Hey, Er is al veel over geschreven, maar toch. Ik track mijn ovulatie met zowel de cb (paarse variant) als met de action. Met die van de action kon ik nooit mijn piek vinden. Tot ik gisteren voor de lol eens zo een testje deed in de avond en hij verrassend hoog stond (nog geen piek). Cb geeft sinds 3 dagen een knipperende smiley aan. Vanmorgen was ie net nog iets positiever imo, maar dan daarnet weer heel negatief. Zie foto. Blijf ik best doortesten? Heeft iemand dit nog al gehad? Of zou mijn piek vanmiddag dan toevallig geweest zijn? Dankje!
Ik vond ook nooit mijn piek met die van de action,..nu die van sensitest en nu lukt het wel. Ik test wel 2x per dag anders mis ik mijn piek
Door mijn PCOS vertrouw ik ovulatietesten niet altijd. Afgelopen maandag 8-1 had ik een echo en een follikel van 18 mm waardoor ik dacht ik waag me nog eens aan de ovulatietesten. Ik gebruik alleen die van de action en kreeg dit resultaat. In september had ik ook ovulatietesten gebruikt na de echo's en kreeg ik ook een positieve ovulatietest. Ik denk dat je in jou geval beter die van CB kan aanhouden