Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.067
    113
    Wat vervelend! Ik snap dat je hier teleurgesteld over bent. Het is ook niet mijn type mens, wat jij zo omschrijft. Ik hou van oprechte interesse, en anders ben je geen persoon waar ik mee om ga.

Het lastige is dan dan het familie is. Denkt jouw man er ook zo over?
    Als ik dan toch nog een tip mag geven: vertel ze gewoon hoe je je voelt. En dat je niet wil dat ze te pas en te onpas zichzelf uitnodigen, voor koffie of overnachting. Dat je dat nu gewoon niet trekt.
    Probeer grenzen te stellen, hoe moeilijk ook.

Veel sterkte!

Sharona92 vindt dit leuk.
  2. Leentjeleerdelotjelopen

20 okt 2021
    238
    346
    63
    Vrouw
    Hi Dames,

graag schrijf ik mee :)
    Ik ben lotte, 24 jaar en wij zitten nu in ronde 5!
    Als het goed is is op 7 maart mijn NOD.
    hierbij mijn lijstje:

1dpo - erg pijnlijke tepels, plopjes in buik. Gisteren ook al.. heel moe. Opgeblazen buik.

2dpo - pijnlijke borsten en tepels. Soms lichte krampjes. Gevoel dag mislukt is. Opgeblazen gevoel.

3dpo - krampjes. Pijnlijk opgeblazen gevoel.

4dpo - begonnen met krampjes links onderin buik. Licht gevoelige tepels. Rommelende darmen.

5dpo - steken en krampjes. Keelpijn. Moe. Weinig trek. Acne. Rugpijn.

3. Arretjescake

Arretjescake Actief lid

29 nov 2021
    142
    119
    43
    Vrouw
    Hierbij mijn lijstje ter geruststelling voor de mensen die geen symptomen ervaren.

DPO 1 t/m 9: geen symptomen
    Wel positieve test.

Inmiddels 12DPO.

Love2Live, Shyvd, Sharona92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.667
    1.603
    113
    Vrouw
    Ein-de-lijk weer meedoen..
    Hier een doorbraakbloeding gehad van dag 27 tm dag 32..
    en eindelijk op dag 33 en 34 een positieve ovulatietest! Dus ik zit nu alweer op 2 dpo! Spannend weer! hier vorige week maandag op dag 30 nog naar de huisarts geweest vanwege de doorbraakbloeding en omdat ik op dag 30 nog steefs geen eisprong had gehad en ik denk dat ik misschien pcos zou kunnen hebben

huisarts zei dat lange cyclussen, onregelmatige cyclussen en doorbraakbloedingen hier heeel goed bij horen, maar onderzoeken wilde ze pas na een jaar doen.. omdat zeker iemand van mijn leeftijd echt wel binnen een jaar zwanger zou moeten zijn.. zucht. Ik dacht onderzoeken kan altijd en dat we afspreken dat we na een jaar proberen beginnen met behandelingen maar dat ik dan in ieder geval duidelijkheid heb en iets weet. Maar nee.

maarja gelukkig eisprong gehad nu en vol goede hoop aan het afwachten om te testen!

1 dpo: nog wat napijn
    2 dpo: niets

Loveischocola vindt dit leuk.
  5. Leentjeleerdelotjelopen

20 okt 2021
    238
    346
    63
    Vrouw
    1dpo -erg pijnlijke tepels, plopjes in buik. Gisteren ook al.. heel moe. Opgeblazen buik.

2dpo - pijnlijke borsten en tepels. Soms lichte krampjes. Gevoel dag mislukt is. Opgeblazen gevoel.

3dpo - krampjes. Pijnlijk opgeblazen gevoel.

4dpo - begonnen met krampjes links onderin buik. Licht gevoelige tepels. Rommelende darmen.

5dpo - steken en krampjes. Keelpijn. Moe. Weinig trek. Acne. Rugpijn.

6dpo - wakker worden om naar toilet te moeten. Wakker worden met heel hongerig/misselijk gevoel. Ineens extreem koud hebben.

6. Leentjeleerdelotjelopen

20 okt 2021
    238
    346
    63
    Vrouw

Vandaag 6dpo in de avond heel veel steekjes rondom schaambot

Roosje67 vindt dit leuk.
  7. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.667
    1.603
    113
    Vrouw
    3 dpo: rommelende buik, erg koud hebben.
    4 dpo:
    5 dpo:
    6 dpo:
    7 dpo:
    8 dpo & testdag omdat ik me wss niet in kan houden hahah:
    9 dpo:
    10 dpo & testdag:

Roosje67 vindt dit leuk.
  8. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Buik goed warm houden, lekker warme douche erop. Dikke sokken aan. Koude baarmoeder is niet fijn

Roxy1994 vindt dit leuk.
  9. Roosje67

Roosje67 Bekend lid

13 nov 2021
    550
    382
    63
    Vrouw
    Hi meiden,

Ik doe ook graag mee! Wij waren een jaar bezig toen ik eindelijk zwanger raakte van ons eerste kindje. Helaas was dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb toen een mtx injectie gehad en mocht daardoor 3 maanden niet zwanger worden. Dit is de eerste maand dat wij weer bezig mogen.

