Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nylla

    Nylla Fanatiek lid

    20 mrt 2022
    1.333
    1.218
    113
    Vrouw
    Nou, dit heb ik dus ook zo, op de opgezette buik na, dezelfde symptomen. Het is niet zo heftig als echte menstruatiepijn, maar wel irritant en zeurderig aanwezig. Dacht in eerste instantie dat ik dat mogelijk altijd wel gehad hebt, maar het me nu pas opvalt omdat ik door het proberen zwanger te worden bewuster op m’n lijf let, maar ik betwijfel het. Ik bedoel, het is zo aanwezig, dat zou me eerder opgevallen moeten zijn. Na mijn negatieve zw-test vandaag denk ik dat het helaas ook niet van een evt. zwangerschap zal komen. Hoewel ik (nog maar) 9dpo ben, maar m’n gevoel zegt van niet.
    Vervelend dat je ongesteld bent geworden :(
     
  2. Bam1981

    Bam1981 Actief lid

    26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Wat fijn om dit te lezen van jullie!
    Ik doe met jullie mee!

    Vrijdag 22-4 dikke ovulatietest, nog geen piek volgens cb.
    Zaterdagochtend 23-04 Piek ovulatie
    Zondagochtend 24-04 eerste IUI.
    Ik denk dat ik zondagmiddag mn eisprong gehad heb, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik ga er nu vanuit.

    0/1 DPO (25-4) : heel moe (maar heb net vakantie, dus te verklaren).
    1/2 DPO (26-4) : moe, rammelende darmen. Verder geen bijzonderheden.
    2/3 DPO: (27-4): zeurende pijn in schaamstreek, maar komt waarschijnlijk van vele lopen en mn spieren in mn heupen die vaak chronisch ontstoken zijn. Rammelende darmen. Verder geen bijzonderheden
    3/4 DPO: (28-4) Geen bijzonderheden. Last van de heup maar staat totaal los van het wachtbankje .
    4/5 DPO: (29-4) Geen bijzonderheden. Last van een trekkend gevoel links onder bij de zij. Maar denk van verkeerd zitten / liggen.
    5/6 DPO: (30-4) Geen bijzonderheden. Heel af en toe steekjes in de borsten (ik heb nooit last van gevoelige borsten) maar ik weet ook dat het nog geen symptoom kan zijn.
    6/7 DPO: (1-5) weinig bijzonderheden. Wel flink koud gehad en een koortslip erbij gekregen.
    7/8 DPO: (2-5)
    heel erg moe. Veel geslapen. Nergens zin in, behalve eten, haha. Op de achtergrond kleine aanwezige hoofdpijn.
    8/9 DPO: (3-5)
    rammelende darmen. Niks bijzonders verder. Vermoeidheid stukken minder vandaag!
    9/10 DPO: (4-5) Geen bijzonderheden. Lichte "trekkend" gevoel links, maar eigenlijk niks zeggend. Vandaag weer stuk minder moe en meer opgewekt!
    10/11 DPO: (5-5) nog steeds trekken gevoel links. Vandaag gezwicht aan testdrang.
    Positief getest! Tuurstreepjes op k2v5 maar positief op digitaal CB. Nu hopen op een mooie oploop.
    11/12 DPO: (6-5) Vandaag erg moe. Met vlagen zere borsten. Oplopende predictor test!
    12/13 DPO: (7-5) Meer krampen in buik/baarmoeder. Bij afvegen bruin verlies. Ik vind het allemaal maar spannend. Wel oplopende testen.
    13/14 DPO: (8-5) NOD vandaag gevoelige borsten weer, maagzuur. Testen waren niet zo als ik gehoopt had. Spannend!
    NOD +1 (9-5)
     
  3. Sharona92

    Sharona92 Actief lid

    7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    heb je nog wat bruinverlies gehad?
     
  4. Bam1981

    Bam1981 Actief lid

    26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Nee niks meer. Het was ook echt minimaal.
     
