Wij blijven wel erg gelijk lopen zeg! Hier vandaag 11/12 dpo en precies hetzelfde wat jij beschrijft; klein licht roze sliertje bij het afwegen en sinds vannacht lichte (menstruatie)krampen. Ik vrees ook dat het door gaat zetten Hoe is het vandaag bij jou?
Hoi dames! ik schrijf even een rondje mee. We zijn ondertussen al een jaar aan het proberen voor een tweede kindje. 2 april een eisprong gehad dus nu 11dpo. Tot en 9dpo amper iets gevoeld buiten moe zijn. 10 dpo heb ik heel levendig gedroomd (ik was zwanger?). Door de dag heb ik last gehad van menstruatie achtige krampen. Heb ik normaal nooit. 11 dpo ook weer levendig gedroomd en ook nu weer felle menstruatie achtige krampen. Dan diarree, dan obstipatie. Super geïrriteerd, men ventje kan niks goed doen. Ocharme mijn borsten lijken wel voller te zijn dan gisteren? Heel vreemd gevoel vandaag. 12 dpo opgestaan met enorme menstruatie krampen en barstende hoofdpijn. de test was ook terug negatief en dat geeft me geen goede hoop op 12dpo. Ik zit in men gedachten al bij ronde 13.. het zweet breekt me continu uit en ik kan moeilijk eten. Wat een rotdag tot nu toe! 13dpo heel erg slecht geslapen en nachtmerries gehad. Nog steeds menstruatie krampen en het gevoel dat ze elk moment kunnen doorkomen. Ook nog gevoelige borsten. Als je erop drukt komt er terug vocht uit. (Vorige keren niet). Heel slecht kunnen eten, geen hongergevoel. Vandaag geen test gedaan.
Bah, vervelend zeg! Hier nog niet, maar dat zal morgen ook wel Volgende maand wordt onze maand!! Yeah!!
1dpo - krampachtige steekjes in eileider en baarmoeder. ‘S avonds pijnlijke borsten. Moe. 2dpo - buikpijn na plassen (misschien dior de iui?), steekjes rechts van baarmoeder 3dpo - nog steeds buikpijn, nu ook pijnlijke en gezwollen borsten. Moe. 4dpo - borsten zijn enorm en erg pijnlijk. Zo nu en dan steken. Moe. 5dpo - helemaal klaar met moe zijn, maar nog steeds moe. Pijnlijke borsten, hele tijd harde tepels. 6dpo - meer afscheiding, borsten zijn erg pijnlijk, hele tijd harde tepels. 7dpo - afscheiding, nog steeds mega pijnlijke borsten, gevoelige tepels, baarmoeder voelt gespannen en soms met steken. 8dpo - klodders afscheiding, pijnlijke borsten, emotioneel. Vieze smaak. Trekkerig gevoel baarmoeder. 9dpo - pijnlijke borsten met prikkende steken, emotioneel, opvliegers, schaduw op een early test maar heb ook wat rood in de afscheiding…