Ik had een negatieve test op 10 dpo.. 11 dpo kreeg ik ineens voor een uur lang menstruatie krampen. Ze waren echt vervelend aanwezig. En na een uur, mss 2 was t weer weg. Volgende dag een tuur steep. 2 dagen later een knaller (en vandaag een mooie echo met hartje). Maw alles kan nog!!! Je bent nog super vroeg.
Stiekem doe ik elke dag al een test. Ik weet mijn cyclus niet door de miskraam. Ik vind testen leuk en raak niet teleurgesteld van een negatieve test dus doe het gewoon lekker elke dag haha
Owh jeetje..sorry ik wist niet dat je een miskraam hebt gehad. Wel fijn dat het elke dag testen geen vervelend effect op je heeft. Dat er maar gauw een positieve uitslag uit mag komen
Dankjewel, wat spannend allemaal. Ik ga afwachten op vrijdag als ik morgen niet ongesteld word. Heel eerlijk zeg ik dat altijd en het lukt me nooit om mezelf te bedwingen.
Hallo Dames! @Sharona92 gefeliciteerd ik zie een streepje hoor!!! Vandaag 5 dpo mijn NOD is 12 december. Door middel van een posi ovulatietest (25 nov) en duidelijke ovulatiepijn weet ik wanneer mijn ovulatie was. Voor mij nu de eerste ronde na verwijderen mirenaspiraal op 12nov ik heb dus gelijk mijn cyclus terug. Ik ben moeder van 3 kids 15 jongen, 13 jongen en een meisje van 10 uit mijn eerdere relatie. Anyway hieronder mijn “klachtjes” en leuk dat ik mee kan lezen met jullie! 1 dpo niks 2 dpo niks 3 dpo beetje moe, zeurend gevoel in buik 4 dpo heel moe (middagdutje gedaan), zeurend gevoel in buik, gevoelige huid ter hoogte van schaambot, zin in danoontje haha 5 dpo heel moe (middagdutje gedaan), zeurend gevoel in buik uitstralend naar eierstokken/blinde darm?, steekjes tepels, licht misselijk.
heel duidelijk!!! Ik zit nu op 6 dpo en vandaag heb ik steekjes in m’n linkertepel heel irritant pffff moet nog lang wachten om te kunnen testen
Ja dat wachten is zenuwslopend. Ach aankomende dagen een druk programma en maandag ben ik 10 dpo…misschien dan een testje wagen..
Nou hier even een geupdate lijstje…. 1 dpo niks 2 dpo niks 3 dpo beetje moe, zeurend gevoel in buik 4 dpo heel moe, zeurend gevoel in buik, gevoelige huid ter hoogte van schaambot, zin in danoontje haha 5 dpo heel moe, zeurend gevoel in buik uitstralend naar eierstokken/blinde darm?, steekjes tepels, licht misselijk. 6 dpo Pijnlijke tepels vooral links, gevoelige baarmoeder, witte dunne afscheiding, obstipatie. Tot 6 dpo weinig tot geen afscheiding.. Morgen alweer 7 dpo het wordt met de dag spannender…wil eigenlijk morgenochtend testen maar is nog te vroeg
Ha Yasminnetje Volgens mij zitten wij vrij dicht bij elkaar? Ik had zaterdagochtend 27 november een positieve ovulatietest. Ervan uitgaande dat mijn ei uiterlijk maandag is gesprongen zit ik nu op 4dpo... Maar jij zit vandaag al op 7dpo... Tel ik verkeerd of weer jij exact wanneer je ei is gesprongen? Duurt lang hè de tijd! Ik tel echt af naar 8 dpo om mijn eerste testje te doen!