Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDuvessa

    xDuvessa Actief lid

    13 okt 2020
    459
    327
    63
    Vrouw
    Dpo 1: last van gevoelige borsten na de eisprong
    Dpo 2: nog steeds mn borsten
    Dpo 3: nog steeds m’n borsten
    Dpo 4: nog steeds m’n borsten, obstipatie
    Dpo 5: borsten en tepels doen zeer/jeuken, nachtzweten(?) heb dit echt nooit vannacht wakker geworden en alles was zeiknat :confused: obstipatie menstruatie achtige buikpijn
    Dpo 6: Borsten/tepels doen zeer/jeuken. Verder weinig last vergeleken met gister
    Dpo 7: behoorlijke menstruatie-achtige buikpijn, erg moe en witte afscheiding.. vrees er voor.. :(
    Dpo 8: klachten veelal weg, borsten doen minder pijn. Alleen erg opgeblazen gevoel en veel dromen.
    Dpo 9: koud, verschrikkelijke levensechte dromen. Verder last van m’n borsten, opgeblazen gevoel, moe, obstipatie en afscheiding. Steken in m’n lies
    Dpo 10: insomnia, en als ik sliep gelijk weer levens echt dromen, steken in m’n lies en weer menstruatie krampen..
    Ook nog last van m’n borsten die zijn harder en tepels pijnlijk +lijkt of de aders beter te zien zijn . En nog steeds obstipatie
    Dpo 11: misselijk, onwijs moe, lichte hoofdpijn.
    Dpo 12:
    Dpo 13:
     
  2. Bam1981

    Bam1981 Actief lid

    26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Spannend zeg! Heb je al een test gedaan?
     
  3. xDuvessa

    xDuvessa Actief lid

    13 okt 2020
    459
    327
    63
    Vrouw
    Nee. :)
     
  4. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    @xDuvessa je lijstje klinkt best hoopvol!
    Wanneer ben je van plan om te testen? Knap dat je zo lang kan wachten, hoor! :o:
     
  5. Bam1981

    Bam1981 Actief lid

    26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Ok! Spannend!!
     
  6. Nylla

    Nylla Fanatiek lid

    20 mrt 2022
    1.333
    1.218
    113
    Vrouw
    En, al getest? :)
     
  7. xDuvessa

    xDuvessa Actief lid

    13 okt 2020
    459
    327
    63
    Vrouw
    Ja had die drang nog niet echt. (Heb dat niet snel eigenlijk, eerder angst om te testen). Maar ben vandaag zo misselijk en zo moe dat ik toch ga twijfelen :p
     
  8. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Nee, denk niet dat het bij mij raak zal zijn. :o: Had ook enkele dagen geleden terug een positieve ovulatietest, dus ik denk dat m’n eisprong dan pas geweest is… die positieve ovulatietest had me eerlijk gezegd toch even doen twijfelen, omdat je soms leest over knal ovulatietesten bij een beginnende zwsch, maar de dag erna was hij weer negatief dus dan zal deze zeker niet gereageerd hebben op hcg. ;) Of ja, zo redeneer ik dus. :) Geen idee waar die rare baarmoeder krampen vandaan komen, maar dat zal het dus wellicht niet zijn.
     
  9. Bam1981

    Bam1981 Actief lid

    26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Ik ben heel benieuwd! Ik ben ook ontzettend moe!
     
  10. Bam1981

    Bam1981 Actief lid

    26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Wat fijn om dit te lezen van jullie!
    Ik doe met jullie mee!

    Vrijdag 22-4 dikke ovulatietest, nog geen piek volgens cb.
    Zaterdagochtend 23-04 Piek ovulatie
    Zondagochtend 24-04 eerste IUI.
    Ik denk dat ik zondagmiddag mn eisprong gehad heb, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik ga er nu vanuit.

