Uhh, heel eerlijk? Altijd veel eerder dan de NOD. Moet echter wel zeggen dat 7dpo zelfs voor mijn doen te vroeg was. Verlies van zelfbeheersing zullen we maar zeggen
We gaan best wel gelijk op he! Vandaag weinig klachten 10 dpo (of 9 lijkt t neer op mijn kaartje) ik hou nu maar even 10 aan. Borsten beginnen gevoeliger te worden, maar dat is standaard voor menstruatie, nog niet pijnlijk. Aders lijken wel meer zichtbaar, vooral ook hoog naar mn hals lopend. Weet eigenlijk niet of dat altijd zo is, let er normaal niet op . Is t al vrijdag???
@anoniemass Maar jij had pas al een tuur streepje toch? Knap dat je kan wachten tot vrijdag! Ik zou denk ik dan echt iedere dag sowieso opnieuw testen om te kijken offie duidelijk wordt
6/4 1dpo: 36,9, gevoelige tepels 7/4 2dpo: 36,9, gevoelige tepels, bizar gedroomd, zeurderige onderbuik 8/4 3dpo: 36,7, veel gelige afscheiding, lage rugpijn 9/4 4dpo: 36,9, gevoelige okselklieren, zure oprispingen 10/4 5dpo: 37,0, onrustige darmen, felle steken links onderbuik 11/4 6dpo: 37,2, lichte hoofdpijn, lage rugpijn, moe 12/4 7dpo: 37,0, heel moe, hoofdpijn, licht misselijk indien honger, zure oprispingen na eten 13/4 8dpo: 37,1, - negatieve test, heel moe, hoofdpijn, zeer emotioneel (lees: hele voormiddag voor alles gehuild) 14/4 9dpo: 15/4 10dpo: 16/4 11dpo (nod 1): 17/4 12dpo: 18/4 13dpo: 19/4 14dpo (nod 2):
Goh moeilijk om er 1 iets op te plakken. Denk dat ik de laatste tijd veel zaken opgekropt heb en dat ik nu es moest ontladen… of ik steek het op de hormonen
2 april LH piek dus 3 a 4 april eisprong! 5 april - Lichte krampjes 6 april - Niks 7 april - Niks 8 april - Niks 9 april - Meer afscheiding 10 april - Meer afscheiding verder niks. 11 april - Gevoelige linker borst, afscheiding. 12 april - Lichte menstruatie krampen, waterige afscheiding soms net dat de menstruatie begonnen is, linker pijnlijke borst. 14 april - Lichte zeurderige menstruatie krampen trekkend naar liezen, linker gevoelige borst en tepel, wederom waterige afscheiding net dat je menstrueert.
Wat leuk! Wij lopen precies gelijk! Hier ook nog negatieve testen helaas haha Wanneer ga je weer testen?
Ik heb ook weer getest zojuist omdat ik vanochtend een super licht streepje dacht te zien op de action early maar nu zag ik duidelijk niks duss.... morgen ochtend nieuwe poging! @anoniemass succes met niet testen... en balen van je witte test maar wel misselijk dus hopelijk zegt dat toch wel iets?
Hahahahaha jaaa ik waarschijnlijk ook probeer te wachten nu tot vrijdag maarja... Heb net zelfs een ovu test gedaan en die gaf een heeeeeeeel licht streepje... zegt natuurlijk helemaal niks ga wel morgen ochtend kijken of die ovu test misschien een beetje op loopt. Gewoon leuk
1 DPO: ~36.35~ niks 2 DPO: ~36.48~ niks 3 DPO: niks 4 DPO: ~36.50~ niks 5 DPO: ~36.50~ niks, slechte huid 6 DPO: een kater puistjes 7 DPO: negatieve test (kon me niet bedwingen ) licht zeurend gevoel onderbuik links, slechte huid/puistjes 8 DPO: ~ 36.77~ weer een negatieve test (ik denk dat ik mezelf elke ochtend ga testen, grrr) de hele ochtend en begin middag een beetje buikpijn onderin gehad 9 DPO: ~ 36.68~ niks, negatieve test 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: 13 DPO: 14 DPO:
1dpo - krampachtige steekjes in eileider en baarmoeder. ‘S avonds pijnlijke borsten. Moe. 2dpo - buikpijn na plassen (misschien dior de iui?), steekjes rechts van baarmoeder 3dpo - nog steeds buikpijn, nu ook pijnlijke en gezwollen borsten. Moe. 4dpo - borsten zijn enorm en erg pijnlijk. Zo nu en dan steken. Moe. 5dpo - helemaal klaar met moe zijn, maar nog steeds moe. Pijnlijke borsten, hele tijd harde tepels. 6dpo - meer afscheiding, borsten zijn erg pijnlijk, hele tijd harde tepels. 7dpo - afscheiding, nog steeds mega pijnlijke borsten, gevoelige tepels, baarmoeder voelt gespannen en soms met steken.
1dpo: gedurende de dag wat steken in onderbuik 2dpo: moe, darmen van slag, jeukende tepels met daarin blauwe aders 3dpo: niks 4dpo: heel vette huid 5dpo: knallende hoofdpijn, gelige afscheiding, heel erg humeurig 6dpo: hele vette huid verder niks 7dpo: heel licht ongi gevoel, paar steekjes rechts boven lies. 8dpo: hoofdpijn, heel chagrijnig 9dpo: chagrijnig, buikpijn/darmen van slag, negatieve test. Ik denk dat het niet raak is.
Hoi dames! ik schrijf even een rondje mee. We zijn ondertussen al een jaar aan het proberen voor een tweede kindje. 2 april een eisprong gehad dus nu 11dpo. Tot en 9dpo amper iets gevoeld buiten moe zijn. 10 dpo heb ik heel levendig gedroomd (ik was zwanger?). Door de dag heb ik last gehad van menstruatie achtige krampen. Heb ik normaal nooit. 11 dpo ook weer levendig gedroomd en ook nu weer felle menstruatie achtige krampen. Dan diarree, dan obstipatie. Super geïrriteerd, men ventje kan niks goed doen. Ocharme mijn borsten lijken wel voller te zijn dan gisteren? Heel vreemd gevoel vandaag.
Leuk!!! Ik ga voor je duimen. Ik ben bang dat ik elke dag ga testen haha pfffff Misschien ben ik er te veel mee bezig. Wanneer test jij weer?
Gezellig dat je komt meeschrijven! Ik heb ook erg last van mijn darmen en ben niet te genieten! Armen mannen wanneer ga je testen?