@MB1988 : Dikke knuffel Meis! Ik hoop écht dat het niets is! Hoop ook dat je een beetje kunt slapen vannacht.
Lief dankjewel!! Nogsteeds bruin verlies en elke wc beurt met spanning checken. Morgen weer checken en temperaturen ennnn Miss Lief dankjewel! Ik duim ook heeel hard voor mezelf. Zo maar proberen te slapen! En morgen kijken hoe het er voor staat
oh haha had eerder op de avond iets getypt maar internet sloot en toen was m’n berichtje weg. Nieuwe getypt en zie nu dat de oude halve er bij staat
lief dankjewel (L) knuffel terug. Ik ben hard aan het duimen voor mezelf en benieuwd hoe het er morgen voor staat! Ik laat het weten
@M061987 ik heb goed geslapen! Om 7 uur getemperatuurd die was 37.1 dus hoog gelukkig, maar moet zo naar de wc voor checken bloed en een testje wagen maar ik wacht even tot mijn vriend wakker is. Ik geef straks een update!
Ik ga ook voor t eerst met deze lijst meedoen! In november een ma, maar ik heb goeie hoop symptomen nu sneller te herkennen 1dpo: niks, behalve spierpijn van het hardlopen. 2dpo: af en toe een wat zwaar gevoel in m'n baarmoeder, overdag jeukende tepels, in de avond echt ijskoude voeten. 3dpo: huid wordt weer rustiger, weer zwaar gevoel bij m'n baarmoeder, meer afscheiding, hardlopen ging lekker, voel mij fit. In de middag ijskoud en steekjes rechter onderbuik/lies 4dpo: afscheiding aanwezig, heel veel honger. Om 9 uur m'n lunch al op in de avond kort wat rugpijn. 5dpo: levendige dromen 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: testen? 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: nod
Dat is al een heel goed teken dat je temp nog steeds hoog is!! Ik zit vol spanning te wachten op je test en duim ondertussen door voor je
Ik heb niet alles meer kunnen volgen…. Maar je bent nog best vroeg, dus het kan nog allemaal! Mijn duimen blijven draaien hoor!! jaaaa gister een echo gehad ivm bloedverlies en alles zag er super uit ben zo opgelucht!!
@DCG @M061987 @MamaDorey hier de update Temp 37.1, bruin bloedverlies en de onderste test is van net. Nu dus het bloedverlies in de gaten blijven houden! Als het goed is is vandaag officieel dan ongesteldheid dag n2 want mijn eisprong was 30 dec. dus vandaag nog even goed in de gaten houden dat het niet rood wordt!
Wow dat is een prachtige test!!! Ik denk dat het bloed nog van de innesteling is, want je test is echt super opgelopen!!! Ik zeg gefeliciteerd
Ik doe gezellig weer een rondje mee! Ik twijfel of ik gisteren of vandaag 1 dpo ben. Ik denk zelf dat m’n eitje gister ochtend gesprongen is n.a.v. eipijn. Dus ik tel m zelf mee als 1 dpo. Feit blijft dat ik strak na 28 dgn ongesteld wordt dus het maakt ook niet zoveel uit. Vr 1 dpo: temp: 36.30 - ‘s morgens eipijn, eisprong? Za 1/2 dpo: temp: 36.40 - Waterig cervixslijm. Verder niets. Zo 2/3 dpo: temp: 36.86 - Creamy cervixslijm. Verder niets. Ma 3/4 dpo: temp 36.65 - creamy cervixslijm. Verder niets. Di 4/5 dpo: temp 36.72 - Obstipatie, heel erg koud, weinig maar creamy cervixslijm, vroeg moe en gaan slapen. Wo 5/6 dpo: temp 36.58 - weinig maar creamy cervixslijm, s’ avonds eerst heel koud daarna echt gloeiende wangen. Do 6/7 dpo: temp: 36.78 - onrustig geslapen, opgestaan met kloddertje creamy cervixslijm en hoofdpijn.gedurende de dag wat krampjes. Vr 7/8 dpo: temp: 36.75 - Onrustig geslapen, iets meer creamy cervixslijm, veel plassen, dorst, gloeiende wangen maar toch koud, steekjes in borsten. Za 8/9 dpo: temp: 36.81 - Goed geslapen, levendig gedroomd, negatieve test. Onverzadigbaar. Zo 9/10 dpo: Ma 17 januari NOD
Ik doe ook mee.. laatste cyclus voor we een HSG krijgen. Zondag enorme eipijn. Maandag was het weg, dus reken die als 1dpo 1 DPO - moe, nog zeurderig gevoel in onderbuik. Verder niks. 2 DPO - rommelige buik, onrustig geslapen. 3 DPO - maagzuur, onrustige buik, moe. 4 DPO - maagzuur, gevoelige borsten, moe, onrustige buik met af en toe steekjes. 5 DPO - maagzuur, gevoelige borsten, veel steekjes, rommelige darmen, ik zou eindeloos kunnen slapen zo moe ben ik 6 DPO - weeïg gevoel, maagzuur, gassig, krampen icm steekjes, gevoelige borsten. 7 DPO 8 DPO 9 DPO 10 DPO 11 DPO 12 DPO - testen? 13 DPO 14 DPO
eisprong / 1dpo: nog wat buikpijn, misselijk, moe 1/2 dpo: savonds krampen. 2/3 dpo: 3/4 dpo: 4/5 dpo: 5/6 dpo: 6/7 dpo: 7/8 dpo: 8/9 dpo: 9/10 dpo: 10/11 dpo Nod:[/QUOTE]
@M061987 volgensmij wel! Nog steeds alleen bruin verlies en heb wat steekjes en krampjes in onderbuik vandaag. Niet heel erg maar las dat dat normaal is in week “4”…check steeds op de wc haha mar blijf gelukkig nog bruin. Normaal heb ik paar minuten wat krampen en dan ga ik naar wc en zie ik dat ik ongesteld ben…dus het is nu wel iets anders merk ik. Pfoeee ben wel heel moe! Dus lekker naar bed toe Hoe is het met jou?