    0/1 DPO (25-4) : heel moe (maar heb net vakantie, dus te verklaren).
    1/2 DPO (26-4) : moe, rammelende darmen. Verder geen bijzonderheden.
    2/3 DPO: (27-4): zeurende pijn in schaamstreek, maar komt waarschijnlijk van vele lopen en mn spieren in mn heupen die vaak chronisch ontstoken zijn. Rammelende darmen. Verder geen bijzonderheden
    3/4 DPO: (28-4) Geen bijzonderheden. Last van de heup maar staat totaal los van het wachtbankje .
    4/5 DPO: (29-4) Geen bijzonderheden. Last van een trekkend gevoel links onder bij de zij. Maar denk van verkeerd zitten / liggen.
    5/6 DPO: (30-4) Geen bijzonderheden. Heel af en toe steekjes in de borsten (ik heb nooit last van gevoelige borsten) maar ik weet ook dat het nog geen symptoom kan zijn.
    6/7 DPO: (1-5) weinig bijzonderheden. Wel flink koud gehad en een koortslip erbij gekregen.
    7/8 DPO: (2-5)
    heel erg moe. Veel geslapen. Nergens zin in, behalve eten, haha. Op de achtergrond kleine aanwezige hoofdpijn.
    8/9 DPO: (3-5)
    rammelende darmen. Niks bijzonders verder. Vermoeidheid stukken minder vandaag!
    9/10 DPO: (4-5) Geen bijzonderheden. Lichte "trekkend" gevoel links, maar eigenlijk niks zeggend. Vandaag weer stuk minder moe en meer opgewekt!
    10/11 DPO: (5-5) nog steeds trekken gevoel links. Vandaag gezwicht aan testdrang.
    Positief getest! Tuurstreepjes op k2v5 maar positief op digitaal CB. Nu hopen op een mooie oploop.
    11/12 DPO: (6-5) Vandaag erg moe. Met vlagen zere borsten. Oplopende predictor test!
    12/13 DPO: (7-5)
    13/14 DPO: (8-5) NOD
    [/QUOTE]
     
  11. Nylla

    Nylla Fanatiek lid

    20 mrt 2022
    1.333
    1.218
    113
    Vrouw
    Oh jammer zeg! Ja, dat kon ik me nog herinneren, vandaar dat ik benieuwd was hoe het verder is gegaan :oops:
    Dus nog even geduld hebben aangezien je NOD nu ook opschuift. Succes met wachten!
     
  12. Olive92

    Olive92 Actief lid

    2 mei 2022
    209
    170
    43
    Vrouw
    1dpo: niks
    2dpo: in de nacht een steek in mijn onderbuik waar ik wakker van werd
    3dpo: moe. Lichtelijk verkouden
    4dpo: niks bijzonders

    5dpo: werd wakker met een flink opgezette lymfeklier in mijn hals. Nog steeds licht verkouden. Droge huid. Verder niks tot zover…

    6dpo: menstruatieachtige buikpijn (heb ik altijd een week voor mijn ms, dus dit geeft mij het gevoel dat het niet is gelukt…:() ook af en toe wat steekjes in buik.
    Bloedneus gehad en nog steeds verkouden. Hoofdpijn van vermoeidheid en wat weeïg gevoel.

    7dpo: zoooooo moe. Nergens kracht voor. Vakantie, dus lig al de hele dag te bankhangen. Al de hele dag last van steken in onderbuik, voornamelijk links?? Soms in t midden. Lijkt beetje op de pijn rondom ovulatie, maar dan kortere steekjes ipv langdurige steken. Herkenbaar voor iemand?
    Verder rommelig gevoel in buik en niet vooruit te branden.
    Temp was vanochtend 0.11 lager dan gister.

    8dpo: koud!!! Last van zeurend opgeblazen gevoel en steekjes in onderbuik. Erg vermoeid en prikkelbaar.
    Temp was vanochtend nog lager dan gister: 36,95….
    Test gedaan (ja echt veeel te vroeg, kon het niet laten) omo wit.