1 dpo: niets
    3 dpo: niets
    4 dpo: gauw warm hebben en het gevoel dat ik gloei.
    5 dpo: nog steeds warm en rommelende buik.
    6 dpo: rommelende buik en lichte steekjes.
    7 dpo: rommelende buik, steekjes / krampjes rond baarmoeder. Duizeligheid. Ook heb ik erg last van droge ogen.
    8 dpo: steekjes rond de liezen. Duizelig en nog steeds rommelende buik / darmen. Vanmorgen een test gedaan. Als ik erg tuur lijk ik wat te zien. Maar ik kan het me ook inbeelden.

Bijgevoegde bestanden:

Leentjeleerdelotjelopen vindt dit leuk.
  10. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.667
    1.603
    113
    Vrouw
    Thanks voor de tip!!

Loveischocola vindt dit leuk.
  11. MissRx

MissRx Actief lid

22 dec 2021
    233
    221
    43
    Vrouw
    Wij hebben echt mega veel gemeen! Ik ben zelf 25, zit in ronde 5 en nod is 8 maart. Hihi.
    Moest ik even kwijt!

Leentjeleerdelotjelopen en Roosje67 vinden dit leuk.
  12. Leentjeleerdelotjelopen

20 okt 2021
    238
    346
    63
    Vrouw

Hihi wat leuk !! Toch toevallig

MissRx vindt dit leuk.
  13. Roosje67

Roosje67 Bekend lid

13 nov 2021
    550
    382
    63
    Vrouw
    9 dpo: vandaag wat last van rommelende darmen, duizelig en erge honger! Verder niet veel bijzonders.. test was weer het zelfde als gisteren..

14. Josje1004

Josje1004 Actief lid

2 dec 2021
    339
    333
    63
    Vrouw
    Hoi!
    Ik ben nieuw hier en begrijp nog niet alles, maar vroeg me af vanaf wanneer het zin heeft om te testen en met welk type testen jullie testen? Ik zit nu precies een week na m’n ovulatie en heb al twee dagen hele zere tepels. Ik vraag me af of ik mezelf gek zit te maken, of dat er echt iets aan de gang is

Groetjes Josje, 31 jaar, in december een miskraam gehad met 6 weken en heel veel hoop

Roosje67 vindt dit leuk.
  15. Roosje67

Roosje67 Bekend lid

13 nov 2021
    550
    382
    63
    Vrouw
    Hee Josje! Zelf begin ik meestal rond 9 dpo met testen. Dit is natuurlijk wel aan de vroege kant. Ik heb een site waarop je kan zien op hoeveel dpo hoeveel procent van de vrouwen positief test. Doe waar jij jezelf goed bij voelt. Als je op 9 dpo test en de test is negatief betekent dit niet dat je niet zwanger bent, omdat het gewoonweg nog te vroeg is om te testen. Als je dus meer zekerheid wilt zou ik rond je nod testen. Hieronder even de link!

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Josje1004 vindt dit leuk.
  16. MissRx

MissRx Actief lid

22 dec 2021
    233
    221
    43
    Vrouw
    Hoi!
    Ik zelf test met de early testen van de action. Het meest betrouwbaar is testen op de dag van je NOD..
    Maar de early testen kunnen 4 dagen eerder. Hoe verder je bij je nod komt, hoe betrouwbaarder de testen worden. Negatief 4 dagen voor NOD zegt dus niet altijd iets.
    Toch kan ik nooit wachten en test ik altijd 4 dagen eerder. Ik merk dan wel teleurstelling als hij negatief is en je houd tegelijkertijd nog hoop om later alsnog positief te testen. Hierdoor word je vaker teleurgesteld dan nodig..

Josje1004 en Roosje67 vinden dit leuk.
  17. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om op je NOD of hooguit een dag voor je NOD te testen. Het wachten duurt dan vaak verschrikkelijk lang, maar het geeft je wel meer zekerheid op dat moment. Ik vind de testen van de Action wel fijn (en die van Clearblue met wekenindicator op een later moment).

Josje1004 en Roosje67 vinden dit leuk.
  18. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.667
    1.603
    113
    Vrouw
    4 dpo: niet warm te krijgen, helemaal bevroren een hele dag, moe. Verder nergens last van.
    5 dpo:
    6 dpo:
    7 dpo:
    9 dpo:
    10 dpo & testdag:

de testdrang is er gewoon nu al en ik word helemaal gek dr van hahaha nog eventjes geduld

19. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.667
    1.603
    113
    Vrouw
    4 dpo: niet warm te krijgen, helemaal bevroren een hele dag, moe. Verder nergens last van.
    5 dpo: vannochtend minuut lang kramp/stekende pijn.
    6 dpo:
    7 dpo:
    9 dpo:
    10 dpo & testdag:

20. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.667
    1.603
    113
    Vrouw
    5 dpo: vannochtend minuut lang kramp/stekende pijn. Veel afscheiding. Dagen hiervoor droog.
    6 dpo:
    7 dpo:
    9 dpo:
    10 dpo & testdag:[/QUOTE]

Deel Deze Pagina