Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Zó benieuwd naar de volgende uitslag! Hoop echt voor je dat het allemaal goed is :)

Mokski vindt dit leuk.
  2. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Ik mag weer meeschrijven! Ik weet niet precies wanneer m’n ei is gesprongen, wel dat ik dinsdag 2 mei een positieve ovulatietest had. Ik denk ook dat niet raak is omdat we 2 dagen voor de positieve ovulatietest seks hadden. Maar wie weet! :D
    Ik temperatuur niet, verder ook weinig ovulatietest gebruikt. (Ik voel m’n ei altijd).

1 tm 2DPO: niks bijzonders
    3/4DPO: veel witte afscheiding
    4/5DPO: weinig afscheiding, gevoelige borsten met vlagen, af en toe last van onderrug & snel warm hebben. Vannacht rare levendige droom.
    6/7DPO: hoofdpijn, koud en dan weer snel zweten. (ben ook verkouden), af en toe steekjes in onderbuik en bij vlagen extreem verliefd gevoel in buik.
    7/8DPO: weeïg gevoel in maag, warm/koud, savonds koude handen en voeten wat vaak leidt tot kramp in tenen, diarree, buikpijn.

3. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Nee ik probeer dat altijd een beetje los te laten.. maar als mijn vriend terug is van zijn zomertour gaan we er maar aan beginnen..

4. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    wat goed ! Hopen dat hij maandag mooi op is gelopen. :)

Mokski vindt dit leuk.
  5. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Jaa wat goed! Hopelijk is het maandag mooi gestegen! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!

Mokski vindt dit leuk.
  6. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Misschien late innesteling? Mijn test op 14dpo was net zoals de joune, eigenlijk lichter. Wel de action.
    Spannend en succes maandag!

7. Mokski

Mokski Actief lid

9 apr 2023
    305
    235
    43
    Vrouw
    Ik ben vrij zeker dat de innestelling op zaterdag 6mei, 10dpo was.
    Had toen erge steken in de lies en vanaf 11dpo begon ik iets te zien op de test. Amper zichtbaar zelf. En vanaf 12dpo begon het beetje zichtbaar te worden.

Dan was het gisteren maar "6" dagen 15dpo) ingenesteld. En lijkt me een hcg va´ 150 niet abnormaal.
    Maarzal tot maandag meoten wachten spannenddd

8. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Hopelijk een goed teken dan bij jou :D

9. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ik hoop het ook. Vanmorgen weer een tuurstreepje. Iets minder tuur dan gisteren, maar nog niet zo dat ik hem positief vind…

Bootje86 en Shash vinden dit leuk.
  10. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ohh spannend zeg! :D

11. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Hoeveel DPO ben je vandaag? Spannend!

12. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    #2012 Soof1992, 12 mei 2023
    Laatst bewerkt: 12 mei 2023
    Ik mag 12 dagen na mijn terugplaatsing testen, dus 20 mei is mijn officiële testdag (en dan ben ik 18 DPO) - ik probeer op z'n minst te wachten tot 14 DPO met testen.

6 DPO: Terugplaatsing zesdaagse embryo (kroop al uit z'n schilletje)
    7 DPO: Niets bijzonders, geslapen als een blok.
    8 DPO: Afgelopen nacht 'opvlieger' gehad, wakker tot 1.30/1.45 u voordat ik eindelijk in slaap viel. Onrustig geslapen. Einde van de ochtend wat buikpijn, soort zenuwachtig gevoel terwijl ik niet echt heel zenuwachtig ben ofzo. 's Middags in de auto ook gevoel van 'opvlieger' gehad, terwijl mijn vriend het niet echt warm vond (en dat is bij ons een unicum. Ik ben de kouwe van ons twee).
    9 DPO: Niet echt heel wat bijzonders. Wakker geworden op rare tijdstippen (3.23, 5.45 en 6.36 uur). Instant misselijk na gapen rond 08.00u. Soort zwaar gevoel in mijn buik. 's Avonds zin in chips, die heb ik volgens mij voor een derde opgegeten, haha.
    10 DPO: Slecht geslapen, zo'n 2u45min wakker gelegen vannacht. Ik kreeg als ontbijt een bakje fruit (banaan + appel). Banaan behoefde ik niet na een eerste hap. Appel heb ik maar twee stukjes op voordat ik besluit dat het vandaag hem niet is. Kaasstengel van eergisteren half opgegeten tijdens wandeling met hond. Na wandeling wat misselijk en half bezweet thuis gekomen. De rest van kaasstengel opgegeten.

Verder voel ik me prima, zijn er geen rare dingen o.i.d. Af en toe het idee dat mijn buik wat strakker voelt, maar ik ben ook een fun-squat programma aan het doen sinds 1 mei (elke dag squatten, opbouwend naar 100 op een dag met enkele rustdagen tussen). Dus het kan natuurlijk ook daardoor komen, haha.

MamaIV vindt dit leuk.
  13. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Vandaag 8dpo. Inderdaad heel spannend. Heb al zoveel tuurstreepjes gezien, dat ik sceptisch blijf. We gaan het meemaken:D

14. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    0/1-2/3 DPO: pijnlijke borsten, weinig afscheiding, verder te druk om iets te merken.
    3/4 DPO: pijnlijke borsten, meer afscheiding en ik lijk verkouden te worden.
    4/5 DPO: pijnlijke borsten, beetje hoofdpijn en erg moe terwijl ik goed geslapen heb, niet verkouden geworden. Lage temperatuur voor mijn doen. Veel honger.
    5/6 DPO: pijnlijke borsten, veel afscheiding, pijn/druk in rechter lies of eierstok, moeilijk om het precies te duiden. Ik vind mijn temperatuur nog steeds vreemd laag.
    6/7 DPO: heel pijnlijke borsten, voel ze iedere stap. Weer veel afscheiding. Honger de hele dag, maar eind van de middag wat maagzuur. Menstruatiekramp begon ook eind van de middag samen met lichte rugpijn.
    7/8 DPO: pijnlijke borsten, veel crème afscheiding, lichte krampjes en wat rugpijn. Temperatuur is mooi hoog weer: 37,1.
    8/9 DPO: erg pijnlijke borsten, veel crème afscheiding, wat steken in mijn lies en achter mijn schaambeen. Moe en lichte hoofdpijn de hele dag.

MamaIV, Shash en Joylynn vinden dit leuk.
  15. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ben ik ook weer :D weet niet of vrijdag of zaterdag m'n eisprong is geweest.
    1/2 DPO; pijnlijke borsten
    2/3 DPO; kleurloze afscheiding en pijnlijke borsten
    3/4 DPO; pijnlijke borsten, werd er wakker van vannacht. Verder gevoelige buik (menstruatiekramp of gewoon buikpijn?), hongerig en snel zweten. Ook dikke slijmerige afscheiding bij afvegen hele dag.
    4/5 DPO; nog steeds pijnlijke borsten. Afscheiding is soort kleverig en slijmerig, meeste doorzichtig ipv wit zoals altijd. Vanmorgen eventjes uurtje flinke (menstruatie?) Krampen, rest van de dag niks meer.
    5/6 DPO; vanmorgen waterige afscheiding, vanavond wit. Pijnlijke borsten.
    6/7 DPO; vanmorgen met afvegen leek er wat doorzichtig slijm met beetje roze bij te zitten. Maar was zo minimaal, dus vraag me af of ik het echt zag, haha. Verder wel wat afscheiding, maar nog niet echt wit. En pijnlijke borsten nog steeds. Vanmorgen ook paar flinke steken in m'n baarmoeder.

MamaIV, Shash en Bootje86 vinden dit leuk.
  16. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.284
    916
    113
    Vrouw
    Oeh misschien innesteling?

17. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.284
    916
    113
    Vrouw
    Oooh laat je binnenkort een foto zien?

18. Veertjjj

Veertjjj Actief lid

19 apr 2023
    233
    70
    28
    Vrouw
    Ik zou ook graag meekletsen!
    1e ronde 2e kindje, eisprong volgens FF en mezelf -afgaande op eerdere cyclussen en mijn lijf- CD16, in temperatuurkaartjes topic wordt CD18 gezegd. Tarwekiemolie ivm korte lf.

DPO 1 t/m 3: niks
    DPO 4: wat maagzuur en spierpijngevoel in lies/bekken rechts, gevoel komt overeen met beginnende bekkenpijn en heb ik buiten 1e zwangerschap nooit gevoeld.
    DPO 5: temperatuur daalt 0,1; zelfde spierpijngevoel in lies als gisteren, bij aanraking licht gevoelige borsten
    DPO 6: temperatuur daalt weer 0,1; spierpijngevoel in vagina, licht maagzuur. Einde van de dag erg moe, veel gapen en lichte loopneus. Onder de warme douche twijfel of ik honger heb (net na het eten) of misselijk ben.
    DPO 7: temperatuur met 0,2 omhoog, bij opstaan klein roze vlekje in ondergoed, ik heb nog nooit spotting gehad, wellicht innesteling? Zou overeenkomen met dip in temperatuur eerdere 2 dagen. Einde van de middag bij afvegen wat bruinig slijm, sindsdien vochtig gevoel en (voor mijn doen veel) waterige afscheiding. Rommelig gevoel in buik.

Ben benieuwd! Durf er bijna niet op te hopen, eerste ronde en dan wellicht ook nog zo’n vroege innesteling, maar vind het zelf stiekem best hoopvol klinken :p

MamaIV, Bootje86, Joylynn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Oehh spannend !!

20. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422