    9dpo: weer heel veel steken en zeurend gevoel links in onderbuik en rug. Gisteravond een hele pijnlijke steek links gehad. Moest echt even stoppen met lopen en rustig ademen. In de nacht veel gezweet, slecht geslapen en veel gedroomd. Vandaag weer steken links in buik en lies. Verder vooral moe, prikkelbaar en heb het zo koud. Alleen warm douchen helpt. Test was negatief..
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo:
     
  13. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 dpo: menstruatie achtig gevoel, licht gevoelige borsten, koude handen, veel afscheiding, veel plassen (maar denk dat ik misschien een blaasontsteking heb), moe...
    2 dpo: zelfde als 1/2 dpo
    3 dpo: menstruatie achtig gevoel, gevoelige borsten met af en toe steekjes.. koude handen, veel plassen, verkouden, moe, nachtzweten
    4 dpo: menstruatie achtig gevoel, gevoelige borsten met af en toe steekjes.. koude handen, moe, nachtzweten en heel heftige dromen, 'trekkend' gevoel onderbuik.
    5 dpo: menstruatie achtig gevoel, gevoelige borsten, moe, lucide dromen, veel plassen, constant 'vol', beurs gevoel baarmoeder.
    6 dpo: menstruatie achtig gevoel, licht gevoelige borsten, moe, heftige dromen, 'vol', zwaar gevoel baarmoeder. Veel en slijmerige witte afscheiding...
    7 dpo: menstruatie achtig gevoel, licht gevoelige borsten, slecht geslapen, zwaar gevoel baarmoeder, heel veel witte slijmerige afscheiding. Positieve ovulatietest!?
    Ei is dus wellicht niet gesprongen en probeert het nu nog eens opnieuw...?
    8 dpo of 0 dpo: licht gevoelige borsten, soms 'prikkende tepels', slecht geslapen, heel vol zwaar gevoel baarmoeder en ik ben zichtbaar 'opgeblazen'.. heel veel witte slijmerige afscheiding. Ovulatietest terug positief.
    9 dpo of 1 dpo: idem als vorige dag, alleen wat minder afscheiding. In de namiddag 2 felle steken in bm, geregeld krampen baarmoeder.
    10 dpo of 2 dpo: gevoelige borsten, slecht geslapen, menstruatieachtig gevoel. Veel witte afscheiding.
    11 dpo of 3 dpo: iets gevoelige borsten, beter geslapen maar heel levendig gedroomd, menstruatieachtig gevoel.
    12 dpo of 4 dpo: 'prikkende' tepels af en toe, beurs gevoel rondom baarmoeder, heel bizar en levendig gedroomd, menstruatieachtig gevoel. Rond de middag licht roze/bruinige afscheiding bij afvegen. Menstruatie komt er wellicht aan.
     
  14. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Haha ja, lang leve mijn PCOS lijf. :roflmao: We zien wel! Ik hou gewoon netjes alles bij puur uit interesse. Waar sta jij nu in je cyclus?
     
  15. Nylla

    Nylla Fanatiek lid

    20 mrt 2022
    1.333
    1.218
    113
    Vrouw
    Meten is weten zeggen ze toch :thumup: biedt hopelijk meer inzicht in je cyclus.
    Hier vandaag 7 of 8dpo, vind dat altijd zo lastig met zekerheid te bepalen :rolleyes:
     
  16. Qwerty5

    Qwerty5 Lid

    3 apr 2022
    28
    8
    3
    Vrouw
    Woehoe, vanaf vandaag schrijf ik hier weer mee. Vandaag 1dpo :)
     
  17. Boju

    Boju Actief lid

    28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    #1457 Boju, 7 mei 2022
    Laatst bewerkt: 7 mei 2022
    Hoi dames!

    Hier ronde 1 in onze wens voor een 2e kindje. Nog zonder ovulatietesten dus enigszins gokken wat betreft DPO. Net vorige maand gestopt met de pil en wil het eerst even 'aanzien' zonder testen etcetera.

    Hartslag check ik in mijn Fitbit-app. Loopt op vanaf menstruatie. Normaal zit ik (hartslag in rust) tussen de 60 en 62.


