Ik ga ook meedoen.. 7dec middag knaltest LF van 10 dagen.. 1DPO 10/12 - Zurderig gevoel links - Rugpijn.. v/d sex? - Waterige afscheiding. - Veel pruttelend afscheiding 2DPO 11/12 - Opgejaagd? - Veel Romige gele afscheiding 3DPO 12/12 - Gedroomd - Veel romige gele afscheiding - Moe - Boeren laten 4DPO 13/12 - Nacht zweten - Lichte Hoofdpijn. Te.weinig gedronken?? - Veel Romige afscheiding... - Duizelig - Gerommel links 5DPO 14/12 - Nacht zweten - Veel romige afscheiding/ +.iets waterig - Zeurderig gevoel onderbuik - Innesteling?? - Lichte lage rugpijn 6DPO 15/12 - Normale waterige afscheiding - Nacht zweten - Duizelig.. lage HB na ma? - vergeetachtigheid 7DPO 16/12 - Slecht geslapen 3.30 klaar wakker - Erg veel dorst - Minder gezweten - Waterige /romige afscheiding - vergeetachtigheid.. - clumsy 8DPO 17/12 - Midden in de nacht wakker - Puist linker slaap - Steken linker borst - Lichte steken rechts
Ik doe ook mee, zolang het nog zinvol is. Maar ik begin bij 8 DPO, want daarvoor had ik weinig tot geen symptomen. Ik zit momenteel op 10 DPO. 8 DPO 16/12 - Vermoeid - Hoofdpijn - Pijnlijke borsten - Krampen - Constipatie 9 DPO 17/12 - Vermoeid - Hoofdpijn - Pijnlijke borsten - Krampen - Chagrijnig, prikkelbaar en huilerig Op beide dagen niet opvallend veel afscheiding. Wit van kleur. Nattig en draderig van vorm.
Heel raar, de 16de dan wat helder rood bloed met beetje stolsels, maar in de late ochtend weer gestopt. Tot nu toe geen bloeding meer gehad. Vanmorgen met 2de urine voor de zekerheid getest. Zien jullie iets? Ongeveer 2 a 3 dagen voor Nod
1 dpo: niets 2 dpo: niets 3 dpo: savonds wat afscheiding en buikkrampen 4 dpo: buik en rugkrampen, beetje afscheiding 5 dpo: savonds wat steken links onderbuik 6 dpo: steken in borsten en pijnlijke borsten. 7 dpo: steken in onderbuik met hoesten. Savonds menstruatiepijn, pijnlijke borsten, moe!, Afscheiding Negatieve test 8 dpo: steken onderbuik. Pijnlijke borsten, afscheiding negatieve test 9 dpo: borsten nog zeerder, misselijk, veel afscheiding, (bijna) positieve ouvlatietest, zwangerschapstest lijk ik heeeeeeeeeel in de verte iets te zien. 10 dpo: nod: zo raar, maar ben nu 8/9 dpo dus of mijn zwangerschapstest heeft nog niet genoeg hormoon gekregen. Of mn eisprong is niet geweest en komt nu alsnog… ben wel echt heel misselijk deze ochtend dus hoop op het eerste @DCG hie gaat het met jou?
Wel echt super misselijk ha vanmiddag nog een zwangerschapstest dorn aangezien ik een middagtester ben
Volgens mij zie ik ook een schaduw op je zw test! Had ook even in je nod topic gekeken, daar zie ik em zelfs beter op dan op deze foto. Spannend!! Hopelijk vanmiddag een wat duidelijkere!!! hier nog steeds geen ei Dus denk dat ie niet meer komt, heb al dagen buikpijn alsof ie gaat springen maar helaas….
Aaah wat shit!! Ik hoop voor je dat ie alsnog snel komt! . Aah dan ben je echt de enige andere die hem ziet hahah. Ik ga zo na werk naar de action een early halen. En hopelijk positief
Ik moet ook wel zeggen dat ik echt extreme tuurogen heb, maar dat komt denk ik door jaren ervaring Ik ga heel hard duimen dat je zometeen een zichtbare tuur hebt! Ik heb weinig hoop op mijn ei hoor, weer gewoon het typische pcos beeld, blijft gewoon een mindfuck. Als je denkt “hij komt” dan blijft de buikpijn enkele dagen aanhouden en temp blijft gewoon laag. In begin van de cyclus met ovutesten bezig geweest en was al blij dat ik geen verhoogd lh heb kunnen vinden waardoor ik dacht dat mijn cyclus voor nu even “normaal” zou zijn na de vmk, maar het lijkt erop dat mijn lijf het nooit leert om uit zichzelf voor een eisprong te zorgen….
Lief van je ❤️ Maar het is niet erg hoor, ben dit gezeik met mijn lijf nou eenmaal gewend en heb geaccepteerd dat als ik een kindje erbij wil er toch hormonen aan te pas moeten komen. Dus we houden het nog maar even bij “oefenen” Ben veel benieuwder naar hoe het bij jou gaat aflopen nu snel naar de stad voor de laatste cadeautjes voordat de lockdown vanavond aangekondigd gaat worden
En je ovutest zo goed als positief ik heb goede hoop voor je dat het dit keer raak is meid!! Is je zo gegund ❤️ Ja het is toch om gek van te worden hè… Juist nu de cijfers gaan dalen, maarja nieuwe besmettelijkere variant…. Die juist goed nieuws had moeten betekenen omdat het schijnbaar minder ziekmakend is…. Ben echt blij dat ik me niet heb laten omlullen voor die prik!
P Precies ik ook!!! hier net een action early gedaan. Lijk weer vaag wat te zien.. heb m even bewerkt
1 dpo: niets 2 dpo: niets 3 dpo: savonds wat afscheiding en buikkrampen 4 dpo: buik en rugkrampen, beetje afscheiding 5 dpo: savonds wat steken links onderbuik 6 dpo: steken in borsten en pijnlijke borsten. 7 dpo: steken in onderbuik met hoesten. Savonds menstruatiepijn, pijnlijke borsten, moe!, Afscheiding Negatieve test 8 dpo: steken onderbuik. Pijnlijke borsten, afscheiding negatieve test 9 dpo: borsten nog zeerder, misselijk, veel afscheiding, (bijna) positieve ouvlatietest, zwangerschapstest lijk ik heeeeeeeeeel in de verte iets te zien. Vaker plassen. Twijfeltest. 10 dpo: nod: Vanavond nog even testen daarna morgen weer stel het is iets, moet het overmorgen echt wel duidelijk zijn
Ik ga ook meedoen.. 7dec middag knaltest LF van 10 dagen.. 1DPO 10/12 - Zurderig gevoel links - Rugpijn.. v/d sex? - Waterige afscheiding. - Veel pruttelend afscheiding 2DPO 11/12 - Opgejaagd? - Veel Romige gele afscheiding 3DPO 12/12 - Gedroomd - Veel romige gele afscheiding - Moe - Boeren laten 4DPO 13/12 - Nacht zweten - Lichte Hoofdpijn. Te.weinig gedronken?? - Veel Romige afscheiding... - Duizelig - Gerommel links 5DPO 14/12 - Nacht zweten - Veel romige afscheiding/ +.iets waterig - Zeurderig gevoel onderbuik - Innesteling?? - Lichte lage rugpijn 6DPO 15/12 - Normale waterige afscheiding - Nacht zweten - Duizelig.. lage HB na ma? - vergeetachtigheid 7DPO 16/12 - Slecht geslapen 3.30 klaar wakker - Erg veel dorst - Minder gezweten - Waterige /romige afscheiding - vergeetachtigheid.. - clumsy 8DPO 17/12 - Midden in de nacht wakker - Puist linker slaap - Steken linker borst - Lichte steken rechts 9DPO 18/12 - lichte gerommel onderbuik.. ongesteld?? - geirriteerd.. Heb test gedaan. Action normale zag ik niks. Action 2kv5 ook gedaan en daar na afleestijd wel vaag streepje. Indrooglijn?! Augustus pas 10DPO positieve test gehad..
Ik denk em ook te zien! Spannend joh! Zou je niet beter kunnen wachten tot morgen met testen? Ik snap de drang zeer zeker wel (deed ik laatste x ook zo) maar vanavond zal een test niet veel duidelijker zijn dan vanmiddag ben ik bang…. Tenzij je natuurlijk genoeg hebt ingeslagen haha