Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila2017

    Mila2017 Actief lid

    18 jan 2022
    285
    452
    63
    Vrouw
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Pattyx

    Pattyx Bekend lid

    31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    Voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Zondag tot dinsdag een smiley gehad op de cb. Maar dinsdag echt een flinke piek op de sensitest. Ga er vanuit vandaag dus 1dpo te zijn.
    Ben benieuwd eerste keer dat ik dit ga bijhouden. :D

    1dpo: Slecht geslapen, heel winderig, prikkend gevoel rechterlies.
    2dpo: Gisteravond ijskoude handen en voeten, vandaag menstruatiegevoel, gevoelige borsten.
    3dpo: Meer afscheiding, nog steeds prikkend gevoel onder in de buik, veel naar het toilet. Borsten worden meer gevoelig.
    4dpo: Gisteravond even misselijk, tepels worden gevoeliger. Nog steeds prikkend gevoel dit keer echt lager.
    5dpo: Gisteravond om 8 uur gaan slapen na het werk, zo moe. Vandaag wat wittere afscheid, borsten worden elke dag iets gevoeliger, ook vaak stijve tepels ( was de vorige keer echt een beginnend symptoom dus wie weet) en nog steeds wat prikkende steekjes onderin. Snachts ook iets vaker opgestaan om naar het toilet te gaan.
    6dpo:
    7dpo:
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo: (eerste keer testen?)
    13dpo:
    14dpo: 2februari nod?
     
  3. AnnaSophie1993

    25 jul 2021
    27
    12
    3
    Vrouw
    1 DPO - niks bijzonders
    2 DPO - niks bijzonders
    3 DPO - er kwam een vriend eten en ik voelde me best prima, maar na het lange tafelen voelde ik me ontzettend licht in mijn hoofd en duizelig. Ook in bed duizelde het.
    4 DPO - opgestaan met hetzelfde draaierige gevoel. Ook ontzettend moe. Na een ijzershotje knapte ik wel wat op.
    5 DPO - moe
    6 DPO - af en toe een weeïg gevoel, een witte (best grote) prop slijm verloren. Dit ken ik niet van andere cyclussen. Vanaf die prop slijm steekjes in de onderbuik. Aan het eind van de dag lage zeurende rugpijn. Gloeiende wangen in de avond, verder koud.
    7 DPO - ontzettende jeuk aan borsten/tepels maar ze doen geen pijn. Op de fiets merk ik dat ik een ijzer/metaalsmaak in mijn mond heb. Steekjes en rommelende buik blijft wel aanwezig ook aan het einde van de dag komt die lage rugpijn weer tevoorschijn. Heb stiekem getest, dom dom dom. In de avond en na veel te veel kopjes thee… negatief. Teleurgesteld maar ook relativeren dat het pas DPO7 is en eind van de dag met waterige urine. In de avond weer ontzettend gloeiende wangen.
    8 DPO - heftig gedroomd en om half 4klaarwakker. De jeuk aan de borsten is op, een enkele keer na, weg. In de avond gloeien mijn wangen weer. Maar verder heb ik het koud. Onderbuik is gevoelig en onrustig en na het werken duikt die zeurderige rugpijn weer op…
    9 DPO opgestaan met zeurderige rugpijn en steken onder in de buik. De rugpijn isweggetrokken maar de steekjes onderin blijven. Vooral rechts ‘steekt het’. En terwijl ik dit nu op de bank typ om 19:17, zit ik hier weer met gloeiende wangetjes. Ook heb ik snel de hik. Gister ook 2x de hik. Vandaag weer.
    10 DPO moe, steken en gevoelige onderbuik, creamy witte afscheiding en weer die gloeiende wangen. Steken in borsten, maar ze doen verder niet echt pijn.
    11 DPO Ik voel aan alles dat ik ongesteld moet worden. Maar alles in veel mindere maten dan normaal… frustrerend. We hebben het vanochtend nog even gezellig gemaakt in de slaapkamer, dat “wekt” vaak de menstruatie op :D en zit nu bij elk toiletbezoek te wachten op rood/bruinig afvegen maar nog niks te zien. Tepels zijn licht gevoelig en temperatuur is 37,2. Vanmiddag om 12:00 alweer doodmoe en gedut op de bank.
    12 DPO nod vooralsnog geen bloed. Wel afscheiding, beetje gelig elastisch. Onderbuik beetje een trekkend gevoel. Normaal altijd flinke zeurderige rugpijn voor m’n menstruatie begint. Dit heb ik eigenlijk niet. Af en toe voel ik m’n rug wel, maar anders dan normaal. Ik ben ontzettend moe en heb de laatste dagen zo’n droge mond/keel. Herkent iemand die droge mond/keel?
    13 DPO
    14 DPO
     
