Oke uiteraard kon ik het weer niet bedwingen. Was vanochtend mezelf in toom aan het houden dis ik dacht nou mn collega komt pas over 10 min. Dus kan wel snel testen. Mn collega was eerder, dus heb ik nu pas kunnen kijken. Zie bijlage. Is het een indroger?
Het is echt belangrijk om het lijntje binnen afleestijd te checken. Want nu weet je niet of het pas na afleestijd is verschenen. Ik zou het daarom voor alle zekerheid niet vertrouwen op de uitslag, tenzij het streepje echt heel donker zou zijn geweest. Maar dat is het nu niet. Dus het kan nu zeker een indroger zijn. morgen opnieuw testen? Haha
0/1-2/3 DPO: pijnlijke borsten, weinig afscheiding, verder te druk om iets te merken. 3/4 DPO: pijnlijke borsten, meer afscheiding en ik lijk verkouden te worden. 4/5 DPO: pijnlijke borsten, beetje hoofdpijn en erg moe terwijl ik goed geslapen heb, niet verkouden geworden. Lage temperatuur voor mijn doen. Veel honger. 5/6 DPO: pijnlijke borsten, veel afscheiding, pijn/druk in rechter lies of eierstok, moeilijk om het precies te duiden. Ik vind mijn temperatuur nog steeds vreemd laag. 6/7 DPO: heel pijnlijke borsten, voel ze iedere stap. Weer veel afscheiding. Honger de hele dag, maar eind van de middag wat maagzuur. Menstruatiekramp begon ook eind van de middag samen met lichte rugpijn. 7/8 DPO: pijnlijke borsten, veel crème afscheiding, lichte krampjes en wat rugpijn. Temperatuur is mooi hoog weer: 37,1. De vele afscheiding is ook afwijkend voor mij. Meestal neemt het na de eisprong snel af.
Ja zo raar.. maar goed ik probeer me rustig te houden haha. Nee ik denk het niet hoor.. ik moet volgende week weer bloed prikkel
Ben ik ook weer weet niet of vrijdag of zaterdag m'n eisprong is geweest. 1/2 DPO; pijnlijke borsten 2/3 DPO; kleurloze afscheiding en pijnlijke borsten 3/4 DPO; pijnlijke borsten, werd er wakker van vannacht. Verder gevoelige buik (menstruatiekramp of gewoon buikpijn?), hongerig en snel zweten. Ook dikke slijmerige afscheiding bij afvegen hele dag. 4/5 DPO; nog steeds pijnlijke borsten. Afscheiding is soort kleverig en slijmerig, meeste doorzichtig ipv wit zoals altijd. Vanmorgen eventjes uurtje flinke (menstruatie?) Krampen, rest van de dag niks meer. 5/6 DPO; vanmorgen waterige afscheiding, vanavond wit. Pijnlijke borsten.
Goedeavond dames; inmiddels enkele dagen en veel testen verder: positief! ik vul mijn lijstje bij aan 3 DPO: niets speciaal. 4 DPO: steekjes rechts, beetje witte (romige) afscheiding. Ook beetje meer een nat gevoel.. 5 DPO: kriebels in mijn borsten en steekjes in rechterkant 6 DPO: vlagen van misselijkheid en nog steeds en meer kriebels id borsten 7-8 DPO: maagzuur en nog steeds tintelingen in de borsten 9 DPO: tintelingen in de borsten, drukkende en stekende pijn in de schaamstreem 10 DPO: nog steeds tintelingen in de borsten. > Negatieve test (k2v5).. ovitrelle eruit? Ook al is het misschien wat vroeg, ook geen tuurstreepje. Namiddag nog erge steken in lies gehad. 11DPO: nog steeds tintelingen in borsten. Deze ochtend terug een k2v5 gedaan en zie een heeel licht, amper te zien streepje. Of het eigen hcg of ovitrelle is valt nog af te wachten. 12 DPO: maagzuur en tintelingen in mijn borsten en heel emotioneel. Test gedaaan en zit lichte oploop in. 13 DPO: beetje van hetzelfde en ook pijn in de onderrug. Ook hier weer wat oploop. 14 DPO: borsten voelen zwaarder aan en zijn wat in omvang bijgekomen. Test heeft ook weer lichte oploop. 15 DPO: bloedafname: Positief! Helaas is de hcg niet super hoog; namelijk 150. Maandag terug bloedafname om na te gaan of het stijgt.
Ik heb even getwijfeld of ik dit ging uploaden, maar ik heb zojuist een Sensitest early gedaan (eigenlijk om te proberen hoe ze werken en in daglicht te kijken of ik voorgedrukte streepjes zag). Van tevoren zag ik geen voorgedrukte streep, maar nu zie ik toch een vaag lijntje. Ik had zo de hoop hier geen vage lijnen meer op te krijgen Heeft iemand ervaring met deze testen en zien jullie ook wat ik zie? 1 foto heb ik bewerkt, omdat je het zo beter ziet, maar in het echt zie ik meer een schaduwlijn. Ik ga er vooralsnog niet vanuit dat dit positief zou zijn trouwens hoor
Niet na 5 minuten, want de test verkleurde vreselijk roze en het duurde langer voor je het fatsoenlijk kon zien. Meer na 10 minuten of zo, dus hij zal nog niet helemaal ingedroogd zijn. Je mag deze tot 30 minuten aflezen. Heel irritant, ik hoopte dit nu te vermijden.
Dat vind ik precies het nare aan deze testen, dat je tot 30 minuten mag kijken. Bij mij was hij er na 15 minuten. Ik probeer hem echt als negatief te zien, maar dat vind ik stiekem toch moeilijk…
Wisten jullie trouwens dat pijnlijke en gezwollen borsten vaak veroorzaakt worden door een progesteron tekort? Dan zit dat deze maand in elk geval weer goed bij mij (vorige maand ook). Hierdoor begrijp ik ook ineens waarom ik deze maand en vorige maand minder last had van mijn endometriose. En nu nog hopen dat het hoger is door een eventuele zwangerschap
Voorzichtig gefeliciteerd! Volgens mij is 150 prima, want niet iedereen gaat meteen door het dak met 1000 bijvoorbeeld. Heb even opgezocht Tenzij je al vijf weken bent, maar volgens mij zit je nog rond de vier weken. Dus dan is dit een prima hoogte! Nu hopen dat het maandag in ieder geval is verdubbeld/verdriedubbeld (of vier zelfs).
Vandaag was mijn NOD. Mijn ei was op cyclusdag 14 (iui). Vandaag is dan 15dpo. En ik ben vrij zeker dat mijn innestelling op 10dpo was. Ik had toen erge steken in mijn lies, op 11dpo een amper zichtbaar streepje (wat elke dag opliep). Dan lijkt me een hcg van 150 ook wel realistisch. Want het is eigl "nog maar" 6 dagen ingenesteld. Maar moet nog even geduld hebben hihi, maar al die waardes maken me wat onzeker. Want het is dichterbij de ondergrens als bovengrens. Ik hoop dat il geen denkfout maak