Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Spannend! Hoe vroeg begint normaal je spotting?

2. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.284
    916
    113
    Vrouw
    Nouja of niet, dan is het meteen bloed of anders maar een dag vantevoren ofzo. Nooit zolang vantevoren. Heb ook 2 cycli donker oud bloed als spotting gehad. Maar nu is het gewoon rood.

MamaIV vindt dit leuk.
  3. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ik schaam me dood…3e test; ook. Alleen kwam bij deze wel eerst het buitenste streepje opzetten, daarna die ernaast. Op Google vind ik bij deze testen zowel positieve testen met de plek van de buitenste streep, of die ernaast. Morgen zal me laten zien of het toch iets is, want dan zouden ze duidelijker moeten zijn, haha!

Joylynn vindt dit leuk.
  4. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ohjaa ik zie m !! De tuuureluuurrr

5. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Mooi hoog, een constante, 37,1 :)
    En (misschien te veel info): eindelijk een keer geen bloedingen na de seks in de luteale fase :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

Sharona92, Shash, MamaIV en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Jeetje wat spannend weer! Ik zie inderdaad ook iets.

7. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Ik mag weer meeschrijven! Ik weet niet precies wanneer m’n ei is gesprongen, wel dat ik dinsdag 2 mei een positieve ovulatietest had. Ik denk ook dat niet raak is omdat we 2 dagen voor de positieve ovulatietest seks hadden. Maar wie weet! :D
    Ik temperatuur niet, verder ook weinig ovulatietest gebruikt. (Ik voel m’n ei altijd).

1 tm 2DPO: niks bijzonders
    3/4DPO: veel witte afscheiding
    4/5DPO: weinig afscheiding, gevoelige borsten met vlagen, af en toe last van onderrug & snel warm hebben. Vannacht rare levendige droom.
    6/7DPO: hoofdpijn, koud en dan weer snel zweten. (ben ook verkouden), af en toe steekjes in onderbuik en bij vlagen extreem verliefd gevoel in buik.
    7/8DPO: weeïg gevoel in maag, warm/koud, savonds koude handen en voeten wat vaak leidt tot kramp in tenen, diarree, buikpijn.
    8/9DPO: diarree, warm hoofd, koude handen en voeten, traanogen, als ik honger heb gauw misselijk.
    9/10DPO: net temperatuur gemeten; 37.01. Weer net zo hoog als bij de vorige zwangerschap :oops: verder hoofdpijn een hele rare dromen.
    10/11DPO: zwangerschapstest negatief :( wachten op m’n menstruatie

8. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    :( Als je nog 10 DPO bent, zou het dan misschien toch nog kunnen? Dikke knuffel!

9. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Is het dan geen verkeerde patch? Lijkt me raar toch, haha! Spannend wel!

10. Veertjjj

Veertjjj Actief lid

19 apr 2023
    233
    70
    28
    Vrouw
    Een vijfling! :thumup:

Nee geen idee, ik denk dat ik uit zelfbescherming tegen mezelf zou zeggen dat dit een verkeerde batch is geweest, nieuwe test halen en opnieuw proberen (2 dagen later ofzo).

Nono vindt dit leuk.
  11. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Spannend !!!!

Bootje86 vindt dit leuk.
  12. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Nooit getempt, maar vanmorgen voor de grap toch even gekeken. 37,2. Ik houd me er verder ook niet aan vast, want ik weet dus niet hoe mijn basale temp. is. Wel weet ik bijna 100% zeker dat dit rond 36.6 graden is. Want als ik ziek ben geweest en ik meet 's morgens weer eens of ik beter ben of niet, dan zit ik rond dat getal. :)

Vandaag ook even wat pittige momentjes gehad qua gedachten: Zit het er wel? Ik heb geen innestelingsbloeding. Ik heb alleen een drukkend gevoel aan de zijkant en that is it. Heupbot voelt overigens blauw aan, maar is niet blauw. Heb me ook niet ergens aan gestoten ofzo.

Nog minimaal twee dagen wachten, het liefst vier! Dan ben ik 14/16 DPO en ik mag 18 DPO officieel testen van het ziekenhuis.

13. Veertjjj

Veertjjj Actief lid

19 apr 2023
    233
    70
    28
    Vrouw
    Het is ook niet dat als je boven de 37 zit je dan zwanger bent :)
    Als je ongesteld wordt daalt je temperatuur, meestal op die dag, bij sommigen iets eerder en bij anderen pas als ze paar dagen ongesteld zijn. Op NOD nog een hoge temperatuur is dus een hoopvol teken. 3 dagen voor NOD hoog zitten wil eigenlijk niet zoveel zeggen :)

Lastig hè dat wachten! Ik ben nu 9DPO en heb morgen mijn NOD (korte lf). Goed mogelijk dat ik morgen niet ongesteld word maar ook nog niet positief test, lekker verwarrend :o:

14. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Klopt, daarom houd ik me er ook niet aan vast. Maar bij mij is het ook nog een stukje ingewikkelder denk ik, want ik krijg waarschijnlijk geen menstruatie door m’n medicatie. Sommigen breken daar gewoon doorheen. Ik had dat vorige keer niet dus denk deze keer ook niet.

Ik ben overigens dus 12 DPO vandaag. Zes dagen na terugplaatsing. ^^ Gelukkig heb ik alleen de dure weken indicator liggen en die ga ik pas gebruiken bij een streep. Heb verder geen testen in huis. :) Ga er ook pas eentje kopen op dinsdag waarschijnlijk als ik dan al wil testen, waardoor ik waarschijnlijk pas woensdag zal testen.

15. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ben ik ook weer :D weet niet of vrijdag of zaterdag m'n eisprong is geweest.
    1/2 DPO; pijnlijke borsten
    2/3 DPO; kleurloze afscheiding en pijnlijke borsten
    3/4 DPO; pijnlijke borsten, werd er wakker van vannacht. Verder gevoelige buik (menstruatiekramp of gewoon buikpijn?), hongerig en snel zweten. Ook dikke slijmerige afscheiding bij afvegen hele dag.
    4/5 DPO; nog steeds pijnlijke borsten. Afscheiding is soort kleverig en slijmerig, meeste doorzichtig ipv wit zoals altijd. Vanmorgen eventjes uurtje flinke (menstruatie?) Krampen, rest van de dag niks meer.
    5/6 DPO; vanmorgen waterige afscheiding, vanavond wit. Pijnlijke borsten.
    6/7 DPO; vanmorgen met afvegen leek er wat doorzichtig slijm met beetje roze bij te zitten. Maar was zo minimaal, dus vraag me af of ik het echt zag, haha. Verder wel wat afscheiding, maar nog niet echt wit. En pijnlijke borsten nog steeds. Vanmorgen ook paar flinke steken in m'n baarmoeder.
    7/8 DPO; zere borsten. Wat afscheiding. Veel plassen. Bloedend tandvlees met poetsen. Vannacht wakker geworden van de honger. Temperatuur 37 ipv 36.9 (hij stijgt nooit boven de 36.9). Vanmorgen misselijk. Verder totaal geen last van de normale klachten zoals rugpijn of buikpijn.
    8/9 DPO; zere borsten. Bloedend tandvlees bij poetsen. Hele dag wat last van darmen en opgeblazen. Vanmorgen na ontbijt erg misselijk na paar hapjes en ook uurtje flinke menstruatieklachten. En echt een mega kort lontje (nouja, volgens mijn man überhaupt geen lontje :roflmao:). Verder nog niet de gebruikelijke PMS klachten

16. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Je maakt het wel spannend, haha.

17. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    0/1-2/3 DPO: pijnlijke borsten, weinig afscheiding, verder te druk om iets te merken.
    3/4 DPO: pijnlijke borsten, meer afscheiding en ik lijk verkouden te worden.
    4/5 DPO: pijnlijke borsten, beetje hoofdpijn en erg moe terwijl ik goed geslapen heb, niet verkouden geworden. Lage temperatuur voor mijn doen. Veel honger.
    5/6 DPO: pijnlijke borsten, veel afscheiding, pijn/druk in rechter lies of eierstok, moeilijk om het precies te duiden. Ik vind mijn temperatuur nog steeds vreemd laag.
    6/7 DPO: heel pijnlijke borsten, voel ze iedere stap. Weer veel afscheiding. Honger de hele dag, maar eind van de middag wat maagzuur. Menstruatiekramp begon ook eind van de middag samen met lichte rugpijn.
    7/8 DPO: pijnlijke borsten, veel crème afscheiding, lichte krampjes en wat rugpijn. Temperatuur is mooi hoog weer: 37,1.
    8/9 DPO: erg pijnlijke borsten, veel crème afscheiding, wat steken in mijn lies en achter mijn schaambeen. Moe en lichte hoofdpijn de hele dag.
    9/10 DPO: borsten minder pijnlijk, crème afscheiding. Erg moe, energie ligt super laag en veel honger. Weer af en toe steken in mijn liezen en achter mijn schaambeen.
    10/11 DPO: nog steeds licht pijnlijke borsten, voel me verder goed,op wat krampen in mijn buik en rug rond 12 uur en even later een felle steek bij het niesen na. Negatief getest in de ochtend.
    Heb eigenlijk niet het idee dat het gelukt is deze maand.

18. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    1DPO: Niets. Hartslag in rust 69

2DPO: Niets. Hartslag in rust 67

3DPO: 1x een steekje in mijn baarmoeder, maar aangezien dat niets met zwangeren te maken kan hebben, voel en merk ik wederom niets, haha! Hartslag in rust 66

4DPO: Hele dikke licht gelige afscheiding, 1x een beetje bruin/rood erdoor. Beetje misselijk en een mild menstruatiegevoel gedurende de dag. Voel me niet lekker/niet fit. Positieve kv5v2, maar dat kan helemaal niet. Hartslag in rust 65

5DPO: Weer misselijk wakker geworden, wat over was na een boterham eten. Moe moe moe, zelfs even moeten slapen rond 13.30, zal het weer zijn of zo?. Menstruatiepijn. Test negatief. Hartslag in rust 65

Edit; net weer heel klein beetje roze afscheiding tussen het witte gebeuren

6DPO: Huilend wakker geworden door een levensechte droom. Menstruatiekrampen, alsof het ieder moment door kan breken. Flink verkouden en een katergevoel. Kan mijn hoofd niet bij mijn werk houden, droom steeds weg. Beetje lichtgeel slijmverlies. Hartslag in rust 66

7DPO: Heel verkouden. Hoofdpijn sinds gisteravond. Weer vrij actief liggen dromen. Gek, mijn borsten zijn nog steeds zoals altijd na mijn menstruatie. Vochtige vagina, continue. Vreselijk moe en eerst hartverscheurend zitten huilen om een artikel in de krant, daarna voor ook tranen bij het lezen van wat topics hier. Ziek of zwanger is de vraag, haha! Tuurstreepje op dipstick, zou het? Temp 73.3/hartslag in rust 66.

8DPO: Enorm chagrijnig wakker geworden. Last van bekken en beetje duizelig. Weer tuurstreepje. Af en toe kleine steekjes in mijn borsten. In de namiddag worden ze ook wat voller. Temperatuur 37.4/hartslag in rust 68.

9DPO: Veel misselijk en heel moe. Borsten nog steeds twijfelachtig. In de avond wat gevoeliger (progesteron dat daalt?). Af en toe golfjes waterige afscheiding. Temperatuur 37.4/hartslag in rust 68.

10DPO: Weer huilend wakker uit intense droom deze ochtend. Borsten matig gevoelig, afscheiding hetzelfde. Weer wat meer gekke buikpijn en darmen van slag. Heel licht streepje met waterige urine op action early. Geloof er niet zo in. Hartslag in rust 68

Ikwilzwangerworden en Soof1992 vinden dit leuk.
  19. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ga zo bij lezen hier :)

20. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Balen van je negatieve test, het klonk zo goed :( wat kan een lichaam je voor de gek houden hé!

Deel Deze Pagina