Edit: lees nu je andere reactie. Hopelijk is het nog te vroeg en heb je met een paar dagen een knaller. Duim voor je♥️
@Wishfull123 Het is elke keer weer anders! In juni had ik extreem lage rugpijn, steken in mijn buik..gevoelige tepels…temperatuur was hoog tot na mijn ongesteldheid (daalt normaal dag voor ongesteldheid). Ik werd dus gewoon ongesteld. Wel veel meer bloed dan normaal en allemaal witte testen…ondanks dat zei de dokter dat er toen echt iets was maar heeeel vroeg weer weg was…maar was niet op de testen te zien. En nu testte ik op 12 een heel licht streepje. Afwachten afwachten afwachten haha…irritant maar het enige wat we steeds kunnen doen..en duimen!
@M061987 jaa volgensmij wel! Geen bloed meer..stopte precies gisteren wat normaal ook altijd de strop-dag is bij mijn ongesteldheid. Ik denk gewoon zo’n neppe ongesteldheid! Heb nog weinig symptomen en dat maak me dan weer onzeker haha…maar kan allemaal nog komen. Zit pas op 4 weken en 4 dagen zoiets. Heb heb soms ‘s avonds in bed wat krampjes, beetje opgeblazen buik en wel vaker honger dan normaal! Hoe is het met jou?
Ooooh jouw berichtje maakt mij weer blij en geeft nog wat hoop. Ga morgen waarschijnlijk weer testen dan haha. Of vrijdag, dat zou beter zijn. Zit er net wat meer tijd tussen
Ja zo irritant he haha. Bij alles denk je: dat had ik toen t raak was ook! Mindfuck! Fijn dat het bloedverlies bij jou is gestopt! Wanneer is je eerste echo?
Die honger is wel een goed teken Hier had ik ook nog geen klachten in begin, behalve mijn liezen die uit mijn lijf brandden. Dat was al heel snel, op 6 dpo al, dus ik wist toen al hoe laat het was. Ik had ook geen gevoelige borsten ofzo weet je wel. Dat is allemaal pas later gekomen. Bij 5 weken werd ik wel echt misselijk. Hopelijk jij ook snel
Hoi allemaal, ook ik doe een keer mee. Wij zitten inmiddels in ronde 11 en tot dusver nog geen positief resultaat. Hopelijk wordt het wachten snel beloond. Ik probeer er niet te veel mee bezig zijn, maar o wat is dat lastig als er ineens allerlei (vreemde) dingen gebeuren in je lichaam. Ik weet inmiddels na 10 rondes ook hoe je lichaam je voor de gek kan houden… We zouden eigenlijk even geen ovulatietesten gebruiken zodat we er wat minder mee bezig zouden zijn. Toch vond ik er nog 3 tijdens het opruimen van de badkamer. De paarse clear blue. Heb 2 dagen een leeg rondje getest en op de derde dag zat ik meteen op mijn piek… (geen knipperende smiley maar een stilstaande nde). Ik heb een hele regelmatige cyclus en dit klopt eigenlijk altijd tot op de dag precies. 1 DPO - niks bijzonders 2 DPO - niks bijzonders 3 DPO - er kwam een vriend eten en ik voelde me best prima, maar na het lange tafelen voelde ik me ontzettend licht in mijn hoofd en duizelig. Ook in bed duizelde het. 4 DPO - opgestaan met hetzelfde draaierige gevoel. Ook ontzettend moe. Na een ijzershotje knapte ik wel wat op. 5 DPO - moe 6 DPO - af en toe een weeïg gevoel, een witte (best grote) prop slijm verloren. Dit ken ik niet van andere cyclussen. Vanaf die prop slijm steekjes in de onderbuik. Aan het eind van de dag lage zeurende rugpijn. 7 DPO - ontzettende jeuk aan borsten/tepels maar ze doen geen pijn. Op de fiets merk ik dat ik een ijzer/metaalsmaak in mijn mond heb. Steekjes en rommelende buik blijft wel aanwezig ook aan het einde van de dag komt die lage rugpijn weer tevoorschijn. Heb stiekem getest, dom dom dom. In de avond en na veel te veel kopjes thee… negatief. Teleurgesteld maar ook relativeren dat het pas DPO7 is en eind van de dag met waterige urine. 8 DPO - heftig gedroomd en om half 4 klaarwakker. De jeuk aan de borsten is op, een enkele keer na, weg. Onderbuik is gevoelig en onrustig en na het werken duikt die zeurderige rugpijn weer op… 9 DPO 10 DPO 11 DPO 12 DPO 13 DPO 14 DPO Veel dingen die ik tijdens andere cyclussen niet heb. Vooral de witte prop afscheiding en daarna niet meer. Die lage zeurderige rugpijn maakt mij zo onzeker. Dat herken ik van mijn menstruaties. Maar dat is vaak pas de dag voor mijn menstruatie dat dat begint.
Spannend hopelijk is dit jullie maand! Dat heb je wel verdiend na het lange wachten. Ik snap je teleurstelling na de negatieve test. Het is te relativeren, maar toch maakt het je onzeker he..
eisprong / 1dpo: nog wat buikpijn, misselijk, moe 1/2 dpo: savonds krampen. 2/3 dpo: meer afscheiding 3/4 dpo: meer afscheiding 4/5 dpo: speldenprikjes/steekjes rechts onder 5/6 dpo: veel afscheiding 6/7 dpo: 7/8 dpo: 8/9 dpo: 9/10 dpo: 10/11 dpo Nod:[/QUOTE][/QUOTE]
Ik ga ook voor t eerst met deze lijst meedoen! In november een ma, maar ik heb goeie hoop symptomen nu sneller te herkennen 1dpo: niks, behalve spierpijn van het hardlopen. 2dpo: af en toe een wat zwaar gevoel in m'n baarmoeder, overdag jeukende tepels, in de avond echt ijskoude voeten. 3dpo: huid wordt weer rustiger, weer zwaar gevoel bij m'n baarmoeder, meer afscheiding, hardlopen ging lekker, voel mij fit. In de middag ijskoud en steekjes rechter onderbuik/lies 4dpo: afscheiding aanwezig, heel veel honger. Om 9 uur m'n lunch al op in de avond kort wat rugpijn. 5dpo: levendige dromen, creamy slijm, in de avond jeukende tepels. Af en toe kort en licht wat pijn in m'n onderrug. 6dpo: weer erg levendig gedroomd, na het ontbijt een vlaag van misselijkheid. In de loop van de dag wat lichte rugpijn in m'n onderrug, puistjes komen terug en in de avond wat steekjes in m'n onderbuik rechts, echt heel specifiek op dezelfde plek (of beeld ik mij dat in). Ergens t gevoel dat het niet raak gaat zijn. Heeft voor de ma een jaar geduurd, dus bijna onmogelijk dat het gelijk weer raak zou zijn. Down gevoel. 7dpo: onrustige huid, obstipatie, meerdere keren drukkend gevoel rechts in onderbuik, koud, moe (vaak na t werk). 8dpo: weer echt een hele levendige gekke droom, rugpijn in de middag wat heviger. 9dpo: Negatieve test lekker hardgelopen, in de middag wat duizelig, iets gevoelige tepels, man helaas een positieve zelftest. 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: nod
Ik ben blij dat ik jou met de link in elk geval hoop heb kunnen geven, houd moed!! Ik duim met je mee
Wow wat gaaf!! Van harte gefeliciteerd! zo leuk om te lezen dat er mensen door hetzelfde proces heen gaan en het geeft moed om te zien dat er ook een hoop positieve geluiden te vinden zijn. Ik duim met je mee dat alles goed gaat!