiding 2/3 DPO: crème afscheiding 3/4 DPO: crème afscheiding 4/5 DPO: crème afscheiding 5/6 DPO: Gevoelige borsten. Bij wakker worden scherpe kramp. Lichtroze verlies na seks, veel gas 6/7 DPO: crème afscheiding, gevoelige borsten, vermoeid, maar ook slechte nacht gehad (zoontje ziek) 7/8 DPO: crème afscheiding, hoofdpijn en extreem moe, ondanks 10 uur slaap 8/9 DPO: crème afscheiding, steekjes onderin buik 9/10 DPO: veel gelige crème afscheiding vrij pijnlijke krampen. 10/11 DPO: crème afscheiding, maar minder, in de ochtend wat buikpijn 11/12 DPO: crème afscheiding, best wat bloed na seks (maar daarna geen bloed meer), krampen. Sterk het idee dat mijn menstruatie binnenkort komt. 12/13 DPO: Crème afscheiding, veel krampen en rugpijn, beetje misselijk eind van de ochtend. Getest: leek in eerste instantie negatief, maar later zag ik waarschijnlijk een indroogstreepje. 13/14 DPO: Crème afscheiding, beetje hoofdpijn, geen krampen of rugpijn meer. 14/15 DPO: NOD Ben benieuwd morgen...
Ik heb er net weer een testje tegenaan gegooid. Omo wit. Ik denk dat ik de stick misschien iets te diep had gedipt. Ik heb vrijdag weer een gesprek met het ZH en als het goed is gaan wij de Ivf-behandeling in
Nou meiden wat denken jullie altijd redelijk lange en onregelmatige cyclus, nu op dag 25 ineens oud rozig verlies. Mn Lf is altijd 11/12 dagen wat zou betekenen dat mn eisprong op dag 12/13 geweest zou moeten zijn. Toen was ik nog niet begonnen met ovulatietesten want he, niet gewend haha. Nou vannochtend ineens oud roze bloedverlies? Had wel op dag 13 seks gehad. zou dit dan nu al een menstruatie zijn? Doe overigens wel iedere dat nu sinds dag 16/17 ovulatietesten. Zonder resultaat. Heeeel stiekem hoop ik op een innestelingsbloeding maar we zullen het zien
Het kan best veel verschillende oorzaken hebben, aangezien je niet zeker bent van je ovulatie. Ik hoop uiteraard het beste voor je!
Vandaag NOD, voorlopig houdt mijn lichaam het nog even spannend. Vanochtend bruinverlies na ontlasting, maar de rest van de dag niets meer. Wel duizelig, moe en rugpijn, wat ook bij een aankomende menstruatie kan passen. Bij geen rood bloed ga ik morgen testen