Laatste update van mijn symptomenlijstje! 1DPO: krampen onderbuik, diarree 2DPO: lichte krampen, misselijk, erg moe, maagzuur 3DPO: lichte krampen, moe 4DPO: lichte krampen, moe, maagzuur 5DPO: lichte krampen, soms een soort steek vaginaal 6DPO: lichte krampen, lage rugpijn, opgeblazen, hoofdpijn, puistjes op rug, stekend gevoel vagina/onderbuik 7DPO: lichte krampen, lage rugpijn. Ook tempstijging van 0,2 (maar misschien ligt dit aan de warmte). 8DPO: lichte krampen, lage rugpijn, maagzuur, opgeblazen gevoel. Temp weer 0,1 gedaald tov gisteren 9DPO: lichte krampen, lage rugpijn, hoofdpijn 10DPO (NOD): iets meer krampen, lage rugpijn, maagzuur, vooral in de avond toenemende vermoeidheid. Zwangerschapstest pos, yes! 11DPO: lichte krampen, soms steken linkeronderbuik, lage rugpijn neemt toe (soms echt gemene menstruatiepijn), veel witte afscheiding, in de loop van de dag brandende ogen en vermoeidheid. 12DPO: duizeligheid, misselijk ietwat. Zwangerschapstest opgelopen! 13DPO: veel dorst, lichte krampen, duizeligheid, snel geïrriteerd. 14DPO: lichte krampen, pijn linkeronderbuik met vlagen, lage rugpijn. Zwangerschapstest opnieuw mooi opgelopen + CB 2-3 wk
Ik doe mee. DPO 1; niks DPO 2; niks DPO 3; misselijk wakker geworden en de avond gevoelige tepels DPO 4; de nacht wakker geworden van steken in m'n liezen DPO 5; de avond ineens veel pijn in rechterlies en buikpijn onderin m'n buik. Maar ben ook uit eten geweest en dat kan wel eens verkeerd vallen met mijn PDS, haha.
Ik schrijf ook weer mee ! 10juli was mijn ei 1dpo: niks 2dpo: niks 3dpo: af en toe steekjes, veel witte afscheiding 4dpo: maagzuur, veel witte afscheiding 5dpo: maagzuur en weer af en toe steekjes en krampen. Gewoon mezelf niet zo lekker voelen vandaag. Ook vrij moe.
1/2 DPO: spierpijn gevoel in buik Winderig Gevoelige tepels 2/3 DPO: Af en toe menstruatie gevoel in bm Veel afscheiding Tepels minder gevoelig 3/4 DPO: In de ochtend en middag vaak moeten plassen. Weer meer gevoeligere tepels s'avonds veel witte afscheiding/slijm en een nat gevoel Heel soms speldenprikjes bij liezen. Vleugje misselijkheid savonds Moeilijk in slaap komen 4/5 DPO: Heel soms 'apart' gevoel bm/schaambot. Trekkerig gevoel? Af en toe hele lichte 'menstruatiepijn' ? 5/6 DPO: In bed hele rommelige darmen zere buik en maag en misselijk.. kan ook door de macdonalds komen. 6/7 DPO: Soms met kracht zetten of niezen is het gevoelig soms links soms rechts onder in buik naast schaambot
Ik doe mee. DPO 1; niks DPO 2; niks DPO 3; misselijk wakker geworden en de avond gevoelige tepels DPO 4; de nacht wakker geworden van steken in m'n liezen DPO 5; de avond ineens veel pijn in rechterlies en buikpijn onderin m'n buik. Maar ben ook uit eten geweest en dat kan wel eens verkeerd vallen met mijn PDS, haha. DPO 6; moeilijke dag vind ik dit qua symptomen. Ik ben ontzettend moe, maar heb vreselijk slecht geslapen. Ik heb spierpijn gevoel vanavond in mijn liezen, maar heb op vakantie veel gefietst en dat ben ik niet gewend. En moest 3 keer naar de wc ipv 1 keer, maar misschien van al dat vette eten. Dus ik voel veel, maar weet niet of het echte symptomen zijn, haha.
1 t/m 3 dpo: dunne ontlasting 4 dpo: hele dag buikkrampen savonds heel pittig, misselijk moe en slecht voelen. 5 dpo : moe wat last van de buik. 6 dpo : Moe, krampen in mijn onderbuik alsof ik elk moment mijn regels kan krijgen :/ verder lekker chagerijnig :') 7 dpo: winderig, normaal beginnen mijn borsten nu echt pijn te doen. Maar op gevoelige tepels na niet veel. Wel veel craving in junkfood
1/2 DPO: spierpijn gevoel in buik Winderig Gevoelige tepels 2/3 DPO: Af en toe menstruatie gevoel in bm Veel afscheiding Tepels minder gevoelig 3/4 DPO: In de ochtend en middag vaak moeten plassen. Weer meer gevoeligere tepels s'avonds veel witte afscheiding/slijm en een nat gevoel Heel soms speldenprikjes bij liezen. Vleugje misselijkheid savonds Moeilijk in slaap komen 4/5 DPO: Heel soms 'apart' gevoel bm/schaambot. Trekkerig gevoel? Af en toe hele lichte 'menstruatiepijn' ? 5/6 DPO: In bed hele rommelige darmen zere buik en maag en misselijk.. kan ook door de macdonalds komen. 6/7 DPO: Soms met kracht zetten of niezen is het gevoelig soms links soms rechts onder in buik naast schaambot. 7/8 DPO: Test hartstikke negatief, niets te vinden erop. Maar 't is nog vroeg gelukkig. Sochtends vreselijk chagrijnig Wel een streepje op m'n coronatest helaas
10juli was mijn ei 1dpo: niks 2dpo: niks 3dpo: af en toe steekjes, veel witte afscheiding 4dpo: maagzuur, veel witte afscheiding 5dpo: maagzuur en weer af en toe steekjes en krampen. Gewoon mezelf niet zo lekker voelen vandaag. Ook vrij moe. 6dpo: af en toe krampen met steekjes en een heel apart gevoel daar beneden soms wat niet echt kramp is maar wel aanwezig. Nog steeds niet heel lekker vandaag. Ook met momenten weer last van maagzuur, maar kan misschien ook komen omdat ik veel in bed lig vandaag.
Ohhh hier dus een week na mijn positieve zwangerschapstest ook een positieve Covid test.. Laatst nog geroepen ik heb ook nooit een positieve test En nu dus dubbel
Uhhmmm ja Al kom ik van de Covid nog redelijk goed af, heb alle symptomen ongeveer een dag en mijn smaak en reuk heb ik nog!