Symptomen per DPO - Deel 5

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRMC, 15 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.284
    916
    113
    Vrouw
    Klinkt toch veelbelovend allemaal.

2. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.284
    916
    113
    Vrouw
    Kunnen ook pms symptomen zijn dat is altijd zo het klote met deze klachten en die gekke hormonen. Heb er oo vaak last van helaas. Hoop toch dat het nog een positieve test wordt. Kan nog steeds.

3. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.284
    916
    113
    Vrouw
    9 dpo. Krijg er nu toch een beetje stress van, nu NOD datum nadert. Hebben jullie ook dat je rond deze tijd eigenlijk geen seks wil? Ik heb dat dus. Slaat nergens op ik weet het. Maar ben toch bang dat iets verstoord wordt daarbinnen. Heb dit weekend dus ook even bloed gehad daarna... schrok ik toch weer van. En ik heb pijnlijke borsten.

4. Bootje86

Bootje86 Actief lid

14 nov 2022
    385
    310
    63
    Vrouw
    Precies! Ik heb bijvoorbeeld altijd pijnlijke borsten na eisprong, maar bij de zwangerschap van mijn zoontje ook. Was er toen van overtuigd dat het niet gelukt was tot ik menstruatiekramp kreeg op 9 dpo en daarna niets meer merkte. Je kunt er zo weinig van af leiden helaas.

5. Veertjjj

Veertjjj Actief lid

19 apr 2023
    233
    70
    28
    Vrouw
    Kan je aan je hartslag ook iets afleiden? Ik ben dat nog nooit eerder tegengekomen dat iemand dat ook bijhoudt, dus ben er benieuwd naar!

6. Veertjjj

Veertjjj Actief lid

19 apr 2023
    233
    70
    28
    Vrouw
    1e ronde 2e kindje, eisprong volgens FF en mezelf -afgaande op eerdere cyclussen en mijn lijf- CD16, in temperatuurkaartjes topic wordt CD18 gezegd. Tarwekiemolie ivm korte lf.

DPO 1 t/m 3: niks
    DPO 4: wat maagzuur en spierpijngevoel in lies/bekken rechts, gevoel komt overeen met beginnende bekkenpijn en heb ik buiten 1e zwangerschap nooit gevoeld.
    DPO 5: temperatuur daalt 0,1; zelfde spierpijngevoel in lies als gisteren, bij aanraking licht gevoelige borsten
    DPO 6: temperatuur daalt weer 0,1; spierpijngevoel in vagina, licht maagzuur. Einde van de dag erg moe, veel gapen en lichte loopneus. Onder de warme douche twijfel of ik honger heb (net na het eten) of misselijk ben.
    DPO 7: temperatuur met 0,2 omhoog, bij opstaan klein roze vlekje in ondergoed, ik heb nog nooit spotting gehad, wellicht innesteling? Zou overeenkomen met dip in temperatuur eerdere 2 dagen. Einde van de middag bij afvegen wat bruinig slijm, sindsdien vochtig gevoel en (voor mijn doen veel) waterige afscheiding. Rommelig gevoel in buik.
    DPO 8: drukke en actieve dag gehad dus weinig stilgestaan bij mogelijke symptomen. Nu ik op de bank lig wel lichamelijk moe, lijkt ook wel of ik nu al spierpijn begin te krijgen in mijn benen en buik. Darmen afentoe wat rommelig, gevoel alsof je tegen diarree aan zit of te lang een scheet hebt ingehouden :roflmao: Verder vind ik de huid in mijn gezicht onrustig, veel rode vlekjes en bultjes, geen puistjes. Meestal krijg ik rond deze periode (3 dagen voor NOD) 1 enkele puist, op mijn kin of in neusvleugel, maar nu nog nergens te bekennen.
    DPO 9: Vermoeid gevoel in mijn lijf, bij lang zitten geïrriteerd gevoel in spieren in mijn lies (zelfde als bij bekkenpijn tijdens eerdere zwangerschap), verder niks.

We waren net uit eten in een restaurant waar we vaker komen maar nu al lang niet meer waren geweest en de eigenaresse komt ineens naar me toe en zegt uit het niets heel zachtjes tegen me “ik denk dat jullie heel snel een tweede krijgen”. Dat vond ik dan wel weer bijzonder :roflmao: Het is niet iemand waarmee we het daar ooit over hebben gehad en tot 2 maanden terug zei mijn man sowieso dat hij geen tweede wilde.

Nono, Joylynn en Shash vinden dit leuk.
  7. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Die zou moeten stijgen wanneer je zwanger bent, soms zelf al voor NOD.

Veertjjj vindt dit leuk.
  8. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Ik heb weinig hoop, maar kan altijd over een paar dagen nog eens testen. :rolleyes:

9. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Net toch nog een action gedaan, iets minder lichte urine, maar zeker niet heel geconcentreerd. Heb het idee dat hij toch iets donkerder is dan die van daarstraks. Zal zo een foto proberen te maken. Sjee…wat spannend ineens. Als het echt is; wat een mooi Moederdagkado is dat dan!

Sharona92, Joylynn, Shash en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Veertjjj

Veertjjj Actief lid

19 apr 2023
    233
    70
    28
    Vrouw
    Interessant! En die hou je bij via een fitbit of iets?

11. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ja, ik heb een fitbit. Vandaag een nieuwe gekregen (andere was echt op), ben benieuwd of het daardoor gaat afwijken.

12. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Wat spannend zeg! Ben benieuwd naar de komende dagen!

13. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Ik werd vannacht wakker met opeens een ijsbeer knuffeltje in m’n handen. :oops: En nee; zeker weten dat ik die niet bewust heb gepakt. Heel gek! Want ligt al sinds terugplaatsing naast m’n kussen zodat ik af en toe een aaitje kan doen. Maar nooit echt mee geslapen tot vannacht. :p Nog even hoop houden! Nog even flink duimen.

Zal vanmiddag even een nieuw lijstje delen met symptomen per DPO. Verder niets bijzonders, drukkend gevoel is nu heel wisselend aanwezig. De ene keer wel; de andere keer niet. Goedemorgen!

Shash vindt dit leuk.
  14. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Spannend zeg! Ik merk nu ook wel wat testdrang, maar ik wacht af. Temperatuur is "helaas" toch weer 36.9 ipv 37. Maar weet niet of je temperatuur moet stijgen na innesteling of gewoon even hoog blijft. Maar merk wel dat ik liefste hele dag zit te Googlen naar symptomen en mijn eigen lijstjes ook 10 keer terug lees :rolleyes:

MamaIV, Soof1992 en Veertjjj vinden dit leuk.
  15. Veertjjj

Veertjjj Actief lid

19 apr 2023
    233
    70
    28
    Vrouw
    Bij mijn eerdere zwangerschap bleef het na innesteling gelijk, schommelen tussen 36.85 en 36.95 (gebruikte toen 2 decimalen). Op NOD was het ineens 37.0 en toen een minuscuul tuurlijntje op de kv2v5.

Morgen NOD (11dpo), ben nu ook al weer 2 dagen 36.9 terwijl ik meestal de dag of soms zelfs 2 dagen voor NOD al begin te zakken qua temperatuur.:|

Nono en Soof1992 vinden dit leuk.
  16. Ikwilzwangerworden

Ikwilzwangerworden Bekend lid

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Spannend! Ga je morgen ook testen?

Veertjjj vindt dit leuk.
  17. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Oeh spannend weer! Ga je morgen testen?

Veertjjj vindt dit leuk.
  18. JCBRE

JCBRE Actief lid

17 mei 2022
    108
    93
    28
    Vrouw
    10/11 DPO: Weinig veranderd, veel afscheiding al sinds ovulatie,
    Gister in de middag getest, uiteraard negatief, vanmorgen getest, ook negatief... Domme gans :oops:..

En mijn testen zijn nu op en heb geen kans om naar de winkel te gaan tot donderdag. :roflmao:

19. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Googlen is hier ook een ding. Gisteravond ook gedaan en alles, haha. Maar nu toch maar weer proberen los te laten voor een paar dagen.

MamaIV vindt dit leuk.
  20. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    1DPO: Niets. Hartslag in rust 69

2DPO: Niets. Hartslag in rust 67

3DPO: 1x een steekje in mijn baarmoeder, maar aangezien dat niets met zwangeren te maken kan hebben, voel en merk ik wederom niets, haha! Hartslag in rust 66

4DPO: Hele dikke licht gelige afscheiding, 1x een beetje bruin/rood erdoor. Beetje misselijk en een mild menstruatiegevoel gedurende de dag. Voel me niet lekker/niet fit. Positieve kv5v2, maar dat kan helemaal niet. Hartslag in rust 65

5DPO: Weer misselijk wakker geworden, wat over was na een boterham eten. Moe moe moe, zelfs even moeten slapen rond 13.30, zal het weer zijn of zo?. Menstruatiepijn. Test negatief. Hartslag in rust 65

Edit; net weer heel klein beetje roze afscheiding tussen het witte gebeuren

6DPO: Huilend wakker geworden door een levensechte droom. Menstruatiekrampen, alsof het ieder moment door kan breken. Flink verkouden en een katergevoel. Kan mijn hoofd niet bij mijn werk houden, droom steeds weg. Beetje lichtgeel slijmverlies. Hartslag in rust 66

7DPO: Heel verkouden. Hoofdpijn sinds gisteravond. Weer vrij actief liggen dromen. Gek, mijn borsten zijn nog steeds zoals altijd na mijn menstruatie. Vochtige vagina, continue. Vreselijk moe en eerst hartverscheurend zitten huilen om een artikel in de krant, daarna voor ook tranen bij het lezen van wat topics hier. Ziek of zwanger is de vraag, haha! Tuurstreepje op dipstick, zou het? Temp 73.3/hartslag in rust 66.

8DPO: Enorm chagrijnig wakker geworden. Last van bekken en beetje duizelig. Weer tuurstreepje. Af en toe kleine steekjes in mijn borsten. In de namiddag worden ze ook wat voller. Temperatuur 37.4/hartslag in rust 68.

9DPO: Veel misselijk en heel moe. Borsten nog steeds twijfelachtig. In de avond wat gevoeliger (progesteron dat daalt?). Af en toe golfjes waterige afscheiding. Temperatuur 37.4/hartslag in rust 68.

10DPO: Weer huilend wakker uit intense droom deze ochtend. Borsten matig gevoelig, afscheiding hetzelfde. Weer wat meer gekke buikpijn en darmen van slag. Heel licht streepje met waterige urine op action early. Geloof er niet zo in. Hartslag in rust 68

11DPO: Wederom huilend wakker in de nacht door dromen. Koffie smaakt me niet (een wereldwonder). Met 1e urine tot 4 minuten streepje op actiontest, daarna weg :(. Denk dat het game over is deze maand (al laten die heftige dromen me ergens hoop houden). Hartslag in rust 65.

Deel Deze Pagina