Balen dames ik schrijf ff niet mee omdat mijn eisprong nog steeds niet is op komen dagen. Al denk ik dat ik hem wel gehad heb, maar ovu testen blijven negatief. Heel vreemd
Lieve dames.. ik heb een tijdje stiekem mee gelezen en ik ga toch eens mee doen.. hihi. 7 juli een kei positieve ovulatietest. Dit is ronde 1 voor ons en ik heb nog helemaal geen inzicht in mijn cyclus verder omdat ik 12 jaar lang de pil heb geslikt. Ik denk mijn ei 8 juli al het sprongetje heeft gemaakt. 1/2 DPO: spierpijn gevoel in buik Winderig Gevoelige tepels 2/3 DPO: Af en toe menstruatie gevoel in bm Veel afscheiding Tepels minder gevoelig 3/4 DPO: In de ochtend en middag vaak moeten plassen. Weer meer gevoeligere tepels s'avonds veel witte afscheiding/slijm en een nat gevoel Heel soms speldenprikjes bij liezen.
Ik ga ook weer eens meeschrijven, hopelijk draai ik mijzelf dan minder zot haha. 1 t/m 3 dpo: dunne ontlasting 4 dpo: hele dag buikkrampen savonds heel pittig, misselijk moe en slecht voelen. 5 dpo : moe wat last van de buik.
1/2 DPO: spierpijn gevoel in buik Winderig Gevoelige tepels 2/3 DPO: Af en toe menstruatie gevoel in bm Veel afscheiding Tepels minder gevoelig 3/4 DPO: In de ochtend en middag vaak moeten plassen. Weer meer gevoeligere tepels s'avonds veel witte afscheiding/slijm en een nat gevoel Heel soms speldenprikjes bij liezen. Vleugje misselijkheid savonds Moeilijk in slaap komen 4/5 DPO: Heel soms 'apart' gevoel bm/schaambot. Trekkerig gevoel? Af en toe hele lichte 'menstruatiepijn' ? Niet veel dus
1/2 DPO: spierpijn gevoel in buik Winderig Gevoelige tepels 2/3 DPO: Af en toe menstruatie gevoel in bm Veel afscheiding Tepels minder gevoelig 3/4 DPO: In de ochtend en middag vaak moeten plassen. Weer meer gevoeligere tepels s'avonds veel witte afscheiding/slijm en een nat gevoel Heel soms speldenprikjes bij liezen. Vleugje misselijkheid savonds Moeilijk in slaap komen 4/5 DPO: Heel soms 'apart' gevoel bm/schaambot. Trekkerig gevoel? Af en toe hele lichte 'menstruatiepijn' ? 5/6 DPO: Niets..
Dank je wel! Toen ik die steken in mijn lies voelde dacht ik dit kan wel eens de ronde zijn. Dit had ik bij mijn eerste zoontje ook. Dat is dus voor mij echt een teken. Verder wel veel andere symptomen dan bij onze eerste.
1 t/m 3 dpo: dunne ontlasting 4 dpo: hele dag buikkrampen savonds heel pittig, misselijk moe en slecht voelen. 5 dpo : moe wat last van de buik. 6 dpo : Moe, krampen in mijn onderbuik alsof ik elk moment mijn regels kan krijgen :/ verder lekker chagerijnig :')
Haha wij snappen dat! ook hier duim ik met je mee, maar als ik het goed las ben je pas vorige maand gestopt met de pil?
Lief, dank je wel. Ja klopt, 6 juni gestopt.. van 11 tm 14 juni een ontrekkingsbloeding gehad en daarna niet meer ongesteld geworden maar wel een super positieve ovulatietest met alle bijbehorende 'klachten' op 7 juli.
Ow dat is fijn dat dat al in orde is! ik hoop dat die gelijk raak is voor je, maar sta er ook niet gek van te kijken als je baarmoeder nog even tijd nodig heeft om "op te ruimen". Heb je ook getempt of alleen de ovulatietesten gedaan? en heb je fotos?
Precies heb je helemaal gelijk in, ik verwacht het ook nog niet maar het zou meer als welkom zijn haha. Ik heb niet getempt alleen ovulatietesten. Ik voeg de foto's erbij.