Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.667
    1.603
    113
    Vrouw
    Nu al een een kwartier speldenprikjes/kleine steken rechtsonder :eek: nu 4/5 dpo. Hopelijk een goed teken

MamaDorey, JNZ en Wishfull123 vinden dit leuk.
  2. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.667
    1.603
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

MamaDorey vindt dit leuk.
  3. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.378
    2.264
    113
    Vrouw
    Overduidelijk oploop lieve @MamaDorey ! Hoop dat je wat rust vindt.

4. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.378
    2.264
    113
    Vrouw
    Ik doe ook mee.. laatste cyclus voor we een HSG krijgen.

Zondag enorme eipijn.
    Maandag was het weg, dus reken die als 1dpo

1 DPO - moe, nog zeurderig gevoel in onderbuik. Verder niks.
    2 DPO - rommelige buik, onrustig geslapen.
    3 DPO - maagzuur, onrustige buik, moe.
    4 DPO - maagzuur, gevoelige borsten, moe, onrustige buik met af en toe steekjes.
    5 DPO - maagzuur, gevoelige borsten, veel steekjes, rommelige darmen, ik zou eindeloos kunnen slapen zo moe ben ik:rolleyes:
    6 DPO - weeïg gevoel, maagzuur, gassig, krampen icm steekjes, gevoelige borsten.
    7 DPO - pijn in borsten is erger dan afgelopen dagen. Levendige dromen (die nergens op slaan:roflmao:), weeïg gevoel, moe!, Hoge rugpijn (weet niet of dat ermee te maken hebt, maar had het gister eigenlijk al), maagzuur. Merk dat ik gek wordt van m'n lijf en het steeds een grotere uitdaging wordt om niet te vroeg te gaan testen.
    8 DPO - wederom bizarre dromen, weeïg gevoel, maagzuur, rugpijn, moe, zeurende pijn onderin, met name savonds wat fellere steken rechts onderin, hogere libido:roflmao:, het lijkt alsof de aders op m'n borsten duidelijker/blauwer worden, borsten nog steeds gevoelig/pijnlijk.
    9 DPO - 3x wakker geweest om te plassen, bizarre dromen opnieuw, pijnlijke borsten, lage rugpijn, weeïg gevoel. Zo bang dat m'n lijf me weer voor de gek houdt, hoewel ik me verder wel positief voel.
    10 DPO
    11 DPO
    12 DPO - testen?
    13 DPO
    14 DPO

MamaDorey en Wishfull123 vinden dit leuk.
  5. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.083
    4.590
    113
    Vrouw
    Duidelijke oploop hoor! Hopelijk snel een knaltest;)

6. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.083
    4.590
    113
    Vrouw
    Ik ga ook voor t eerst met deze lijst meedoen!
    In november een ma, maar ik heb goeie hoop symptomen nu sneller te herkennen:D

1dpo: niks, behalve spierpijn van het hardlopen.
    2dpo: af en toe een wat zwaar gevoel in m'n baarmoeder, overdag jeukende tepels, in de avond echt ijskoude voeten.
    3dpo: huid wordt weer rustiger, weer zwaar gevoel bij m'n baarmoeder, meer afscheiding, hardlopen ging lekker, voel mij fit.
    In de middag ijskoud en steekjes rechter onderbuik/lies
    4dpo: afscheiding aanwezig, heel veel honger. Om 9 uur m'n lunch al op:o: in de avond kort wat rugpijn.
    5dpo: levendige dromen, creamy slijm, in de avond jeukende tepels. Af en toe kort en licht wat pijn in m'n onderrug.
    6dpo: weer erg levendig gedroomd, na het ontbijt een vlaag van misselijkheid. In de loop van de dag wat lichte rugpijn in m'n onderrug, puistjes komen terug en in de avond wat steekjes in m'n onderbuik rechts, echt heel specifiek op dezelfde plek (of beeld ik mij dat in). Ergens t gevoel dat het niet raak gaat zijn. Heeft voor de ma een jaar geduurd, dus bijna onmogelijk dat het gelijk weer raak zou zijn. Down gevoel.
    7dpo: onrustige huid, obstipatie, meerdere keren drukkend gevoel rechts in onderbuik, koud, moe (vaak na t werk).
    8dpo: weer echt een hele levendige gekke droom, rugpijn in de middag wat heviger.
    9dpo:
    10dpo: testen?
    11dpo:
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo: nod

Caithxxx vindt dit leuk.
  7. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.083
    4.590
    113
    Vrouw
    Morgen 9 dpo, wil op z'n vroegst 10dpo testen. Maar ben morgen ook al vrij. Aan de ene kant zo nieuwsgierig en aan de andere kant bang dat een negatieve test keihard binnen gaat komen:(
    Wil zo graag weer zwanger zijn

8. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.378
    2.264
    113
    Vrouw
    Zo herkenbaar ♥️ ik word tegenwoordig wat vroeger wakker en ben dan te moe te bedenken dat ik moet testen. Flesje water naast t bed? Snel opdrinken voor je naar de wc gaat? Zo lastig is het hea.. maar bedenk je ook dat het op 10 DPO (indien negatief) alle kanten op kan. Ik ga extra voor je duimen ♥️

Wishfull123 vindt dit leuk.
  9. MamaDorey

MamaDorey Bekend lid

3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    manlief de testen voor een dagje laten verstoppen?

ik ken het gevoel.. stomme negatieve testen! Ik wilde ook zo graag weer. Menstruatie vond ik ook super naar, liever een negatieve test vond ik zelf.. dan was ik voorbereid ofzo.

10. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.083
    4.590
    113
    Vrouw
    Jaah ik las al van mensen die heel snel gingen plassen zodat ze niet in de verleiding komen :roflmao:
    Morgen ben ik 9 dpo dus negatief zou niet perse t einde betekenen deze maand.
    In september testte ik met 10 dpo al behoorlijk duidelijk, geen tuurstreep.
    En dat ging mis toen ik al wat verder was, dus zegt ook niks.
    Aan m'n man heb ik ook niks... Ik zei: denk dat ik morgen misschien wel wil testen. Hij: ja waarom niet je hebt er genoeg:rolleyes:.
    Misschien toch maar testen en mijzelf voorhouden dat t nog heel vroeg is

11. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.083
    4.590
    113
    Vrouw
    Ja idd, dan weet je waar je aan toe bent. Nee haha manlief die zegt: waarom niet, je hebt er genoeg:rolleyes::rolleyes:

12. Mila2017

Mila2017 Actief lid

18 jan 2022
    285
    453
    63
    Vrouw
    Hoi iedereen!

Nieuw hier op het forum: maart 2021 gestopt met de pil ivm kinderwens en sindsdien erg onregelmatige cyclus. Vorige week de diagnose PCOS gekregen na bloedprikken en echo. Laatste menstruatie begindatum 1 december 2021. Vorige week een eisprong gehad (was ook zichtbaar op de echo in zkh).

* Op dinsdag 11 januari een smiley op de clearblue ovulatietest. Eisprong is dan binnen 48 uur, toch? Op deze dag zelf geklust, ook in aanloop tijdens de knipperende smiley dagen
    * Is donderdag 13 januari dan mijn 1DPO? Ik heb op woensdagavond mijn eisprong gevoeld (stekende buikpijn)

Zou dat dan betekenen dat vandaag mijn 6DPO is? Ik heb inderdaad last van kwaaltjes (buikkrampen, pijnlijke borsten/tepels, vergeetachtig, humeurig) maar ik ken mijn lichaam nog niet goed omdat door die *&^%$# PCOS mijn cyclus altijd anders voelt... dit was ook de 1e ronde dat ik mijn eisprong heb gevoeld.

Kan ik bij 9DPO beginnen met de vroege testen?

Bedankt voor jullie adviezen, fijn om mee te lezen ook en hele herkenbare kwaaltjes!

13. MB1988

MB1988 Actief lid

19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    Hey Mila,

Bij mij wisselt het, de ene maand de dag na de piek en dan andere maand 2 dagen na de piek van de ovulatietesten. Ik heb al die tijd getemperatuurd en dan wist ik als die om hoog schoot dat je eisprong de dag ervoor was. Ik voel zelf de eisprong nooit met steken ofzo. Dus ik kan je verder niet echt advies geven hihi

Vroeg testen is zenuwslopend ook haha als je dan een licht streepje hebt hoop je dat die oploopt tot dat je menstruatie uitblijft. Ik begon vorige week op 12 dpo met testen en die was heel licht positief. Mijn luteale fase is 14 dagen. Andere dames hier die kortere luteale fase hebben testten bijv. al iets eerder positief.

Spannend! Ik zal duimen voor je!

14. Mila2017

Mila2017 Actief lid

18 jan 2022
    285
    453
    63
    Vrouw
    Hoi!

Bedankt voor je reactie. Dat temperaturen is inderdaad handig om de precieze dag van je ovulatie te herkennen. Ik heb het temperaturen ook geprobeerd maar ik vond het eerlijk gezegd erg onduidelijk (misschien deed ik het niet goed, niet het goede merk o.i.d)?

Ik vond net een super fijne link in een ander bericht, waarin je kunt zien hoe groot de kans is dat je positief test per DPO: http://countdowntopregnancy.com

Misschien heb je er ook iets aan :)

Ik duim ook voor jou! Mocht het deze keer niet raak zijn dan ga ik zodra ik in mijn 3e cyclusdag zit voor de 1e keer beginnen met hormonen. Spannend, hoop toch dat het niet nodig is.

