Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniemass

anoniemass Actief lid

9 apr 2011
    205
    8
    18
    NULL
    NULL
    Edit net uit pure domheid nog een action early gedaan en een meeeeeega licht streepje. Krijg t niet eens op de foto, maar staat er wel. Kan natuurlijk een indroger zijn, morgen nog eens met ochtendurine.

Bijgevoegde bestanden:

vinorosso vindt dit leuk.
  2. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Ik zie hem niet ... maar kan wel beamen dat ze soms zó licht zijn dat je ze wel in het echt ziet, maar niet op foto krijgt... :) maar het kan bij jou sowieso nog alle kanten uit! Spannend...

anoniemass vindt dit leuk.
  3. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ik zie 'm wel .... lichtjes

Qwerty5 en anoniemass vinden dit leuk.
  4. anoniemass

anoniemass Actief lid

9 apr 2011
    205
    8
    18
    NULL
    NULL
    Kleuren bewerkt, hoezo verveling

Bijgevoegde bestanden:

5. Qwerty5

Qwerty5 Lid

3 apr 2022
    28
    8
    3
    Vrouw
    Wat spannend!

6. Qwerty5

Qwerty5 Lid

3 apr 2022
    28
    8
    3
    Vrouw
    1dpo: gedurende de dag wat steken in onderbuik
    2dpo: moe, darmen van slag, jeukende tepels met daarin blauwe aders
    3dpo: niks
    4dpo: heel vette huid
    5dpo: knallende hoofdpijn, gelige afscheiding, heel erg humeurig
    6dpo: hele vette huid verder niks
    7dpo: heel licht ongi gevoel, paar steekjes rechts boven lies.

7. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    Wat spannend zeg! Moet eerlijk zeggen dat ik ‘m op deze foto niet zie, maar wel op de donkere foto.

8. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    Hmm, jij had vergelijkbare symptomen als ik..begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden haha

9. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    1 dpo: nog vruchtbaar slijm
    2 dpo: hele lichte menstruatieachtige krampen (huh?)
    3 dpo: niks
    4 dpo: lichte menstruatieachtige krampen komen en gaan weer
    5 dpo: ‘s avonds kort licht misselijk (was te laat met eten)
    6 dpo: werd wakker van de buikkrampen. Nu op CD 19, normaal niet zo vroeg voor de menstruatie buikkrampen. Wat gebeurt er toch in m’n lijf??
    7 dpo: duizelig, sterretjes zien. Intensief gesport, ws iets te lang gewacht met eten erna.
    8 dpo: licht krampachtig gevoel in baarmoeder, steekjes in borsten. Sinds twee dagen moeilijkere stoelgang (tmi :oops: deze kende ik nog niet:rolleyes:)

10. anoniemass

anoniemass Actief lid

9 apr 2011
    205
    8
    18
    NULL
    NULL
    1. Vanochtend maar niet meer getest. Ik ga nu echt wachten tot vrijdag dan ben 12 dpo. Ik ben goed opgestaan, maar licht misselijk na de koffie. Kan natuurlijk ook progesteron zijn, want vorige maand was ik ook een paar dagen misselijk en toch rode duivels. @Nylla wanneer ga jij testen?

11. Fay123

Fay123 Actief lid

9 mrt 2022
    109
    50
    28
    Vrouw
    Goeiemorgen,
    Hier is mijn menstruatie toch doorgebroken afgelopen donderdag.

Al op dag 27!
    Terwijl mijn cyclus normaal rond 35 dagen is.

Nieuwe NOD is 8 mei - ronde 11

12. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Wat jammer..

13. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    @anoniemass heb je nog een test gedaan deze ochtend?

14. anoniemass

anoniemass Actief lid

9 apr 2011
    205
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hey, nee vrijdag. Heb me helemaal gek gemaakt met die gekke tuurstreepjes!

15. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 DPO: deze nacht na lang liggen woelen en niet kunnen slapen, plots heel erg misselijk en moeten overgeven… Vandaag nog steeds ziek (ik vermoed buikgriep).
    edit: ‘s avonds koorts.
    2 DPO: ik voel me iets beter, maar nog steeds ziek. Amper gegeten.. misselijk in vlagen. Steken in m’n onderbuik. ‘s namiddags/‘s avonds koorts. Grote ‘klodder’ witte afscheiding.
    3 DPO: deze nacht wakker geworden door misselijkheid…
    Voel me nog steeds niet ok… af en toe steekjes in m’n onderbuik. Verhoging. Soms lichtjes branderig gevoel borsten/tepels. ‘Klodder’ witte afscheiding
    Allemaal herkenbare ‘klachten’ vóór menstruatie.
    4 DPO: weer ’s nachts wakker geworden en heel misselijk…
    ’s Morgens ook misselijk, in de namiddag beter. Heel af en toe ‘steekjes’ in borst(en), verhoging.
    5 DPO: heel levendig gedroomd, vandaag al (sinds vanmorgen) onverwacht donkerrood bloedverlies. Waarschijnlijk menstruatie. Nog steeds ziek, dokter langsgeweest: hardnekkige buikgriep. Verhoging.
    6 DPO: heel levendig en bizar gedroomd. 2de dag bloedverlies, lichte menstruatiekrampen. Af en toe steekjes in borst(en), verhoging, zweetaanvallen…
    7 DPO: heel levendig en bizar gedroomd. Geen bloedverlies meer, enkel nog 2x een beetje oude bruin ‘restjes’. Lichte menstruatiekrampen. Af en toe steekjes in borst(en), zweetaanvallen, verhoging.
    8 DPO: vanaf de middag en daarna terug af en toe bloedverlies, weer meer en roder bloed. Dus toch zeker menstruatie. Heel vreemd, het was gestopt en komt nu terug.. ? :confused:Verhoging.
    9 DPO: nog steeds wat bloedverlies, maar geen tampons nodig. De ene keer veel te warm, de andere keer heel koud... Weer verhoging.
    10 DPO: geen bloed meer, opvliegers (heb ik vaker wel last van tijdens/rond m’n menstruatie). Buiten dat mijn maag nog steeds niet in orde is, niets speciaals.
    11 DPO: vanavond 2x bij vegen wat bruinig slijm (sorry:D). tuur- OF schaduwlijntje op predictor.
    12 DPO: negatieve test. Nog 1x 'bruinig' slijm.
    13 DPO: niks speciaals, wachten op menstruatie/volgende eisprong. Geen idee of bloedverlies menstruatie was of niet. :|

16. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    Wou dat ik zo verstandig was geweest als jij…ik heb vanochtend getest (9dpo) :oops:. Spierwit. Meteen chagrijnig. Gelukkig moest ik vandaag werken en dat bood gelukkig wel afleiding. Heb me nu voorgenomen te wachten tot mijn NOD (zaterdag) en hoop dat ik me daar ook echt aan ga kunnen houden.

anoniemass en vinorosso vinden dit leuk.
  17. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 DPO: deze nacht na lang liggen woelen en niet kunnen slapen, plots heel erg misselijk en moeten overgeven… Vandaag nog steeds ziek (ik vermoed buikgriep).
    edit: ‘s avonds koorts.
    2 DPO: ik voel me iets beter, maar nog steeds ziek. Amper gegeten.. misselijk in vlagen. Steken in m’n onderbuik. ‘s namiddags/‘s avonds koorts. Grote ‘klodder’ witte afscheiding.
    3 DPO: deze nacht wakker geworden door misselijkheid…
    Voel me nog steeds niet ok… af en toe steekjes in m’n onderbuik. Verhoging. Soms lichtjes branderig gevoel borsten/tepels. ‘Klodder’ witte afscheiding
    Allemaal herkenbare ‘klachten’ vóór menstruatie.
    4 DPO: weer ’s nachts wakker geworden en heel misselijk…
    ’s Morgens ook misselijk, in de namiddag beter. Heel af en toe ‘steekjes’ in borst(en), verhoging.
    5 DPO: heel levendig gedroomd, vandaag al (sinds vanmorgen) onverwacht donkerrood bloedverlies. Waarschijnlijk menstruatie. Nog steeds ziek, dokter langsgeweest: hardnekkige buikgriep. Verhoging.
    6 DPO: heel levendig en bizar gedroomd. 2de dag bloedverlies, lichte menstruatiekrampen. Af en toe steekjes in borst(en), verhoging, zweetaanvallen…
    7 DPO: heel levendig en bizar gedroomd. Geen bloedverlies meer, enkel nog 2x een beetje oude bruin ‘restjes’. Lichte menstruatiekrampen. Af en toe steekjes in borst(en), zweetaanvallen, verhoging.
    8 DPO: vanaf de middag en daarna terug af en toe bloedverlies, weer meer en roder bloed. Dus toch zeker menstruatie. Heel vreemd, het was gestopt en komt nu terug.. ? :confused:Verhoging.
    9 DPO: nog steeds wat bloedverlies, maar geen tampons nodig. De ene keer veel te warm, de andere keer heel koud... Weer verhoging.
    10 DPO: geen bloed meer, opvliegers (heb ik vaker wel last van tijdens/rond m’n menstruatie). Buiten dat mijn maag nog steeds niet in orde is, niets speciaals.
    11 DPO: vanavond 2x bij vegen wat bruinig slijm (sorry:D). tuur- OF schaduwlijntje op predictor.
    12 DPO: negatieve test. Nog 1x 'bruinig' slijm.
    13 DPO: niks speciaals, wachten op menstruatie/volgende eisprong. Geen idee of bloedverlies menstruatie was of niet. :|
    Edit: in de namiddag bij plassen een heel klein beetje witte afscheiding dat nog ietsje 'bruinig' gekleurd was.

18. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    #1238 vinorosso, 12 apr 2022
    Laatst bewerkt: 12 apr 2022
    1 DPO: ~36.35~ niks
    2 DPO: ~36.48~ niks
    3 DPO: niks
    4 DPO: ~36.50~ niks
    5 DPO: ~36.50~ niks, slechte huid
    6 DPO: een kater :oops: puistjes
    7 DPO: negatieve test (kon me niet bedwingen :o:) licht zeurend gevoel onderbuik links, slechte huid/puistjes
    8 DPO: ~ 36.77~ weer een negatieve test (ik denk dat ik mezelf elke ochtend ga testen, grrr) de hele ochtend en begin middag een beetje buikpijn onderin gehad
    9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO:
    13 DPO:
    14 DPO:

19. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik ben dus niet de enige vroege testster :D

vinorosso vindt dit leuk.
  20. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    1dpo - krampachtige steekjes in eileider en baarmoeder. ‘S avonds pijnlijke borsten. Moe.
    2dpo - buikpijn na plassen (misschien dior de iui?), steekjes rechts van baarmoeder
    3dpo - nog steeds buikpijn, nu ook pijnlijke en gezwollen borsten. Moe.
    4dpo - borsten zijn enorm en erg pijnlijk. Zo nu en dan steken. Moe.
    5dpo - helemaal klaar met moe zijn, maar nog steeds moe. Pijnlijke borsten, hele tijd harde tepels.
    6dpo - meer afscheiding, borsten zijn erg pijnlijk, hele tijd harde tepels. Stijve nek. Ik denk niet dat het raak is.

Deel Deze Pagina