Wat balen! Ik heb echt krampen, meer dan normaal, maar nog niks.. denk dat het zo wel gaat doorzetten ook
Ah wat balen zeg @Rubydali87 en @Kandelaar42 hopelijk de volgende ronde meer succes! @Soof1992 wanneer kan jij testen?
Mijn lijstje up to date 0/1 dpo: temp 36.5 niks geks gemerkt maar hele dag in pretpark gelopen dus ook niet echt op gelet 1/2 dpo: temp 36.7 heel erg moe, last van buikkrampen, spierpijn 2/3 dpo: temp 36.8 weer erg moe, lichte krampjes, spierpijn, hoofdpijn 3/4 dpo: temp 36.5 heel slecht geslapen en chagrijnig wakker geworden. Zeurend gevoel onderin buik rechts. Diarree. Moeee. Klein sliertje rood bij afvegen 4/5 dpo: 36.5 minder moe nog wel lichte buikkrampen. Pijn bij aanhap (ik geef nog borstvoeding. 5/6 dpo: temp 36.7 geen krampjes meer nog wel een pijnlijke aanhap met borstvoeding geven. Vaak is dit bij mij een teken dat ik een paar dagen later ongesteld ga worden. 6/7 dpo: temp 36.7 wakker met misselijk/hongerig gevoel. Geen pijn meer bij aanhap tijdens voeding. Waterige afscheiding 7/8 dpo: temp 36.6 hele dag last van mn stuitje. Denk bekkenpijn, geen idee of dat van een mogelijke zwangerschap komt of dat het hormonen van een mogelijke aankomende menstruatie is (al lijkt dat me nog wat vroeg) 8/9 dpo: temp 36.8 in de ochtend misselijk/ hongerig gevoel. Pijn bij stuitje en lichte krampen onderin bij. Getest: negatief. 9/10 dpo: temp 36.7 zelfde kwaaltjes als gisteren
Ik heb vanochtend getest en negatief, maar ben ook nog maar 10/11 dpo dus ik heb stiekem nog wel hoop dat ik over een paar dagen positief test. Wil maandag pas weer testen maar de verleiding om eersder te testen is in het weekend altijd moeilijk te weerstaan
1 dpo: Krampen in baarmoeder 2 dpo: Heel erg moe, krampen in baarmoeder 3 dpo: Nog steeds heel erg moe, steken aan de linkerkant, krampen in baarmoeder, puistjes (Dat is meestal geen goed teken )
0/1 dpo: temp 36.5 niks geks gemerkt maar hele dag in pretpark gelopen dus ook niet echt op gelet 1/2 dpo: temp 36.7 heel erg moe, last van buikkrampen, spierpijn 2/3 dpo: temp 36.8 weer erg moe, lichte krampjes, spierpijn, hoofdpijn 3/4 dpo: temp 36.5 heel slecht geslapen en chagrijnig wakker geworden. Zeurend gevoel onderin buik rechts. Diarree. Moeee. Klein sliertje rood bij afvegen 4/5 dpo: 36.5 minder moe nog wel lichte buikkrampen. Pijn bij aanhap (ik geef nog borstvoeding. 5/6 dpo: temp 36.7 geen krampjes meer nog wel een pijnlijke aanhap met borstvoeding geven. Vaak is dit bij mij een teken dat ik een paar dagen later ongesteld ga worden. 6/7 dpo: temp 36.7 wakker met misselijk/hongerig gevoel. Geen pijn meer bij aanhap tijdens voeding. Waterige afscheiding 7/8 dpo: temp 36.6 hele dag last van mn stuitje. Denk bekkenpijn, geen idee of dat van een mogelijke zwangerschap komt of dat het hormonen van een mogelijke aankomende menstruatie is (al lijkt dat me nog wat vroeg) 8/9 dpo: temp 36.8 in de ochtend misselijk/ hongerig gevoel. Pijn bij stuitje en lichte krampen onderin buik. Getest: negatief. 9/10 dpo: temp 36.7 zelfde kwaaltjes als gisteren 10/11 dpo: temp 36.8 hele dag geen kwaaltjes alleen in de avond heel licht kramp onderin buik. Getest negatief, denk ik. Het lijkt of ik een heeeeele lichte streep zie als ik de test in bepaald licht bekijk maar misschien is dat alleen omdat ik het zo graag wil zien.. zondag weer testen 11/12 dpo: temp 36.6 geen kwaaltjes
Flinke krampen vandaag (14DPO), dus naar de huisartsenpost gegaan na een telefonisch consult. Zwangerschapstest was vanochtend overigens negatief. Ik heb geen blaasontsteking volgens een urine-onderzoek, maar moet alsnog erg vaak plassen, heb een opgeblazen gevoel en last van winderigheid en gewoon niet lekker in mijn vel, dus ik mag morgen langsgaan voor een bloedtest en dan kan ik 100% uitsluitsel hebben of ik wel/niet zwanger ben of dat ik een (darm)ontsteking heb die zichzelf zou moeten oplossen. De huisarts heeft ook even inwendig gevoeld of ik een verkeerde innesteling zou hebben, maar gelukkig zit alles goed en zijn mijn eierstokken prima/niet pijnlijk. Ik verwachtte vandaag overigens mijn ongesteldheid, maar die is niet gekomen. Ik had wel een week te vroeg een bloeding die steeds stopte en weer begon. Lichter dan ik gewend ben, maar zwaarder dan ik online lees en langer dan 2 dagen. Ben benieuwd wat ik morgen te horen zal krijgen. Wish me luck!