    Sharona92 vindt dit leuk.
  5. Sharona92

    Sharona92 Actief lid

    7 sep 2020
    444
    249
    43
    Vrouw
    Gelukkig maar!
     
  6. Boju

    Boju Actief lid

    28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Oh wat spannend! Hopelijk vandaag wel weer oplopende test?
     
  7. Bam1981

    Bam1981 Actief lid

    26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Ze lopen niet echt op , maar zijn ook niet lichter. Blijven beetje gelijk. Blijft spannend!
     
  8. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Wat spannend @Bam1981! Hier echt weer een heel bizarre cyclus, hoor... snap er niks van haha...

    1 dpo:
    menstruatie achtig gevoel, licht gevoelige borsten, koude handen, veel afscheiding, veel plassen (maar denk dat ik misschien een blaasontsteking heb), moe...
    2 dpo: zelfde als 1/2 dpo
    3 dpo: menstruatie achtig gevoel, gevoelige borsten met af en toe steekjes.. koude handen, veel plassen, verkouden, moe, nachtzweten
    4 dpo: menstruatie achtig gevoel, gevoelige borsten met af en toe steekjes.. koude handen, moe, nachtzweten en heel heftige dromen, 'trekkend' gevoel onderbuik.
    5 dpo: menstruatie achtig gevoel, gevoelige borsten, moe, lucide dromen, veel plassen, constant 'vol', beurs gevoel baarmoeder.
    6 dpo: menstruatie achtig gevoel, licht gevoelige borsten, moe, heftige dromen, 'vol', zwaar gevoel baarmoeder. Veel en slijmerige witte afscheiding...
    7 dpo: menstruatie achtig gevoel, licht gevoelige borsten, slecht geslapen, zwaar gevoel baarmoeder, heel veel witte slijmerige afscheiding. Positieve ovulatietest!?
    Ei is dus wellicht niet gesprongen en probeert het nu nog eens opnieuw...?
    8 dpo of 0 dpo: licht gevoelige borsten, soms 'prikkende tepels', slecht geslapen, heel vol zwaar gevoel baarmoeder en ik ben zichtbaar 'opgeblazen'.. heel veel witte slijmerige afscheiding.
    9 dpo of 1 dpo: idem als vorige dag, alleen wat minder afscheiding. In de namiddag 2 felle steken in bm, geregeld krampen baarmoeder.
    10 dpo of 2 dpo: gevoelige borsten, slecht geslapen, menstruatieachtig gevoel. Veel witte afscheiding.
    11 dpo of 3 dpo: iets gevoelige borsten, beter geslapen maar heel levendig gedroomd, menstruatieachtig gevoel.
    12 dpo of 4 dpo: 'prikkende' tepels af en toe, beurs gevoel rondom baarmoeder, heel bizar en levendig gedroomd, menstruatieachtig gevoel. Rond de middag licht roze/bruinige afscheiding bij afvegen. Menstruatie komt er wellicht aan.
    13 dpo of 5 dpo: tot aan de middag wat donkerder bloed, leek eerder donker paarsachtig, 's namiddags/vroege avond weer enkel wat bruinig... menstruatie van 1 dag? Tussentijdse bloeding? Géén idee... heel erg moe, maar heb denk ik een lichte zonnesteek. Flink verbrand in mijn gezicht...
    14 dpo of 6 dpo: af en toe nog wat bruinige afscheiding, enkel bij afvegen na toiletbezoek. Heel erg moe, verder geen 'klachten'.
     
  9. Boju

    Boju Actief lid

    28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Even updaten;

    Hier ronde 1 in onze wens voor een 2e kindje. Nog zonder ovulatietesten dus enigszins gokken wat betreft DPO. Net vorige maand gestopt met de pil en wil het eerst even 'aanzien' zonder testen etcetera.

    Hartslag check ik in mijn Fitbit-app. Loopt op vanaf menstruatie. Normaal zit ik (hartslag in rust) tussen de 60 en 62.

    1 DPO Krampen, kriebels, humeurig. Hartslag in rust 70.

    2 DPO Moe, tintelende/dove handen. Hartslag in rust 67.

    3 DPO Acne in het gezicht. Hartslag in rust 69.

    4 DPO Paar keer krampen / steek. Kriebelig. Hartslag in rust 69.

    5 DPO Hoofdpijn, moe en krampen (darmen). Hartslag in rust 69.

    6 DPO Misselijk gevoel in de ochtend. Hartslag in rust 69.

    7 DPO Wakker geworden met hoofdpijn. Rommelende darmen. Hartslag in rust 71.
     
  10. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Hoi dames, willen jullie misschien even meedenken?

    Ik weet niet hoeveel dpo ik zit omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb. Begin vorige maand, zelfs die datum weet ik niet precies (hoe verschrikkelijk :roflmao:) ben ik gestopt met de pil. Vorige week heb ik 1 dag heel vies taai slijm gehad. Een paar dagen geleden met vlagen duizelig. Sinds gisteren en nu vandaag ook heel erg last van maagzuur. :| En mijn borsten dien vreselijk zeer. Dit komt denk ik van progesteron? De duizeligheid herken ik van mijn vorige 2 zwangerschappen al ver voor mijn nod. Gisteren al getest maar die was negatief. Zou ik misschien te vroeg zijn met testen? Ik probeer het morgen sowieso weer :p

    Mocht ik wel gewoon ongesteld worden dan heb ik vanaf dat moment wel een datum om precies te checken hoelang mijn cyclus nu duurt.

    Mijn 1e zwangerschap was gepland en toen had ik een eerste cyclus van 94 dagen en bij mijn 2e cyclus testte ik op dag 67 positief. Ik vind het dus heel vreemd om nu al zulke dingen te voelen. :o:
     
  11. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Wat grappig! Onze situatie is een beetje hetzelfde. Wij kijken inderdaad ook eerst even aan en vorige maand gestopt met de pil. :)
     
  12. Boju

    Boju Actief lid

    28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Aah, grappig inderdaad! :D Toch weer spannend zo he!
    Was je de vorige keren snel zwanger?
     
  13. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    1e keer in mijn 2e cyclus maar die duurde heeeeel erg lang :) had er 2 in 5 maanden tijd.
    En de 2e keer was het een verrassing en toen kwam ik er pas achter toen ik 6/7 weken zwanger was. :roflmao: En jij? Heb je al.testdrang? :p of wacht je gewoon tot nod?
     
  14. Boju

    Boju Actief lid

    28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Oh, ik zie nu pas je bericht van gisteravond. Die had ik niet gezien! (Daar stond ook al in hoe snel je zwanger was :roflmao:)

    Ik was in de 4e ronde zwanger. Moet er bij zeggen dat het de ronde dat ik ovulatietesten gebruikte raak was. Dus wellicht dat ik ze nog wel weer in huis haal! (Of er moet komende week goed nieuws zijn :p)

    In 2020 had ik op 11 DPO een positieve test. Testdrang is er nu al wel, maar wil proberen om nog even af te wachten.

    Jij vanochtend nog weer getest?
     
  15. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Oh dus dat heeft wel gewerkt dan met een ovulatietest, haha. Ja wachten is altijd beter he maar dat is zo moeilijk. :o: Ik ga zo testen, mijn man gaat ff langs de kruidvat. Heb m'n ochtendurine opgevangen dus ik laat het weten.
     
  16. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 dpo: menstruatie achtig gevoel, licht gevoelige borsten, koude handen, veel afscheiding, veel plassen (maar denk dat ik misschien een blaasontsteking heb), moe...
    2 dpo: zelfde als 1/2 dpo
    3 dpo: menstruatie achtig gevoel, gevoelige borsten met af en toe steekjes.. koude handen, veel plassen, verkouden, moe, nachtzweten
    4 dpo: menstruatie achtig gevoel, gevoelige borsten met af en toe steekjes.. koude handen, moe, nachtzweten en heel heftige dromen, 'trekkend' gevoel onderbuik.
    5 dpo: menstruatie achtig gevoel, gevoelige borsten, moe, lucide dromen, veel plassen, constant 'vol', beurs gevoel baarmoeder.
    6 dpo: menstruatie achtig gevoel, licht gevoelige borsten, moe, heftige dromen, 'vol', zwaar gevoel baarmoeder. Veel en slijmerige witte afscheiding...
    7 dpo: menstruatie achtig gevoel, licht gevoelige borsten, slecht geslapen, zwaar gevoel baarmoeder, heel veel witte slijmerige afscheiding. Positieve ovulatietest!?
    Ei is dus wellicht niet gesprongen en probeert het nu nog eens opnieuw...?
    8 dpo of 0 dpo: licht gevoelige borsten, soms 'prikkende tepels', slecht geslapen, heel vol zwaar gevoel baarmoeder en ik ben zichtbaar 'opgeblazen'.. heel veel witte slijmerige afscheiding.
    9 dpo of 1 dpo: idem als vorige dag, alleen wat minder afscheiding. In de namiddag 2 felle steken in bm, geregeld krampen baarmoeder.
    10 dpo of 2 dpo: gevoelige borsten, slecht geslapen, menstruatieachtig gevoel. Veel witte afscheiding.
    11 dpo of 3 dpo: iets gevoelige borsten, beter geslapen maar heel levendig gedroomd, menstruatieachtig gevoel.
    12 dpo of 4 dpo: 'prikkende' tepels af en toe, beurs gevoel rondom baarmoeder, heel bizar en levendig gedroomd, menstruatieachtig gevoel. Rond de middag licht roze/bruinige afscheiding bij afvegen. Menstruatie komt er wellicht aan.
    13 dpo of 5 dpo: tot aan de middag wat donkerder bloed, leek eerder donker paarsachtig, 's namiddags/vroege avond weer enkel wat bruinig... menstruatie van 1 dag? Tussentijdse bloeding? Géén idee... heel erg moe, maar heb denk ik een lichte zonnesteek. Flink verbrand in mijn gezicht...
    14 dpo of 6 dpo: af en toe nog wat bruinige afscheiding, enkel bij afvegen na toiletbezoek. Heel erg moe, verder geen 'klachten'. Heel slecht geslapen.
    15 dpo of 7 dpo: af en toe nog wat bruinige afscheiding maar bijna niet noemenswaardig.
     
  17. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Mijn test is helaas (nog) negatief. Nouja, zolang ik niet ongesteld word is het goed. :roflmao:
     
  18. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Heb je even gevolgd, spannend hoor! En idd: geen bloed is goed. :D
     
  19. Boju

    Boju Actief lid

    28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Weer even updaten;

    Hier ronde 1 in onze wens voor een 2e kindje. Nog zonder ovulatietesten dus enigszins gokken wat betreft DPO. Net vorige maand gestopt met de pil en wil het eerst even 'aanzien' zonder testen etcetera.

    Hartslag check ik in mijn Fitbit-app. Loopt op vanaf menstruatie. Normaal zit ik (hartslag in rust) tussen de 60 en 62.

    1 DPO Krampen, kriebels, humeurig. Hartslag in rust 70.

    2 DPO Moe, tintelende/dove handen. Hartslag in rust 67.

    3 DPO Acne in het gezicht. Hartslag in rust 69.

    4 DPO Paar keer krampen / steek. Kriebelig. Hartslag in rust 69.

    5 DPO Hoofdpijn, moe en krampen (darmen). Hartslag in rust 69.

    6 DPO Misselijk gevoel in de ochtend. Hartslag in rust 69.

    7 DPO Wakker geworden met hoofdpijn. Rommelende darmen. Hartslag in rust 71.

    8 DPO Rommelende darmen in de ochtend. Hartslag in rust 72

    9 DPO Veel kleine mee-eters in het gezicht. Denm een voorbode op de menstruatie . Hartslag in rust 71

    Vanochtend (10 DPO) een test gedaan; spierwit!
    Laat het nu los en wacht af of de menstruatie dinsdag komt.
     
  20. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    [1 dpo: menstruatieachtig gevoel, licht gevoelige borsten, koude handen, veel afscheiding, veel plassen (maar denk dat ik misschien een blaasontsteking heb), moe...
    2 dpo: zelfde als 1/2 dpo
    3 dpo: menstruatieachtig gevoel, gevoelige borsten met af en toe steekjes.. koude handen, veel plassen, verkouden, moe, nachtzweten
    4 dpo: menstruatieachtig gevoel, gevoelige borsten met af en toe steekjes.. koude handen, moe, nachtzweten en heel heftige dromen, 'trekkend' gevoel onderbuik.
    5 dpo: menstruatieachtig gevoel, gevoelige borsten, moe, lucide dromen, veel plassen, constant 'vol', beurs gevoel baarmoeder.
    6 dpo: menstruatieachtig gevoel, licht gevoelige borsten, moe, heftige dromen, 'vol', zwaar gevoel baarmoeder. Veel en slijmerige witte afscheiding...
    7 dpo: menstruatieachtig gevoel, licht gevoelige borsten, slecht geslapen, zwaar gevoel baarmoeder, heel veel witte slijmerige afscheiding. Positieve ovulatietest!?
    Ei is dus wellicht niet gesprongen en probeert het nu nog eens opnieuw...?
    8 dpo of 0 dpo: licht gevoelige borsten, soms 'prikkende tepels', slecht geslapen, heel vol zwaar gevoel baarmoeder en ik ben zichtbaar 'opgeblazen'.. heel veel witte slijmerige afscheiding.
    9 dpo of 1 dpo: idem als vorige dag, alleen wat minder afscheiding. In de namiddag 2 felle steken in bm, geregeld krampen baarmoeder.
    10 dpo of 2 dpo: gevoelige borsten, slecht geslapen, menstruatieachtig gevoel. Veel witte afscheiding.
    11 dpo of 3 dpo: iets gevoelige borsten, beter geslapen maar heel levendig gedroomd, menstruatieachtig gevoel.
    12 dpo of 4 dpo: 'prikkende' tepels af en toe, beurs gevoel rondom baarmoeder, heel bizar en levendig gedroomd, menstruatieachtig gevoel. Rond de middag licht roze/bruinige afscheiding bij afvegen. Menstruatie komt er wellicht aan.
    CD 1 of 5 dpo: tot aan de middag wat donkerder bloed, leek eerder donker paarsachtig, 's namiddags/vroege avond weer enkel wat bruinig... menstruatie van 1 dag? Tussentijdse bloeding? Géén idee... heel erg moe, maar heb denk ik een lichte zonnesteek. Flink verbrand in mijn gezicht...
    CD 2 of 6 dpo: af en toe nog wat bruinige afscheiding, enkel bij afvegen na toiletbezoek. Heel erg moe, verder geen 'klachten'. Heel slecht geslapen.
    CD 3 of 7 dpo: af en toe nog wat bruinige afscheiding maar bijna niet noemenswaardig.
    CD 4 of 8 dpo: geen afscheiding meer. Moe, maar zoontje slaapt niet goed. Af en toe krampjes baarmoeder.
    CD 5 of 9 dpo: moe, zoontje hele slechte nacht gehad. Af en toe wat gevoelige borsten. In de namiddag buikkrampen, vaak ‘grote boodschap’ (geen diarree) en misselijk. Voelt aan als buikgriep…:(
     

Deel Deze Pagina