  4. JNZ

    JNZ Bekend lid

    28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Meiden,,

    Is er iemand die denkt dat ze de innesteling hebben gevoeld?? Zoja hoeveel dpo? En wat voelde jullie??
     
  5. Bec

    Bec Lid

    31 dec 2021
    32
    14
    8
    Vrouw
    1dpo buikpijn
    2dpo buikpijn
    3dpo bobbeltjes bij tepels,meer afscheiding, buikpijn, misselijk, extreem emotioneel en erg moe.
    4dpo bobbeltjes bij tepels, puistjes in gezicht, emotioneel, erge buikpijn, misselijk, erg moe, meer afscheiding, hoofdpijn en neusverkouden.
    5dpo
    6dpo
    7dpo
    8dpo
    9dpo early test dag
    10dpo
    11dpo
    12dpo
    13dpo
    14dpo testdag hopelijk zwanger
     
  6. Mila2017

    Mila2017 Actief lid

    18 jan 2022
    285
    452
    63
    Vrouw
    Goedemorgen! Vandaag op 13 dpo. Ik vraag mij telkens af of de oploop van de testen en de “donkerte” van het streepje wel goed genoeg is. Die eerste test is van afgelopen zondag, de andere twee testen van vandaag. Is een ander merk dus ik ben nu wel van plan om hetzelfde merk te blijven gebruiken. Wat vinden jullie van de kleuren? En hoe kan het dat er enkel 2 uur later een donkerdere streep zichtbaar is?

    Spannend allemaal… zou willen dat ik elke nacht een week verder was haha maar zo werkt het niet
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. MB1988

    MB1988 Actief lid

    19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    Had ik ook, als ik nog niet echt gedronken had. Was mijn 2e streep donkerder. Zou sowieso niet vergelijken met 2 verschillende merken. Action gaf na 3 dagen nog super licht streepje en die van de Kruidvat al 3 dagen donker.
     
    Mila2017 vindt dit leuk.
  8. Pattyx

    Pattyx Bekend lid

    31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    Voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Zondag tot dinsdag een smiley gehad op de cb. Maar dinsdag echt een flinke piek op de sensitest. Ga er vanuit vandaag dus 1dpo te zijn.
    Ben benieuwd eerste keer dat ik dit ga bijhouden. :D

    1dpo: Slecht geslapen, heel winderig, prikkend gevoel rechterlies.
    2dpo: Gisteravond ijskoude handen en voeten, vandaag menstruatiegevoel, gevoelige borsten.
    3dpo: Meer afscheiding, nog steeds prikkend gevoel onder in de buik, veel naar het toilet. Borsten worden meer gevoelig.
    4dpo: Gisteravond even misselijk, tepels worden gevoeliger. Nog steeds prikkend gevoel dit keer echt lager.
    5dpo: Gisteravond om 8 uur gaan slapen na het werk, zo moe. Vandaag wat wittere afscheid, borsten worden elke dag iets gevoeliger, ook vaak stijve tepels ( was de vorige keer echt een beginnend symptoom dus wie weet) en nog steeds wat prikkende steekjes onderin. Snachts ook iets vaker opgestaan om naar het toilet te gaan.
    6dpo: weeeig gevoel, super moe, droge ogen. Hardere ontlasting (terwijl ik na m’n darmoperatie dat eigenlijk bijna niet meer heb). Veel dorst , droge mond. Hele gevoelige tepels, vanmorgen met wakker worden een brandend gevoel eraan.
    7dpo:
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo: (eerste keer testen?)
    13dpo:
    14dpo: 2februari nod?
     