Heyy dames. Ik ga voor een 2e kindje. Geklust op de dag van eisprong (denk ik). 3,5 weken geleden gestopt met de pil. Op dag 14 positieve ovulatietest. Dus de kans is heel klein dat ik dan gelijk zwanger kan worden, omdat ik wellicht moet ontpillen?? 1dpo t/m 4 dpo) niks,geen afscheiding, heel erg moe 5 en 6 dpo) Menstruatieachtige steekjes af en toe en beetje witte afscheiding (minimaal)
Helaas geen streepje vandaag, maar ook nog niet ongesteld. Vorige cyclus had ik een lf van 11 dagen. En ik zit nu op dag 12/13. Heel gek allemaal. Bij jou is het dan toch ook nog even afwachten wat er gaat gebeuren. Zolang je niet ongesteld bent hou je toch hoop he, ondanks de negatieve testen. Hopelijk krijg je morgen een positieve bloeduitslag! Ik duim mee voor je, hou je ons op de hoogte?
Oh spannend, maar als je een eisprong hebt gehad kan je zwanger worden hoor! Je cyclus kan wel wat in de war raken door het ontpillen. Hoe oud is je oudste kindje? Ik heb een dochter van bijna anderhalf (17 maanden) dus wij gaan ook voor een tweede
Kindje wordt op 25 augustus alweer 2 jaar.. hahah wat leuk! Ja eigenlijk ben ik nog niet echt toe aan een tweede kind, maar de tijd gaat zo snel en wilde altijd wel maximaal 3 jaar leeftijdsverschil tussen kinderen. Dus we gaan het zien hoelang het dit keer dit duurt voordat ik zwanger ben. Is dit ook jouw eerste ronde?
@Cikaa Het scheelt dat je dan ook nog 9 maanden zwanger bent en je kan voorbereiden op de komst van de tweede, tegen die tijd ben je er vast klaar voor. Dit is voor ons de 3e ronde dat we er serieus mee bezig zijn. Maar ik heb geen anticonceptie gebruikt sinds de geboorte van mijn dochter met het idee dat het welkom is mocht het gebeuren. Maar dat is dus niet spontaan gebeurd. Bij mijn dochter ook meer dan een jaar bezig geweest en toen ik eraan dacht om contact met de huisarts op te nemen was ik aan het begin van de coronacrissis toch ineens spontaan zwanger. Nu hebben we een eerste afspraak staan bij de gynaecoloog op 14 juni. Ik hoop eigenlijk dat ik toch nog positief test deze maand en de afspraak af kan zeggen.
Ja, dat klopt! Ik zal heel hard voor je duimen. Ik hoop dat het deze ronde raak is! En je bent 3 rondes echt serieus mee bezig. Dat valt nog mee! En vaak komt het ook in de ronde dat je het totaal niet verwacht. Ik hoop dat je positief test Wanneer ga je een volgende test doen
Ik lees op m’n telefoon dus lastig om alle berichten bij te houden. Maar ik testte op vrijdagochtend helaas negatief (7 dagen na tp; 12 DPO). Echter houd ik nog steeds hoop, want ik kreeg gisteravond ontzettend veel last van m’n rug zonder dat daar enige aanleiding voor was. Heb daar de afgelopen nacht ook veel pijn van gehad. Menstruatieklachten heb ik zo goed als nooit, dus daar kan ik het ook niet echt aan duiden. Vind het dus nog wel spannend en ergens klinkt het nog hoopvol. Officieel mag ik woensdag testen, maar ga morgenochtend er nog een testje aan wagen. Ben benieuwd!