    1 DPO Krampen, kriebels (benen en buik), humeurig. Hartslag 70.

    2 DPO Moe, tintelende/dove handen. Hartslag 67.

    3 DPO Acne in het gezicht. Hartslag 69.

    4 DPO Paar keer krampen / steek. Kriebels (benen en buik) Hartslag 69.
     
  18. Bam1981

    Bam1981 Actief lid

    26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Wat fijn om dit te lezen van jullie!
    Ik doe met jullie mee!

    Vrijdag 22-4 dikke ovulatietest, nog geen piek volgens cb.
    Zaterdagochtend 23-04 Piek ovulatie
    Zondagochtend 24-04 eerste IUI.
    Ik denk dat ik zondagmiddag mn eisprong gehad heb, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik ga er nu vanuit.

    0/1 DPO (25-4) : heel moe (maar heb net vakantie, dus te verklaren).
    1/2 DPO (26-4) : moe, rammelende darmen. Verder geen bijzonderheden.
    2/3 DPO: (27-4): zeurende pijn in schaamstreek, maar komt waarschijnlijk van vele lopen en mn spieren in mn heupen die vaak chronisch ontstoken zijn. Rammelende darmen. Verder geen bijzonderheden
    3/4 DPO: (28-4) Geen bijzonderheden. Last van de heup maar staat totaal los van het wachtbankje .
    4/5 DPO: (29-4) Geen bijzonderheden. Last van een trekkend gevoel links onder bij de zij. Maar denk van verkeerd zitten / liggen.
    5/6 DPO: (30-4) Geen bijzonderheden. Heel af en toe steekjes in de borsten (ik heb nooit last van gevoelige borsten) maar ik weet ook dat het nog geen symptoom kan zijn.
    6/7 DPO: (1-5) weinig bijzonderheden. Wel flink koud gehad en een koortslip erbij gekregen.
    7/8 DPO: (2-5)
    heel erg moe. Veel geslapen. Nergens zin in, behalve eten, haha. Op de achtergrond kleine aanwezige hoofdpijn.
    8/9 DPO: (3-5)
    rammelende darmen. Niks bijzonders verder. Vermoeidheid stukken minder vandaag!
    9/10 DPO: (4-5) Geen bijzonderheden. Lichte "trekkend" gevoel links, maar eigenlijk niks zeggend. Vandaag weer stuk minder moe en meer opgewekt!
    10/11 DPO: (5-5) nog steeds trekken gevoel links. Vandaag gezwicht aan testdrang.
    Positief getest! Tuurstreepjes op k2v5 maar positief op digitaal CB. Nu hopen op een mooie oploop.
    11/12 DPO: (6-5) Vandaag erg moe. Met vlagen zere borsten. Oplopende predictor test!
    12/13 DPO: (7-5) Meer krampen in buik/baarmoeder. Bij afvegen bruin verlies. Ik vind het allemaal maar spannend. Wel oplopende testen.
    13/14 DPO: (8-5) NOD
     
  19. Nylla

    Nylla Fanatiek lid

    20 mrt 2022
    1.333
    1.218
    113
    Vrouw
    Deze ronde heb ik bewust niet meegeschreven omdat ik juist probeerde om minder op elk symptoom te letten (niet dat dat gelukt is), maar ik vraag me toch af of andere vrouwen ook vanaf de eisprong tot aan de menstruatie last van lichte menstruatieachtige krampen hebben? Ik merk dit nu al een paar maanden op. Kan me niet herinneren of ik dit altijd al gehad hebt en dat het me nu alleen maar opvalt omdat ik er zo mee bezig ben of dat ik het eerder niet had. Ik maak me er toch wel een beetje zorgen om.
     
  20. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Ik.
    Deze maand heb ik hier ook last van (soms licht, soms wat heviger), en vroeger nooit gehad (altijd pas 1 dag voor ongesteldheid)! Heel bizar... heb de hele tijd baarmoederkrampen (menstruatieachtig gevoel maar nét iets anders heb ik de indruk). Maar vandaag ben ik wel beginnen bloeden, dus ik vermoed wel gewoon ongesteld. Ik stond op het punt om een arts in te lichten zelfs, zo gek vond ik dat gevoel... Ik heb ook een zichtbaar opgezette buik.
     

Deel Deze Pagina