Ja toch wel he? Ik dacht echt dat ik dingen ging zien die er niet waren. Morgen of overmorgen maar weer eentje er tegen aangooien dan zie ik vanzelf wel of ik gek aan het worden ben of niet
Was het niet een ding dat vrouwen meer kleuren kunnen zien? Net even van vandaag allemaal terug gelezen en ik dacht ook echt een streepje te zien op de jouwne, spannend allemaal!
Hi, Om mezelf niet gek te maken in het wachten ga ik hier maar lekker mee schrijven. Ook mezelf gek maken, maar dan anders Afgelopen woensdag had ik mijn piek op de ovu testen. Dus vandaag officieel 1DPO, al denk ik zelf 2DPO gezien ik vrijdag wat krampen had en mijn gevoel denkt dat het miss de eisprong wel eens geweest kan zijn. 0/1 DPO - 10-06 - geen symptomen 1/2 DPO - 11-06 - witte slijm, humeurig en vanmorgen misselijk 2/3 DPO - 12-06 - witte slijm, acne 3/4 DPO - 13-06 - witte slijm, acne 4/5 DPO - 14-06 - witte slijm, acne, hoofdpijn en vanmorgen wat misselijk en steken in mijn onderrug 5/6 DPO - 15-06 - meer slijm, misselijk en honger, humeurig
Pfff… sorry voor de details maar t was net even ‘gezellig’ met mn vriend. En nu kramp in baarmoeder (rechts) en laag in mn rug… dit heb ik echt nooit. Maar het is 4/5 dpo, dus kan niks zijn toch?
Ja was echt super pijnlijk. Vriend had kruik voor me gemaakt, superlief. Maar t was na 10-15 min ook weer weg
Ik heb dat soms ook, alleen dan door de gehele cyclus dus weet niet of t iets met zwanger zijn te maken heeft. Het zou een innesteling kunnen zijn idd (ik had ergens gelezen dat je bmm dan gevoeliger word, maar kan er naast zitten ofc), die had ik als goed is 2/3 dagen geleden ookal (was toen rond de 5 dpo) heb daar alleen niets van gevoeld toen
1DPO - Niks 2DPO - Niks 3DPO - heeeel erg moe en chagrijnig haha. 4DPO - Misselijk, m’n ice tea green smaakt niet lekker meer (eh huh zo vroeg?), erg moe. Kleine mini steekjes in baarmoeder rechts.. ‘s Avonds na gezellige avond met vriend heftige kramp in baarmoeder en onderrug.. 5DPO - Heftige, levendige dromen gehad (echt 3 verschillende kunnen onthouden haha). Lichte kramp in baarmoeder continu 6DPO - 7DPO - 8DPO - testje? 9DPO - 10DPO - testje? 11DPO - 12DPO - testje? 13DPO - 14DPO - NOD/testen!!
Ja wel getest, niet op de foto te krijgen. Eigenlijk hetzelfde als gisteren, zelfs mijn bonus mama die denkt iets te zien haha
Ja ontzettend, deze foto is van toen ik positief teste van mijn jongste. 4 dagen voor NOD, miss maak ik gewoon niet zo snel hcg aan kortom ik maak mezelf alleen maar gekker haha
Jaa, maar je loopt ong gelijk met mij toch? ik zit nu op 7DPO dus is nog erg vroeg dan dus het kan zeker nog oplopen.