Onderste van een uuur geleden. Leek wel al donkerder te zijn dan die ander. Maar niet heerl veel. Dit was ook 5 min na t doen van de test dus als ik straks thuis ben kijken hoe hij is gedroogd
Droogt vast donkerder op dan, wanneer ben je weer thuis haha! Enne eindelijk een leuke positieve test ipv die corona testen
Hoi allemaal, Wat fijn om dit te lezen van jullie! Ik doe met jullie mee! Vrijdag 22-4 dikke ovulatietest, nog geen piek volgens cb. Zaterdagochtend 23-04 Piek ovulatie Zondagochtend 24-04 eerste IUI. Ik denk dat ik zondagmiddag mn eisprong gehad heb, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik ga er nu vanuit. 1 DPO (25-4) : heel moe (maar heb net vakantie, dus te verklaren). 2 DPO (26-4) : moe, rammelende darmen. Verder geen bijzonderheden. 3 DPO: (27-4): zeurende pijn in schaamstreek, maar komt waarschijnlijk van vele lopen en mn spieren in mn heupen die vaak chronisch ontstoken zijn. Rammelende darmen. Verder geen bijzonderheden 4 DPO: (28-4) 5 DPO: (29-4) 6 DPO: (30-4) 7 DPO: (1-5) 8 DPO: (2-5) 9 DPO: (3-5) 10 DPO: (4-5) 11 DPO: (5-5) 12 DPO: (6-5) 13 DPO: (7-5) 14 DPO: (8-5) NOD
Ik doe ook weer gezellig mee. Af en toe twijfelgevallen gehad qua dipstick ovulatietesten (bij mij knallen ze nooit echt), maar afgelopen zondag had ik een smiley op de CB, dus ik ga ervan uit dat mn ei maandag of dinsdag was... 1/2 dpo: menstruatie achtig gevoel, licht gevoelige borsten, koude handen, veel plassen (maar denk dat ik misschien een blaasontsteking heb)... 2/3 dpo: zelfde als 1/2 dpo + moe
Hoi allemaal, Wat fijn om dit te lezen van jullie! Ik doe met jullie mee! Vrijdag 22-4 dikke ovulatietest, nog geen piek volgens cb. Zaterdagochtend 23-04 Piek ovulatie Zondagochtend 24-04 eerste IUI. Ik denk dat ik zondagmiddag mn eisprong gehad heb, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik ga er nu vanuit. 1 DPO (25-4) : heel moe (maar heb net vakantie, dus te verklaren). 2 DPO (26-4) : moe, rammelende darmen. Verder geen bijzonderheden. 3 DPO: (27-4): zeurende pijn in schaamstreek, maar komt waarschijnlijk van vele lopen en mn spieren in mn heupen die vaak chronisch ontstoken zijn. Rammelende darmen. Verder geen bijzonderheden 4 DPO: (28-4) Geen bijzonderheden. Last van de heup maar staat totaal los van het wachtbankje . 5 DPO: (29-4) 6 DPO: (30-4) 7 DPO: (1-5) 8 DPO: (2-5) 9 DPO: (3-5) 10 DPO: (4-5) 11 DPO: (5-5) 12 DPO: (6-5) 13 DPO: (7-5) 14 DPO: (8-5) NOD
Hoi hoi. Ik kan eindelijk weer eens mee doen. Dpo 1: last van gevoelige borsten na de eisprong Dpo 2: nog steeds mn borsten Dpo 3: nog steeds m’n borsten Dpo 4: nog steeds m’n borsten. Dpo 5: nog steeds m’n borsten, nachtzweten(?) heb dit echt nooit vannacht wakker geworden en alles was zeiknat
Hoi hoi. Ik kan eindelijk weer eens mee doen. Dpo 1: last van gevoelige borsten na de eisprong Dpo 2: nog steeds mn borsten Dpo 3: nog steeds m’n borsten Dpo 4: nog steeds m’n borsten, obstipatie Dpo 5: nog steeds m’n borsten, nachtzweten(?) heb dit echt nooit vannacht wakker geworden en alles was zeiknat en obstipatie Dpo 6: Dpo 7: Dpo 8: Dpo 9: Dpo 10: Dpo 11: Dpo 12: Dpo 13: (te snel op plaats reactie gedrukt sorry )
1/2 dpo: menstruatie achtig gevoel, licht gevoelige borsten, koude handen, veel afscheiding, veel plassen (maar denk dat ik misschien een blaasontsteking heb), moe... 2/3 dpo: zelfde als 1/2 dpo 3/4 dpo: menstruatie achtig gevoel, gevoelige borsten met af en toe steekjes.. koude handen, veel plassen, verkouden, moe, nachtzweten 4/5 dpo: menstruatie achtig gevoel, gevoelige borsten met af en toe steekjes.. koude handen, moe, nachtzweten en heel heftige dromen, 'trekkend' gevoel onderbuik.
Nog even een bijkomende vraag. Ik las nu het volgende bij verschillende meiden: het moment dat smiley terug een leeg rondje wordt, is je ei wellicht al gesprongen. Zou dit kloppen? Mijn smiley kwam nl afgelopen zondag omstreeks 12u (had wel de dag ervoor 's avonds ook al (waarschijnlijk) een positieve kruidvattest). Maar 's avonds kreeg ik alweer een leeg rondje. Is het dan waarschijnlijker dat zondag zélf ei al was? of toch maandag aanhouden?
Wat ik te horen kreeg van de geneacoloog is dat het lege rondje na de smiley niet betekent dat je ei al gesprongen is, maar dat je over je piek heen bent. Dus gemiddeld genomen 24-48 uur na je piek zal je eitje springen. Ik heb vaak ook maar 1 moment een smiley, daarna niet meer, dus heb dat nog extra nagevraagd.
Dat trekkende gevoel heb ik vandaag ook. Maar dan vooral 1 kant. Lijkt op een soort spierpijn. Ik ging er zelf vanuit dat ik verkeerd gelegen had vannacht ofzo. Haha
Hoi allemaal, Wat fijn om dit te lezen van jullie! Ik doe met jullie mee! Vrijdag 22-4 dikke ovulatietest, nog geen piek volgens cb. Zaterdagochtend 23-04 Piek ovulatie Zondagochtend 24-04 eerste IUI. Ik denk dat ik zondagmiddag mn eisprong gehad heb, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik ga er nu vanuit. 1 DPO (25-4) : heel moe (maar heb net vakantie, dus te verklaren). 2 DPO (26-4) : moe, rammelende darmen. Verder geen bijzonderheden. 3 DPO: (27-4): zeurende pijn in schaamstreek, maar komt waarschijnlijk van vele lopen en mn spieren in mn heupen die vaak chronisch ontstoken zijn. Rammelende darmen. Verder geen bijzonderheden 4 DPO: (28-4) Geen bijzonderheden. Last van de heup maar staat totaal los van het wachtbankje . 5 DPO: (29-4) Geen bijzonderheden. Last van een trekkend gevoel links onder bij de zij. Maar denk van verkeerd zitten / liggen. 6 DPO: (30-4) 7 DPO: (1-5) 8 DPO: (2-5) 9 DPO: (3-5) 10 DPO: (4-5) 11 DPO: (5-5) 12 DPO: (6-5) 13 DPO: (7-5) 14 DPO: (8-5) NOD