    JNZ vindt dit leuk.
  9. AnnaSophie1993

    25 jul 2021
    27
    12
    3
    Vrouw
    1 DPO - niks bijzonders
    2 DPO - niks bijzonders
    3 DPO - er kwam een vriend eten en ik voelde me best prima, maar na het lange tafelen voelde ik me ontzettend licht in mijn hoofd en duizelig. Ook in bed duizelde het.
    4 DPO - opgestaan met hetzelfde draaierige gevoel. Ook ontzettend moe. Na een ijzershotje knapte ik wel wat op.
    5 DPO - moe
    6 DPO - af en toe een weeïg gevoel, een witte (best grote) prop slijm verloren. Dit ken ik niet van andere cyclussen. Vanaf die prop slijm steekjes in de onderbuik. Aan het eind van de dag lage zeurende rugpijn. Gloeiende wangen in de avond, verder koud.
    7 DPO - ontzettende jeuk aan borsten/tepels maar ze doen geen pijn. Op de fiets merk ik dat ik een ijzer/metaalsmaak in mijn mond heb. Steekjes en rommelende buik blijft wel aanwezig ook aan het einde van de dag komt die lage rugpijn weer tevoorschijn. Heb stiekem getest, dom dom dom. In de avond en na veel te veel kopjes thee… negatief. Teleurgesteld maar ook relativeren dat het pas DPO7 is en eind van de dag met waterige urine. In de avond weer ontzettend gloeiende wangen.
    8 DPO - heftig gedroomd en om half 4klaarwakker. De jeuk aan de borsten is op, een enkele keer na, weg. In de avond gloeien mijn wangen weer. Maar verder heb ik het koud. Onderbuik is gevoelig en onrustig en na het werken duikt die zeurderige rugpijn weer op…
    9 DPO opgestaan met zeurderige rugpijn en steken onder in de buik. De rugpijn isweggetrokken maar de steekjes onderin blijven. Vooral rechts ‘steekt het’. En terwijl ik dit nu op de bank typ om 19:17, zit ik hier weer met gloeiende wangetjes. Ook heb ik snel de hik. Gister ook 2x de hik. Vandaag weer.
    10 DPO moe, steken en gevoelige onderbuik, creamy witte afscheiding en weer die gloeiende wangen. Steken in borsten, maar ze doen verder niet echt pijn.
    11 DPO Ik voel aan alles dat ik ongesteld moet worden. Maar alles in veel mindere maten dan normaal… frustrerend. We hebben het vanochtend nog even gezellig gemaakt in de slaapkamer, dat “wekt” vaak de menstruatie op :D en zit nu bij elk toiletbezoek te wachten op rood/bruinig afvegen maar nog niks te zien. Tepels zijn licht gevoelig en temperatuur is 37,2. Vanmiddag om 12:00 alweer doodmoe en gedut op de bank.
    12 DPO nod vooralsnog geen bloed. Wel afscheiding, beetje gelig elastisch. Onderbuik beetje een trekkend gevoel. Normaal altijd flinke zeurderige rugpijn voor m’n menstruatie begint. Dit heb ik eigenlijk niet. Af en toe voel ik m’n rug wel, maar anders dan normaal. Ik ben ontzettend moe en heb de laatste dagen zo’n droge mond/keel. Herkent iemand die droge mond/keel?
    13 DPO inmiddels 2 dagen overtijd, negatieve test, op de fiets naar werk dacht ik nog ‘zonde van die test, ik voel het bloed lopen’. Op werk gelijk tampon gepakt en naar de wc gesprint. Had wel al maandverbandje in. Niks geen bloed, wel een hele streep gele afscheiding. Toch maar die tampon in gedaan… eruit gehaald. Niks. Ja geelachtige slijmpjes (leken wel snotjes :|). Later nog een tampon gedaan. Hetzelfde verhaal hier en 1 druppeltje licht roze bloed. Verder geen bloed verder ook niet bij afvegen. Rugpijn maar niet zoals ik ongesteld moet worden. Het is een trekkerige duwende rugpijn meer in het midden ipv zeurende pijn onderin. Erg frustrerend allemaal… ben nooit 2 dagen te laat, maar die negatieve test was vrij duidelijk.
    14 DPO
     
  10. xxBloemetje

    20 nov 2021
    15
    12
    3
    Vrouw
    1 dpo iui gehad, is iets beschadigd. Had wat bloedverlies na de tijd/ eisprong diezelfde dag gehad dus tellend vanaf die dag?
    2 dpo krampjes, niet benoemenswaardig van de inseminatie
    3 dpo werd wakker, hele onderkant van buik deed pijn. Werd minder door een warme douche. Nog steeds naweeen van de inseminatie denk ik.
    4 dpo Werd ziekerig
    5 dpo het ziekerige neemt alweer af. Heb het koud. 's Avonds flinke buikkrampen. Diarree:oops:
    6 dpo Voel me vandaag iets minder goed weer. 's Avonds weer buikkrampen/ diarree:eek:
    7 dpo
    8 dpo
    9 dpo
    10 dpo
    11 dpo
    12 dpo
    13 dpo
    14 dpo
     
  11. Shyvd

    Shyvd Lid

    14 jan 2022
    64
    39
    18
    Vrouw
    Nou ik heb alle dagen na de eisprong gelijk klachten gehad. Pijn in onderbuik, rugpijn, moe, koppijn, rare smaak in mijn mond, misselijk, steekjes, krampen, zere borsten en tepels, maagpijn. Gister 7dpo getest veeelste vroeg, domme ik en hartstikke negatief.
    Ik had sinds gister ook bijna geen klachten meer alleen pijn in de onderrug en een beetje misselijk. Vandaag 8 dpo en ook weer opgestaan met een beetje pijn in de ondertussen onderin mijn buik en maar een heel klein beetje gevoelige borsten.
    Ik denk dat ik gewoon een virusje heb. En door ga naar ronde twee. Jip ronde twee pas, maar vond het allemaal zo spannend deze eerste maand dat ik me niet kon inhouden.

    Conclusie ik ga de volgende ronde proberen niet meer te testen voor mijn NOD!

    fijne dag dames
     
  12. Pattyx

    Pattyx Bekend lid

    31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    Voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Zondag tot dinsdag een smiley gehad op de cb. Maar dinsdag echt een flinke piek op de sensitest. Ga er vanuit vandaag dus 1dpo te zijn.
    Ben benieuwd eerste keer dat ik dit ga bijhouden. :D

    1dpo: Slecht geslapen, heel winderig, prikkend gevoel rechterlies.
    2dpo: Gisteravond ijskoude handen en voeten, vandaag menstruatiegevoel, gevoelige borsten.
    3dpo: Meer afscheiding, nog steeds prikkend gevoel onder in de buik, veel naar het toilet. Borsten worden meer gevoelig.
    4dpo: Gisteravond even misselijk, tepels worden gevoeliger. Nog steeds prikkend gevoel dit keer echt lager.
    5dpo: Gisteravond om 8 uur gaan slapen na het werk, zo moe. Vandaag wat wittere afscheid, borsten worden elke dag iets gevoeliger, ook vaak stijve tepels ( was de vorige keer echt een beginnend symptoom dus wie weet) en nog steeds wat prikkende steekjes onderin. Snachts ook iets vaker opgestaan om naar het toilet te gaan.
    6dpo: weeeig gevoel, super moe, droge ogen. Hardere ontlasting (terwijl ik na m’n darmoperatie dat eigenlijk bijna niet meer heb). Veel dorst , droge mond. Hele gevoelige tepels, vanmorgen met wakker worden een brandend gevoel eraan.
    7dpo: super moe , maar heb maar 2 uur geslapen dus dat kan kloppen. :| , heel emotioneel maar m’n kat moest naar de dierenarts en is daar gebleven voor steriliseren dus ja ook normaal denk ik :roflmao:. Alleen het bakje natvoer wat meegegeven is rook voor mij net zo lekker dat ik het oprecht zou willen eten. Dat is wel weer apart denk ik :roflmao:. Ook wat steekjes nog in m’n buik en nog altijd gevoelige tepels. Ohja en heel de dag ijskoude voeten. En hoofdpijn.
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo: (eerste keer testen?)
    13dpo:
    14dpo: 2februari nod?
     
  13. MB1988

    MB1988 Actief lid

    19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    @AnnaSophie1993 over 2 dagen weer testen als de menstruatie uitblijft :) welk merk heb je van testen? Sowieso een ander merk proberen ook. De Action early toonde nog steeds een slechte streep toen ik al dagen een dikke vette streep op de Kruidvat testen had. De normale Action test die gaf op nod een redelijke streep aan. En als de testen negatief blijven en menstruatie uitblijft…huisarts even bellen :) kunnen ze je bloed testen op hcg. Succes! En duimen!
     
  14. AnnaSophie1993

    25 jul 2021
    27
    12
    3
    Vrouw
    Ik heb met de action early getest… ik dacht vanmiddag dat ik ongesteld was geworden. Net voor mijn doktersbezoek. Ik had roze bij het afvegen. Maar nu nergens meer bloed te bekennen, het was alleen dus bij het afvegen. Als het inderdaad nog langer uitblijft ga ik vrijdag opnieuw testen met de Kruidvat test, maar verwacht dat het wel gaat doorzetten en heb me daar ook wel bij neergelegd. Ik heb bij de dokter vanmiddag een doorverwijzing voor de fertiliteitsarts gekregen. Dat voelt al als een enorme opluchting en druk die er vanaf valt. Nu kunnen we verdere stappen zetten… :)
     
  15. CABA

    CABA Lid

    6 jan 2022
    19
    24
    3
    Vrouw
    Ik ben dat vaak plassen inmiddels wel een beetje zat :roflmao: maar al deze symptomen wijzen niet op een zwangerschap omdat ik vanaf mijn ovulatie alles voel van wat er binnen gebeurd is dat raar dat ik zelfs mijn ovulatie voel en zodra ik het voel een positieve ovulatie test krijg?? Dit is dan wel ronde 2 maar bij de eerste zwangerschap wat het na het stoppen van de pil meteen raak ook dezelfde symptomen altijd gehad alleen was er niet echt mee bezig.

    1 dpo: lichte steken onderbuik en enorm misselijk vaak plassen gevoelige borsten witte vloeibare afscheiding

    2 dpo: misselijk, vaak plassen, gevoelige tepels wat na een tijdje is afgenomen, constante hongergevoel, afscheiding, plopjes/borrelende onderbuik en hele lichte menstruatiekrampjes

    3 dpo: lichte menstruatieklachten, veel plassen, constante hongergevoel en last van onderrug

    4 dpo: heel heel vaak plassen, opgeblazen gevoel, steken onderbuik

    5 dpo:
    6 dpo:
    7 dpo:
    8 dpo:
    9 dpo:
    10 dpo:
    11 dpo:
    12 dpo: early test
    13 dpo:
    NOD
     
  16. xxBloemetje

    20 nov 2021
    15
    12
    3
    Vrouw
     
  17. Pattyx

    Pattyx Bekend lid

    31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    Voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Zondag tot dinsdag een smiley gehad op de cb. Maar dinsdag echt een flinke piek op de sensitest. Ga er vanuit vandaag dus 1dpo te zijn.
    Ben benieuwd eerste keer dat ik dit ga bijhouden. :D

    1dpo: Slecht geslapen, heel winderig, prikkend gevoel rechterlies.
    2dpo: Gisteravond ijskoude handen en voeten, vandaag menstruatiegevoel, gevoelige borsten.
    3dpo: Meer afscheiding, nog steeds prikkend gevoel onder in de buik, veel naar het toilet. Borsten worden meer gevoelig.
    4dpo: Gisteravond even misselijk, tepels worden gevoeliger. Nog steeds prikkend gevoel dit keer echt lager.
    5dpo: Gisteravond om 8 uur gaan slapen na het werk, zo moe. Vandaag wat wittere afscheid, borsten worden elke dag iets gevoeliger, ook vaak stijve tepels ( was de vorige keer echt een beginnend symptoom dus wie weet) en nog steeds wat prikkende steekjes onderin. Snachts ook iets vaker opgestaan om naar het toilet te gaan.
    6dpo: weeeig gevoel, super moe, droge ogen. Hardere ontlasting (terwijl ik na m’n darmoperatie dat eigenlijk bijna niet meer heb). Veel dorst , droge mond. Hele gevoelige tepels, vanmorgen met wakker worden een brandend gevoel eraan.
    7dpo: super moe , maar heb maar 2 uur geslapen dus dat kan kloppen. :| , heel emotioneel maar m’n kat moest naar de dierenarts en is daar gebleven voor steriliseren dus ja ook normaal denk ik :roflmao:. Alleen het bakje natvoer wat meegegeven is rook voor mij net zo lekker dat ik het oprecht zou willen eten. Dat is wel weer apart denk ik :roflmao:. Ook wat steekjes nog in m’n buik en nog altijd gevoelige tepels. Ohja en heel de dag ijskoude voeten. En hoofdpijn.
    8dpo: super moe, denk dat dat ook door de nachtdiensten komt op m’n werk. Borsten gevoeligheid gaat op en af, zelfde met afscheiding. Heb het super warm vandaag. Nog steeds op en af een weeeig gevoel. Normale sensitest gedaan vandaag die natuurlijk negatief was. Oeps. Ohja en droge lippen sinds eergisteren, en nog steeds veel dorst.
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo: (eerste keer testen?)
    13dpo:
    14dpo: 2februari nod?
     
  18. Pattyx

    Pattyx Bekend lid

    31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
     
  19. xxBloemetje

    20 nov 2021
    15
    12
    3
    Vrouw
    1 dpo iui gehad, is iets beschadigd. Had wat bloedverlies na de tijd/ eisprong diezelfde dag gehad dus tellend vanaf die dag?
    2 dpo krampjes, niet benoemenswaardig van de inseminatie
    3 dpo werd wakker, hele onderkant van buik deed pijn. Werd minder door een warme douche. Nog steeds naweeen van de inseminatie denk ik.
    4 dpo Werd ziekerig
    5 dpo het ziekerige neemt alweer af. Heb het koud. 's Avonds flinke buikkrampen. Diarree:oops:
    6 dpo Voel me vandaag iets minder goed weer. 's Avonds weer buikkrampen/ diarree
    7 dpo Iets gevoelige tepels, een ' vol' gevoel, slecht gehumeurd (alsof mijn menstruatie er aan komt met een paar dagen:$:cry:)
    8 dpo licht zeurderig gevoel rechtsonder/onder in de buik wat ik alleen voelde bij het zitten en er bij stil staan vandaag. Iets gevoelige tepels. 's middags had ik het erg warm terwijl ik alleen in een gesprek zat. Moe maar ook niet goed geslapen.
    9 dpo
    10 dpo
    11 dpo
    12 dpo
    13 dpo
    14 dpo
     
  20. xxBloemetje

    20 nov 2021
    15
    12
    3
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wat zou ik ook graag zo'n streepje willen zien
     
    Mila2017 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina