Hi, Om mezelf niet gek te maken in het wachten ga ik hier maar lekker mee schrijven. Ook mezelf gek maken, maar dan anders Afgelopen woensdag had ik mijn piek op de ovu testen. Dus vandaag officieel 1DPO, al denk ik zelf 2DPO gezien ik vrijdag wat krampen had en mijn gevoel denkt dat het miss de eisprong wel eens geweest kan zijn. 0/1 DPO - 10-06 - geen symptomen 1/2 DPO - 11-06 - witte slijm, humeurig en vanmorgen misselijk 2/3 DPO - 12-06 - witte slijm, acne 3/4 DPO - 13-06 - witte slijm, acne 4/5 DPO - 14-06 - witte slijm, acne, hoofdpijn en vanmorgen wat misselijk en steken in mijn onderrug 5/6 DPO - 15-06 - meer slijm, misselijk en honger, humeurig 6/7 DPO - 16-06 - humeurig, weeïg in mijn buik, steekjes/krampjes, boeren de hele dag door (erg charmant, haha) en hoofdpijn 7/8 DPO - 17-06 - weeïg in mijn buik, gevoelige borsten, boeren/winden en hoofdpijn 8/9 DPO - 18-06 - veel boeren/winden, borsten iets gevoeliger dan gisteren 9/10 DPO - 19-06 - hetzelfde als gisteren, lijf schreeuwt zwanger! Maar die kan me natuurlijk voor de gek houden. Spannende paar dagen breken aan 10/11 DPO - 20-06 - same story 11/12 DPO - 21-06 - same story 12/13 DPO - 22-06 - same story, verder een mini streepje op een Etos early test. Kan nog steeds niks betekenen, dus morgen maar weer testen 13/14 DPO - 23-06 - vandaag de hele dag wat misselijk, weeïg gevoel in mijn maag en zere borsten. Vanmorgen weer getest, maar veel lichter dan gisteren, toch een vals positieve test? Balen. Nu wachten op mijn menstruatie 14 DPO menstruatie Op naar de volgende ronde
0-1 dpo beurs gevoel/ napijn eisprong en witte afscheiding 2-3 dpo nikss (erg hoge hartslag, maar kan door de hitte komen.. 4-5 dpo nikss. Vanmiddag felle steek baarmoeder, maar duurde niet lang
Ik maak m’n lijstje wel even af tot NOD 0/1DPO - temp 36,7 - Niks 1/2DPO - temp 36,9 - Niks 2/3DPO - temp 37,1 -heel erg moe en chagrijnig haha. 3/4DPO - temp 36,9 - Misselijk, m’n ice tea green smaakt niet lekker meer (eh huh zo vroeg?), erg moe. Kleine mini steekjes in baarmoeder rechts.. ‘s Avonds na gezellige avond met vriend heftige kramp in baarmoeder en onderrug.. 4/5DPO - temp 37.0 - Heftige, levendige dromen gehad (echt 3 verschillende kunnen onthouden haha). Lichte kramp in baarmoeder continu. ‘S avonds tijdens serie kijken steken in re lies?? 5/6DPO - temp 36,9 - niet echt iets eigenlijk. Met bh uitdoen na het werk voelden mn borsten wel gevoelig.. dat heb ik nooit echt. Maar niet dat t echt heftig was ofzo. Slecht geslapen vannacht dus erg moe. 6/7DPO - temp 37,1 - Weer heel slecht geslapen, niet gek met die hitte natuurlijk. Gevoelige tepels, lichte buikkramp. Verder niks bijzonders tot nu toe. ‘s Avonds licht gevoelige borsten. 7/8DPO - temp 37,1 - Voel me vandaag niet zo lekker. Gewoon beetje algehele malaise gevoel haha. Vanochtend wat steekjes gehad in borsten en net onderin m’n buik. 8/9DPO - temp 36,9 - Niks aan de hand, slecht geslapen maar dat doe ik al twee weken ofzo haha dus moe. Negatief testje vandaag, verwacht er ook niet veel van deze ronde edit: ‘s avonds weer continu lichte ongi krampen. 9/10DPO - temp 37.1 - lichte vlaag misselijkheid, ongigevoel in buik. POSITIEVE TEST WHAAAT?! Hele ochtend misselijk geweest… had bhv cursus dus de dag duurde errug lang. Nu supermoe. 10/11DPO - temp 37,1 - ‘s ochtends weer lichte vlagen misselijkheid. Continu beetje ongi gevoel/lichte krampen in buik (had ik ook met m’n zoontje). Verder super super moe maar had ook echt heel slecht geslapen. Test is opgelopen en een clearblue test gedaan! 11/12DPO - temp 37,1 - Vandaag voel ik me prima eigenlijk. Soms wat steekjes in mn buik/liezen. Maar wel echt supermoe weer, ik ga zo al naar bed haha. Testje weer prachtig opgelopen. Nu het hele weekend werken, wordt leuk met deze moeheid haha 12/13DPO - Vandaag weinig last. Zeurende buikpijn, de groeiende baarmoeder hahaha. Af en toe steekjes in borsten. Op het werk een halfuurtje flink misselijk. Vanochtend paniek want test was niet opgelopen t.o.v. gisteren, maar nu net getest en was een prachttest! Clearblue zei ook 2-3, extra fijn die bevestiging haha en dat voor nod. 13/14DPO - Weinig last gehad gisteren en vandaag. Alleen echt supermoe… hele weekend gewerkt (vrijdag tm vandaag) van 9.00-18.30. Slopend hoor nu! Gelukkig weet m’n leidinggevende het(ook soort vriendin van me hahaha) dus die hield wel rekening met me.
Ik weet het niet haha. Ik denk heel misschien met 10 dpo of pas na nod. Heb thuis ook geen testen liggen dus dat scheelt haha
0-1 dpo beurs gevoel/ napijn eisprong en witte afscheiding 2-3 dpo nikss (erg hoge hartslag, maar kan door de hitte komen.. 4-5 dpo nikss. Vanmiddag felle steek baarmoeder, maar duurde niet lang 6-7 dpo niks 8 dpo omowit negatieve test. Sinds vanochtend krampen en een temperatuur dip
ben niet helemaal thuis in het temperaturen, een dip is toch niet zo positief? Of kan het ook een innestelingsdip zijn?
Ik zou het niet weten hahaah. Heb wel echt vandaag beetje last van onderrug krampen en in mijn lies. Ik ga zaterdag middag opnieuw testen. 8 dpo is wel beetje te vroeg haha
Hoi dames, Ik doe ook een keertje mee! Lees zo af en toe wel al mee. Deze maand heb ik hele vreemde ovulatietesten. Lopen op en af, geen idee wanneer mijn piek nou echt was. Maar als ik op mijn lichamelijke klachten afga en de app afga dan is mijn ovulatie afgelopen vrijdag/zaterdag geweest. Donderdag 23-6: Hele vage ovulatietesten gehad. Volgens mij toch wel een piekje? Vanochtend maar gezellig gemaakt. Vrijdag 24-6: Lichte ei pijn, negatieve ovulatietesten, veel rekbaar slijm. Niet gezellig gehad, vriend ligt voor pampus. Zaterdag 25-6: Krampen en heel veel rekbaar slijm, gewoon echt heeeel veeeel. Paar keer echt kotsmisselijk. Avond feestje gehad, bij thuiskomst gezellig gemaakt. Zondag 26-6 (1 DPO): Geen klachten (1 DPO). Maandag 27-6 (2 DPO): Witte creme afscheiding (normaal nooit), verder geen klachten. Dinsdag 28 – 6 (3 DPO): Witte creme afscheiding (wat is dit?), verder geen klachten. Woensdag 29-6 (4 DPO): Witte creme afscheiding. Erg moe.
0-1 dpo beurs gevoel/ napijn eisprong en witte afscheiding 2-3 dpo nikss (erg hoge hartslag, maar kan door de hitte komen.. 4-5 dpo nikss. Vanmiddag felle steek baarmoeder, maar duurde niet lang 6-7 dpo niks 8 dpo omowit negatieve test. Sinds vanochtend krampen en een temperatuur dip 9-10 dpo niks (sinds vandaag slijmverlies) en een erg hoge hartslag. Normaal in deze periode rond de 70 en nu rond de 85-90. Morgen ga ik opnieuw een earlytest doen
Ha dames, Deze ronde (nr. 3) houd ik mijn symptomen ook weer bij. Wens voor een 2e kindje! Hartslag in rust check ik met mijn Fitbit. Voordat ik met de pil stopte was deze (buiten menstruatie om) altijd rond de 62. Sinds ik gestopt ben circa 67. Bij mijn 1e zwangerschap liep de hartslag na ovulatie langzaamaan op. Afgelopen zondag positieve ovulatietest, ik ga er dus vanuit dat mijn eisprong maandag was en 1 DPO afgelopen woensdag. 1 DPO Niks bijzonders gemerkt. Hartslag in rust 71 2 DPO Snotterig en hoesten bij het wakker worden, rest van de dag niet meer. Af en toe steekjes onderin buik. Hartslag in rust 74. 3 DPO Snotterig, hoesten en darmkrampen bij het wakker worden, rest van de dag niet meer. Strak gevoel bovenkant buik (voelt als spierpijn). Hartslag in rust 73.
Ik zat toen normaal tussen de 60 en 62 in rust. Even terug gezocht in notities, deze liep toen t/m 8 DPO op tot 65. Toentertijd op 9 DPO een positieve test dus niet verder genoteerd. Gedurende de zwangerschap liep het op naar hartslag 77 in rust.
0-1 dpo beurs gevoel/ napijn eisprong en witte afscheiding 2-3 dpo nikss (erg hoge hartslag, maar kan door de hitte komen.. 4-5 dpo nikss. Vanmiddag felle steek baarmoeder, maar duurde niet lang 6-7 dpo niks 8 dpo omowit negatieve test. Sinds vanochtend krampen en een temperatuur dip 9-10 dpo niks (sinds vandaag slijmverlies) en een erg hoge hartslag. Normaal in deze periode rond de 70 en nu rond de 85-90. Morgen ga ik opnieuw een earlytest doen. 11 dpo hartslag naar beneden en temperatuur oo. Negatief getest op early test. Helaaaaas morgen of overmorgen swso ongesteld