Liefs!

15. MB1988

MB1988 Actief lid

19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    hey, ja je moet heel consequent zijn. Mijn wekker ging elke dag om 6:50 ook in het weekend en dan had ik de thermometer op mijn nachtkastje liggen. Mensen zeiden dat ik er allemaal niet zo mee bezig moest zijn, Mja als het maar niet lukt wil je toch zoveel mogelijk over je lichaam weten. Ik zou eigenlijk nu beginnen (eergister) aan een IUI traject met het spuiten van hormonen. Afgelopen maand was onze laatste “natuurlijke” kans. En ik had gewoon een positieve test in handen afgelopen week! Nu heel hard duimen dat het allemaal
    goed blijft gaan en het een goed hartslag krijgt.

succes de komende dagen en ik zie je updates hier vanzelf verschijnen :)

Shyvd en Mila2017 vinden dit leuk.
  16. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.378
    2.264
    113
    Vrouw
    Ik doe ook mee.. laatste cyclus voor we een HSG krijgen.

Zondag enorme eipijn.
    Maandag was het weg, dus reken die als 1dpo

1 DPO - moe, nog zeurderig gevoel in onderbuik. Verder niks.
    2 DPO - rommelige buik, onrustig geslapen.
    3 DPO - maagzuur, onrustige buik, moe.
    4 DPO - maagzuur, gevoelige borsten, moe, onrustige buik met af en toe steekjes.
    5 DPO - maagzuur, gevoelige borsten, veel steekjes, rommelige darmen, ik zou eindeloos kunnen slapen zo moe ben ik:rolleyes:
    6 DPO - weeïg gevoel, maagzuur, gassig, krampen icm steekjes, gevoelige borsten.
    7 DPO - pijn in borsten is erger dan afgelopen dagen. Levendige dromen (die nergens op slaan:roflmao:), weeïg gevoel, moe!, Hoge rugpijn (weet niet of dat ermee te maken hebt, maar had het gister eigenlijk al), maagzuur. Merk dat ik gek wordt van m'n lijf en het steeds een grotere uitdaging wordt om niet te vroeg te gaan testen.
    8 DPO - wederom bizarre dromen, weeïg gevoel, maagzuur, rugpijn, moe, zeurende pijn onderin, met name savonds wat fellere steken rechts onderin, hogere libido:roflmao:, het lijkt alsof de aders op m'n borsten duidelijker/blauwer worden, borsten nog steeds gevoelig/pijnlijk.
    9 DPO - 3x wakker geweest om te plassen, bizarre dromen opnieuw, pijnlijke borsten, lage rugpijn, weeïg gevoel. Zo bang dat m'n lijf me weer voor de gek houdt, hoewel ik me verder wel positief voel.
    10 DPO - wederom hele rare dromen (maar dan net echt). Gister werd overdag de krampen iets heviger, das nu nog wel. Borsten doen nog pijn, al lijkt dat ietsje minder, zie nog wel de aders duidelijk lopen. Veel last van gas, buik is ook opgezet. Drogere ogen. Moe. Lage rugpijn. En dan ben ik pas een uur wakker :rolleyes:. Kan niet wachten tot vrijdag. Edit: het lijkt alsof ik sneller uitgeput raak. Als ik licht huishoudelijk werk doe, gaat m'n hart als een bezetene tekeer. Dit had ik ook in m'n eerste zwangerschap.
    11 DPO
    12 DPO - testen?
    13 DPO
    14 DPO

17. MB1988

MB1988 Actief lid

19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    @Wishfull123 heb je nog getest vanmorgen of heb je je nog weten in te houden?

18. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.083
    4.590
    113
    Vrouw
    Spannend lijstje hoor!:thumup::thumup:

Caithxxx vindt dit leuk.
  19. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.083
    4.590
    113
    Vrouw
    Ik heb inderdaad getest. Was al vroeg wakker en zat gelijk in m'n hoofd.
    9dpo en een dikke negatieve test, waar je niet van gaat twijfelen.
    Ik ben bang dat deze ronde voorbij is. Al krijg ik weer hoop van de link die Mila2017 heeft gedeeld. 52% test nog negatief op 9dpo. Maar goed realistisch blijven, m'n vorige zwangerschap testte ik 10 dpo duidelijk positief.

Mila2017 vindt dit leuk.
  20. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.067
    113
    Ik was ook negatief op 9 dpo! Echt dik negatief. Beide keren. Op 10 dpo dit keer ook vet negatief. Maar ik voelde me super zwanger en wist zeker dat het gelukt was, dus ik gooide er een ander testje tegenaan. En ja hoor, een mooie streep op 10 dpo!! Dus het zou ook nog kunnen lonen om een andere test te proberen eventueel morgen.

Wishfull123 en Caithxxx vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina