Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lollie90

Lollie90 Actief lid

13 sep 2021
    190
    56
    28
    Vrouw
    Heb ze vaak mee gelezen, al er nu zelf een maken.
    1 DPO veel afscheiding.
    2 DPO gb
    3 DPO gb
    4 DPO krampjes
    5 DPO 1 duidelijke plop gevoeld en daarnakrampjes (herkende dit van innesteling)
    6 DPO mega tuurtest
    7 DPO veel afscheiding
    8 DPO maagzuur en zere borsten, pijnlijke bekken
    9 DPO pijnlijke onderrug en bekken.
    Misselijk wakker geworden en moeten spugen.
    Duizelig, geen zin meer in koffie (dronk deze zeker 7 per dag)
    *morgenmiddag komen m'n testen binnen...
    10 DPO licht misselijk, veel afscheiding, moe
    11 DPO same, ongesteldheidsgevoel
    12 DPO duizelig, licht misselijk, erg moe
    Nog een testje gewaagd.. dezelfde grijze lijn..
    Ik begin onderhand te denken dat er iets mis is met mij, waardoor alle testen deze lijnen geven, had onderhand al wel roze moeten zijn...

Bijgevoegde bestanden:

Elmii vindt dit leuk.
  2. MB1988

MB1988 Actief lid

19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    ander merk even proberen?

3. Mila2017

Mila2017 Actief lid

18 jan 2022
    285
    453
    63
    Vrouw
    Het was echt zooo licht dat zelfs de kleur niet echt duidelijk was. Ik zoek even de foto’s erbij! 91E51E36-5055-41E8-82FD-BBDC4D18883D.jpeg 91E51E36-5055-41E8-82FD-BBDC4D18883D.jpeg

Bijgevoegde bestanden:

4. Mila2017

Mila2017 Actief lid

18 jan 2022
    285
    453
    63
    Vrouw
    haha ik ben echt de slechte forum gebruiker ooit ik heb geen idee waarom de een groter is dan de ander.

5. Bec

Bec Lid

31 dec 2021
    32
    14
    8
    Vrouw
    1dpo buikpijn
    2dpo buikpijn
    3dpo bobbeltjes bij tepels,meer afscheiding, buikpijn, misselijk, extreem emotioneel en erg moe.
    4dpo bobbeltjes bij tepels, puistjes in gezicht, emotioneel, erge buikpijn, misselijk, erg moe, meer afscheiding, hoofdpijn en neusverkouden.
    5dpo bobbeltes bij tepels, buikpijn, emotioneel en moe
    6dpo bobbeltes bij tepels, buikpijn, emotioneel en moe
    7dpo bobbeltes bij tepels, buikpijn, emotioneel en moe
    8dpo bobbeltes bij tepels, buikpijn, emotioneel en moe. CB negatief
    9dpo bobbeltes bij tepels, buikpijn, misselijk en moe. CB negatief
    10dpo bobbeltes bij tepels, buikpijn, misselijk, hoofdpijn, emotioneel en moe. CB negatief
    11dpo bobbeltes bij tepels, erge buikpijn, pijnlijke steken en trekkend gevoel vagina, overgeven, eindelijk naar wc na 3,5 week, ijskoud, dromen, emotioneel en moe. Etos negatief
    12dpo bobbeltes bij tepels, erge buikpijn, pijnlijke steken en trekkend gevoel vagina, misselijk, erg trek in tomaten en mandarijnen, verder geen eetlust, slecht geslapen, ijskoud en moe. CB na 45 minuten positief

Voel me nu superschuldig dat ik met 10 dpo na 3 negatieve testen er van overtuigd was dat het niet raak was en 2 glazen wijn heb gedronken. Ben zo bang dat het misgaat. Meerdere keren vroege miskraam gehad en dat was zonder wijn. Nu in de stress.

13dpo bobbeltes bij tepels, buikpijn, beetje steken en trekkend gevoel vagina, misselijk, geen eetlust, slecht geslapen, ijskoud ,moe en nog geen teken van naderende menstruatie (normaal deze dag al wat bloedverlies en puisten). CB heel lichte tuurlijn. Spannend...
    14dpo testdag hopelijk zwanger

6. Lollie90

Lollie90 Actief lid

13 sep 2021
    190
    56
    28
    Vrouw
    Heb al verschillende geprobeerd
    Kruidvat 2v5, action normaal, action early, sensitest en telano. Allemaal zulke streepjes..

7. Lollie90

Lollie90 Actief lid

13 sep 2021
    190
    56
    28
    Vrouw
    Hij lijkt idd vergelijkbaar met mijn testjes
    Heb een wekenindictor liggen, misschien dat ik die maar moet proberen. Maar durf niet zo goed‍♀️

Mila2017 vindt dit leuk.
  8. MB1988

MB1988 Actief lid

19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    Bij sommige vrouwen stijgt hcg heel langzaam. Over 2 dagen nog een keer proberen! (Als zou ik zelf ook niet kunnen wachten hoor :p)

9. Juliemomof3

Juliemomof3 Actief lid

24 jan 2022
    126
    89
    28
    Vrouw
    Stille meelezer hier, maar omdat m'n lijstje met 'symptomen' toch anders is dan vorige cyclussen deel ik 'm hier even.

1dpo: moe (geen gevoelige tepels na eisprong, geef nog BV aan m'n dochter en vorige cyclussen had ik meteen na m'n eisprong gevoelige tot zelfs pijnlijke tepels, nu niet het geval).

2 dpo: moe

3 dpo: moe moeilijkere stoelgang (nieuw voor mij)

4dpo: moe

5 dpo: moe, lage rugpijn, zeurderige onderbuik, moeilijkere stoelgang

6 dpo: moe, grote klodder afscheiding, moeilijkere stoelgang, warme kaken naar de avond toe

7 dpo: moe, meer afscheiding, dikke puist op kind, puistjes decolleté, misselijk, moeilijkere stoelgang, warme kaken naar de avond toe

8 dpo: moe, veel afscheiding, misselijk geworden bij ruiken van verse rode kool die op het vuur stond, zeurderige onderbuik, harde stoelgang

9 dpo:

10 dpo: testen

11 dpo:

12 dpo: testen

13 dpo:

14 dpo/ NOD: testen

10. Mila2017

Mila2017 Actief lid

18 jan 2022
    285
    453
    63
    Vrouw
    Spannend hè. Ik wil je ook geen valse hoop geven maar mijn streepje was zo licht dat ik er in eerste instantie overheen had gekeken. Ik zag het pas bij de CB test was flabbergasted… inmiddels 5 weken zwanger :)

11. Lollie90

Lollie90 Actief lid

13 sep 2021
    190
    56
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Deed je die CB meteen erna of heb je toen nog gewacht?

Mila2017 vindt dit leuk.
  12. Mila2017

Mila2017 Actief lid

18 jan 2022
    285
    453
    63
    Vrouw
    Meteen erna :) ik kon zelf niet wachten.. haha

13. Lollie90

Lollie90 Actief lid

13 sep 2021
    190
    56
    28
    Vrouw
    Durf ik het eindelijk aan. Krijg ik naar correct gebruik een foutmelding. Serieus? Daar zijn deze dingen toch veel te duur voor...

14. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Foto maken en contact opnemen met clearblue, ik hoorde dat er mensen een vergoeding hadden gekregen.
    Heb je nog een andere?

15. Lollie90

Lollie90 Actief lid

13 sep 2021
    190
    56
    28
    Vrouw
    Ja had dubbelverpakking, daarom durfde ik het aan omdat ik nog een backup had
    Nu toch maar wachten

16. Mila2017

Mila2017 Actief lid

18 jan 2022
    285
    453
    63
    Vrouw
    Dat meen je niet!! Dat is echt rot… ze zijn duur genoeg

17. xxBloemetje

20 nov 2021
    15
    12
    3
    Vrouw
    1 dpo iui gehad, is iets beschadigd. Had wat bloedverlies na de tijd/ eisprong diezelfde dag gehad dus tellend vanaf die dag?
    2 dpo krampjes, niet benoemenswaardig van de inseminatie
    3 dpo werd wakker, hele onderkant van buik deed pijn. Werd minder door een warme douche. Nog steeds naweeen van de inseminatie denk ik.
    4 dpo Werd ziekerig
    5 dpo het ziekerige neemt alweer af. Heb het koud. 's Avonds flinke buikkrampen. Diarree:oops:
    6 dpo Voel me vandaag iets minder goed weer. 's Avonds weer buikkrampen/ diarree
    7 dpo Iets gevoelige tepels, een ' vol' gevoel, slecht gehumeurd (alsof mijn menstruatie er aan komt met een paar dagen:$:cry:)
    8 dpo licht zeurderig gevoel rechtsonder/onder in de buik wat ik alleen voelde bij het zitten en er bij stil staan vandaag. Iets gevoelige tepels. 's middags had ik het erg warm terwijl ik alleen in een gesprek zat. Moe maar ook niet goed geslapen.
    9 dpo Vandaag heel moe (zat zittend achter de tv te knikkebollen vanmiddag). Minder goed geslapen vannacht. Af en toe gevoel onder in de buik maar zou het niet opmerken als ik bezig zou zijn geweest. Oh, en moest huilen bij een stukje big brother :rolleyes: Maar weer symptomen die ik ook wel eens heb voordat de menstruatie gaat beginnen. Wat slechter humeur maar ik heb hierna nog maar 1 rietje te gaan dus de druk ligt ' hoog' . En gezien de symptomen die bijna allemaal duiden op een naderende menstruatie ..word ik niet vrolijk van
    10 dpo Vanmorgen getest. Hartstikke negatief. Geen kwalen
    11 dpo Geen kwalen
    12 dpo Geen kwalen. Had geen zwangerschapstest dus een ovulatietest gedaan in de hoop dat die positief zou zijn. Alleen een heeeeel licht, bijna niet te zien, streepje te zien :'(
    13 dpo Vanmiddag kruidvattesten gehaald en meteen getest. Weer hartstikke negatief. Heel iets een voorteken van naderende menstruatie helaas. Deze maand kan ik dus ook alweer als verloren beschouwen.
    Nog maar 1 rietje over, dus 1 poging KID of over op ICSI nu, afhankelijk wat de behandelaar besluit
    14 dpo Menstruatie

18. Bec

Bec Lid

31 dec 2021
    32
    14
    8
    Vrouw
    Wat jammer voor je. Hopelijk volgende keer wel raak

19. Juliemomof3

Juliemomof3 Actief lid

24 jan 2022
    126
    89
    28
    Vrouw
    Stille meelezer hier, maar omdat m'n lijstje met 'symptomen' toch anders is dan vorige cyclussen deel ik 'm hier even.

1dpo: moe (geen gevoelige tepels na eisprong, geef nog BV aan m'n dochter en vorige cyclussen had ik meteen na m'n eisprong gevoelige tot zelfs pijnlijke tepels, nu niet het geval).

2 dpo: moe

3 dpo: moe moeilijkere stoelgang (nieuw voor mij)

4dpo: moe

5 dpo: moe, lage rugpijn, zeurderige onderbuik, moeilijkere stoelgang

6 dpo: moe, grote klodder afscheiding, moeilijkere stoelgang, warme kaken naar de avond toe

7 dpo: moe, meer afscheiding, dikke puist op kind, puistjes decolleté, misselijk, moeilijkere stoelgang, warme kaken naar de avond toe

8 dpo: moe, veel afscheiding, misselijk geworden bij ruiken van verse rode kool die op het vuur stond, zeurderige onderbuik, harde stoelgang, warme wangen
    Avond: in 10 minuten tijd kreeg ik zware krampen, moest ik 2x kort achter elkaar naar de wc lopen. Ik had het superkous, stond te trillen. Knallende hoofdpijn, echt niet normaal. En 2x moeten overgeven... Griepje of...? Na 4 uur was het ergste gepasseerd en heb ik redelijk goed kunnen slapen.

9 dpo: nog steeds wat misselijk en slap/duizelig gevoel, afscheiding normaal, zeurderige onderbuik

10 dpo: testen

11 dpo:

12 dpo: testen

13 dpo:

14 dpo/ NOD: testen

20. Lollie90

Lollie90 Actief lid

13 sep 2021
    190
    56
    28
    Vrouw
    Heb ze vaak mee gelezen, al er nu zelf een maken.
    1 DPO veel afscheiding.
    2 DPO gb
    3 DPO gb
    4 DPO krampjes
    5 DPO 1 duidelijke plop gevoeld en daarnakrampjes (herkende dit van innesteling)
    6 DPO mega tuurtest
    7 DPO veel afscheiding
    8 DPO maagzuur en zere borsten, pijnlijke bekken
    9 DPO pijnlijke onderrug en bekken.
    Misselijk wakker geworden en moeten spugen.
    Duizelig, geen zin meer in koffie (dronk deze zeker 7 per dag)
    *morgenmiddag komen m'n testen binnen...
    10 DPO licht misselijk, veel afscheiding, moe
    11 DPO same, ongesteldheidsgevoel
    12 DPO duizelig, licht misselijk, erg moe, branderige tepels
    Nog een testje gewaagd.. dezelfde grijze lijn..
    Ik begin onderhand te denken dat er iets mis is met mij, waardoor alle testen deze lijnen geven, had onderhand al wel roze moeten zijn...
    13 dpo Snachts vol gevoel onderbuik. nogsteeds erg veel afscheiding. Lichte hoofdpijn, brandende tepels, prikkelende borsten, maagzuur. Duizelingen. Erg moe.

Mila2017 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina