Symptomen per DPO - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Din, 27 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IsabelD

    IsabelD Fanatiek lid

    1 sep 2019
    1.429
    1.073
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal!

    Wij zitten nu in ronde 12, nog zonder succes en ben vandaag 13DPO.

    Hierbij mijn lijstje.

    1 DPO-4 DPO: af en toe branderige gevoel baarmoeder (heb ik nooit)?. Verder geen bijzonderheden.

    5 DPO: nog steeds af en toe dat branderige gevoel in baarmoeder en in de ochtend 5 min lang erge eipijn.

    6 DPO: niks bijzonders

    7 DPO-10 DPO: negatieve testen, verder geen bijzonderheden. Het viel mij wel op dat ik normaal altijd wat menstruatieachtige krampjes heb rond deze dagen, maar dit keer helemaal niet. Door de negatieve test overtuigd dat het weer niet raak is!

    11 DPO-12 DPO: nog steeds geen krampjes of bruine afscheiding te bekennen, die ik normaal altijd een paar dagen van te voren heb.

    13 DPO: temperatuur nog steeds hoog, nog steeds geen bruine afscheiding en na het tillen/bukken paar minuten buikpijn en dan weer over. Ik denk eigenlijk dat ik zwanger ben, maar durf niet te testen.

    14 DPO testen!!
     
  2. Boju

    Boju Actief lid

    28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Ooh wat spannend! Laat je weten?
     
  3. IsabelD

    IsabelD Fanatiek lid

    1 sep 2019
    1.429
    1.073
    113
    Vrouw
    Zeker! Ga er zo 1 kopen
     
  4. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Wat spannend! Ik ben ook benieuwd! :)
     
  5. IsabelD

    IsabelD Fanatiek lid

    1 sep 2019
    1.429
    1.073
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    De test is helaas negatief!! Urine was niet echt geconcentreerd, maar denk dat dat niet echt wat zou mogen uitmaken voor 14dpo wat ook wel 13dpo kan zijn. Was erg teleurgesteld en begrijp nu hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden! Dit was de enige ronde waarbij ik echt dacht dat ik zwanger was. Jammer!!
     
  6. Bam1981

    Bam1981 Actief lid

    26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Oh wat ontzettend jammer! hopelijk de volgende ronde raak!
     
  7. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Wat jammer! Je lichaam kan je zo voor de gek houden inderdaad.

    Ot: Ik ben ook ongesteld worden net. Op naar ronde 2! Ik ben eigenlijk best wel trots op mijn lichaam :o: zo snel een menstruatie na het stoppen met de pil.
     
  8. LindaS80

    LindaS80 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Ik doe ook mee!

    10-05 : pregnyl gespoten
    12-04 IUI

    1 dpo : veel last van slijm. Hoog libido. Lage temp. Voelde me neutraal.
    2. Dpo : temp 0,7 graden gestegen . Obstipatie. Laag libido. Verder geen bijzonderheden qua emoties
    3 dpo (vandaag): nog steeds last van obstipatie. Temp 0,4 graden gezakt. Emotioneler. Moest tijdens de film huilen
     
  9. Anoniemclomidclub

    12 aug 2020
    69
    24
    8
    Vrouw
    Ik wil deze rond ook mee schrijven. Ik gebruik Clomid en Ovitrelle dus weet heel zeker dat ik vandaag op DPO5 zit, maar voel nog niks. Vannacht wat last van m’n borst en nu net ook een keertje, maar kan ook zijn dat ik dat voel omdat ik heel veel bezig ben met wat ik moet gaan voelen. Dit is voor een tweede kindje en bij mijn eerste begon ik echt extreem te dromen dus ik wacht nu ook op dromen, maar tot op heden, nog niks…
     
  10. Anoniemclomidclub

    12 aug 2020
    69
    24
    8
    Vrouw
    Ik wil deze rond ook mee schrijven. Ik gebruik Clomid en Ovitrelle dus weet heel zeker dat ik vandaag op
     
  11. LindaS80

    LindaS80 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    4 dpo: nog steeds last van obstipatie, acne, emotioneler
    5 dpo: hele lichte krampen in de onderbuik, emotioneel, moe, veel afscheiding/nat gevoel
    6 dpo: nog steeds lichte krampen, obstipatie, emotioneel, moe, veel afscheiding/nat gevoel, snaaizin
     
  12. Anoniemclomidclub

    12 aug 2020
    69
    24
    8
    Vrouw
    spannend! Ik heb juist minder eetlust maar herken de rest ook wel een beetje
     
  13. Anoniemclomidclub

    12 aug 2020
    69
    24
    8
    Vrouw
    Pff het voelt gewoon nu al als een weggegooide ronde doordat ik nog niks voel (DPO 8). Ik weet dat in theorie elke zwangerschap anders is maar toch zou je wel iets verwachten…
     
  14. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Niet getreurd. In de maand dat ik zwanger raakte van de jongste voelde ik ook totaal niks. Geen symptomen helemaal niks nada noppes
     
    Anoniemclomidclub vindt dit leuk.
  15. Anoniemclomidclub

    12 aug 2020
    69
    24
    8
    Vrouw
    Dat klinkt hoopvol. Behalve dan dat ik bij m’n eerste echt zo ziek was…
     
  16. Anoniemclomidclub

    12 aug 2020
    69
    24
    8
    Vrouw
    Het is echt over deze ronde. Ik had weer wat hoop door diarree. Maar heb een early test gedaan (volgens de verpakking 6 dagen voor de menstruatie uit te voeren, zit nu op DPO 10) en deze wat spierwit
     
  17. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Vandaag 9/10 dpo en een lichte positieve test (wel echt een paars streepje) :D

    Mijn klachten sinds de eisprong:
    - snel duizelig en licht in mijn hoofd
    - moe
    - hoofdpijn
    - veel honger
    - buikkrampjes een paar dagen geleden
    - constipatie :p

    de moeheid en duizeligheid gaven mij al snel het vermoeden dat het raak was!
     
    Soof1992, LindaS80 en Anoniemclomidclub vinden dit leuk.
  18. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Ja bij de oudste had ik mega pijnlijke borsten, maar bij de jongste totaal niet
     
  19. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Gebeurt vaker dat je voor je nod negatief test, het wilt helaas nog niks zeggen
     
  20. miikka

    miikka Bekend lid

    7 feb 2020
    520
    1.017
    93
    Vrouw
    Na een lange periode doe ik ook weer even mee.
    Mijn kinderwens voor een 2e is erg aanwezig(al half jaar), bij mijn man helaas niks. Wil wel ooit een 2e maar nu niet.

    Ik zit niet aan de anticonceptie doordat mijn lichaam daar niet tegen kan.
    Maar sinds 1,5 week zijn de condooms op en sindsdien doen wij zonder. Mijn man wil nu ook geen condooms gebruiken, hij is er klaar mee en vindt het niks. Helaas was die vergeten dat ik in mijn vruchtbare periode zat en was niet helemaal zingend voor de kerk uitgegaan.
    (Ik blij en hoop dat het raak is, ook de angst van als raak is gaat het goed, kan ik dit wel aan?)

    maar goed vorige zwangerschap ging het ook erg snel. Tijdens de pil zwanger(mk), ronde daar op volgend ook mk. En ronde daarna zwanger.

    Ik hou mijn dpo lijstje kort.
    Zit nu op 7dpo
    Afgelopen 2 dagen licht misselijk.
    Vandaag kort lontje(heb ik ook altijd voordat ik ongesteld ga worden).
    Af en toe lichte buikkrampen afgelopen dagen, vandaag wat minder. Normaal heb ik echt heftige steken voordat ik ongesteld ga worden.

    Maar over algemeen nauwelijks klachten..
    Maar sinds vandaag een vieze metale smaak in mijn mond.

    Ik weet niet wanneer mijn nod is. ik word soms 1 week na de eisprong al besteld en ben erg onregelmatig en altijd lange duur menstruatie. Heb idee door vaccinatie maar wacht dit komende maanden nog af omdat wij niet actief bezig zijn voordat ik iets mee ga doen.

    echter hoop ik zo dat het ons gegeven is..
     

Deel Deze Pagina