Wat ontzettend balen Roxy, dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk vallen je Corona klachten mee. Sterkte!
@Josje1004 dankjewel meid❤️ @Loveischocola jaa.. pff echt zo.. vooral omdat ik het 1,5 maand geleden nog heb gehad. Precies toen was k ongesteld en nu weerr
J jaa dramatisch he hahah. Nou we zitten weer op dag 1. Cyclus was nu 46 dagen deze keer. op naar een betere cyclus!
Hi Ladies, Vind het altijd leuk om mee te lezen net deze topic en nu plaats ik voor het eerst ook de mijne. Voor ons alweer Ronde 5. 1dpo nog wat eipijn, stond grieperig op. Weer gezellig gemaakt just to be shure.
Hoi meiden, nieuw hier en dacht laat ik eens mee doen. Februari 2018 raakte ik ongepland in verwachting. Toen binnen 4 uur na de daad een morning after pil genomen. Ik had pijn in mijn borsten en dit bleef. Toen een test gedaan en zwanger. Ik was er eigenlijk heel blij mee, maar de andere partij niet. Toch heeft hij me nooit gevraagd het weg te laten halen en sindsdien doe ik het alleen. Nu had ik me eind 2019 in laten schrijven op.de wachtlijst van het ziekenhuis voor een donor, voor een 2e kindje! Gisteren mijn eisprong en inseminatie gehad! Vandaag dus 1DPO In de ochtend nog last van mijn eisprong van gisteren en nu sinds vanmiddag ontzettend last van mijn darmen. Opgeblazen, borrelen, veel naar het toilet. Ps. Kopiëren jullie dit iedere keer en dan plakken en bijschrijven?
]Hi Ladies, Vind het altijd leuk om mee te lezen net deze topic en nu plaats ik voor het eerst ook de mijne. Voor ons alweer Ronde 5. 1dpo nog wat eipijn, stond grieperig op. Weer gezellig gemaakt just to be sure. 2dpo grieperig, pijn beide kanten onderbuik. Voel me beetje grieperig ook alsof ik ongesteld ga worden.
Hoi meiden, nieuw hier en dacht laat ik eens mee doen. Februari 2018 raakte ik ongepland in verwachting. Toen binnen 4 uur na de daad een morning after pil genomen. Ik had pijn in mijn borsten en dit bleef. Toen een test gedaan en zwanger. Ik was er eigenlijk heel blij mee, maar de andere partij niet. Toch heeft hij me nooit gevraagd het weg te laten halen en sindsdien doe ik het alleen. Nu had ik me eind 2019 in laten schrijven op.de wachtlijst van het ziekenhuis voor een donor, voor een 2e kindje! Gisteren mijn eisprong en inseminatie gehad! Vandaag dus 1DPO In de ochtend nog last van mijn eisprong van gisteren en nu sinds vanmiddag ontzettend last van mijn darmen. Opgeblazen, borrelen, veel naar het toilet. 2DPO Nog steeds last van mijn darmen, maar wel wat minder dan gisteren. En ontzettend moe en maagzuur. Moe komt hoogstwaarschijnlijk van drukte op mijn werk en gebeurtenissen afgelopen weekend. Maagzuur misschien van alle spanning.
Hoi meiden, nieuw hier en dacht laat ik eens mee doen. Februari 2018 raakte ik ongepland in verwachting. Toen binnen 4 uur na de daad een morning after pil genomen. Ik had pijn in mijn borsten en dit bleef. Toen een test gedaan en zwanger. Ik was er eigenlijk heel blij mee, maar de andere partij niet. Toch heeft hij me nooit gevraagd het weg te laten halen en sindsdien doe ik het alleen. Nu had ik me eind 2019 in laten schrijven op.de wachtlijst van het ziekenhuis voor een donor, voor een 2e kindje! Gisteren mijn eisprong en inseminatie gehad! Vandaag dus 1DPO In de ochtend nog last van mijn eisprong van gisteren en nu sinds vanmiddag ontzettend last van mijn darmen. Opgeblazen, borrelen, veel naar het toilet. 2DPO Nog steeds last van mijn darmen, maar wel wat minder dan gisteren. En ontzettend moe en maagzuur. Moe komt hoogstwaarschijnlijk van drukte op mijn werk en gebeurtenissen afgelopen weekend. Maagzuur misschien van alle spanning. *edit pijn in onderrug en gewoon buikpijn.
Hi Ladies, Vind het altijd leuk om mee te lezen net deze topic en nu plaats ik voor het eerst ook de mijne. Voor ons alweer Ronde 5. 1dpo nog wat eipijn, stond grieperig op. Weer gezellig gemaakt just to be sure. 2dpo grieperig, pijn beide kanten onderbuik. Voel me beetje grieperig ook alsof ik ongesteld ga worden 3dpo gisteren wat witte afscheiding. Raar want ovulatie moet al geweest zijn. Nog steeds krampen in onderbuik en onderrug
Wel onzeker, afgelopen december met 6 weken een miskraam gehad. Ga me toch afvragen of het toeval is, of dat er iets mis is. En ben er erg verdrietig over. Al moet ik zeggen dat ik ook 'blij' ben dat het vroeg mis ging en niet pas over drie weken oid. Maar blijft verdrietig. Lief dat je het vraagt
Ach ja kan me voorstellen dat dit je echt verdrietig maakt. En als je er omzeker van wordt, gewoon een afspraak met de huisarts oid maken en erover praten. Misschien kan dat je onzekerheid wat doen wegnemen.