Heyy ik heb even een vraagje ik ben vandaag 11 dpo. Had vanochtend gelijk een test gedaan want me vriend is aankomende dagen niet thuis en vinden samen testen toch wat leuker. Nu had ik de early test van de action en hoor daar zo veel verschillende verhalen over… Nu zag mijn vriend een streepje binnen aflees tijd en na de aflees tijd helemaal niets volgensmij ik vind het moeilijk dus hadden een fototje gemaakt . Willen jullie mee kijken?❤️
Ik zie, als ik het al zie, een heel heel heel licht streepje. Heb je de foto wel binnen afleestijd gemaakt? Voor 11 DPO zou je denk ik wel een iets duidelijkere streep moeten zien.
Jaa deze foto is binnen aflees tijd Ja he dat dacht ik ook dus vandaar ik kijk het nog even aan beschouwd hem als negatief en ga zien of me menstruatie komt of niet
Ja denk het wel! Al vind ik het ook wel spannend, vorige x bij 11 DPO echt een minimaal tuurlijntje, mijn man zag helemaal niks. En 11 DPO is natuurlijk ook nog echt wel wat vroeg. Voor mijn eerste zwangerschap was ik standaard om 7 uur ‘s ochtends ongesteld, dus toen wist ik ‘s ochtends gelijk al iets. Tegenwoordig word ik in de namiddag of zelfs begin avond pas ongesteld, dus misschien wacht ik dat eerst af en dan woensdagochtend pas testen.
Ik had precies hetzelfde vanmorgen… Het enorme tuurstreepje wat ik gisteravond had, is nog heel licht zichtbaar, die van vanmorgen denk ik alleen omdat ik dat wil, haha! Ik probeer het dus vanavond weer. Ik zal voor je duimen!
The story continue…. Ik word alleen maar zieker en ben steeds vroeger wakker. Toch maar weer eens besloten om te testen en ja hoor de test loopt op. Terwijl ik volle kracht bloed verlies. Al sinds zaterdag als een menstruatie. Bijgaand de foto (Action) was eerder haast niet zichtbaar en nu duidelijker. Hoop zo eens dat mijn lijf is een keer normaal doet.
Herkenbaar! Ik heb precies het zelfde ik ga nu kijken of mijn menstruatie komt zo niet haal ik testen bij de kruitvat inplaats action hihi! Spannend hou je ons op de hoogte? ik duim voor je❤️
Zie nu pas dat we beide 11 dpo zijn! Ik ben echt verschrikkelijk. Heb al wel 5x zitten Googlen op ‘11dpo negatief, 12dpo positief’
Hi Mama, Zaterdagmiddag begonnen met bloedverlies dus nu ongeveer 2 dagen, met veel bloed (zoals menstruatie en stolsels). Deze test heb ik zelfs gedaan met een geforceerd plasje (was namelijk 15 min van te voren geweest, voordat ik mezelf weer eens bedacht om toch eens te testen). Het ziekenhuis belt me vandaag sowieso terug over de volgende tp, daar zal ik dit wel even voorleggen.
Hier 10 dpo vandaag. Voel me wel wat wazig. Borsten prikken lichtelijk. Maar kan ook PMS zijn. Wil op niks hopen Wil tot zaterdag/ zondag wachten met testen. Maar zat in mijn hoofd te denken waar zal ik een testje halen...? NEE ik ga het niet doen! Als ik donderdag/ vrijdag niet ongi wordt ga ik daarna pas een test halen.
Ik ook en iedere maand kan ik mezelf weer voor de kop slaan. Nu op 9 en 10 DPO getest en negatief en schrijf mezelf dan al compleet af.
13 DPO en ook nog niet getest, haha. (Maar 7 dagen na TP...) Denk dat ik morgen of woensdag even een testje ga halen.
Ik mag 12 dagen na mijn terugplaatsing testen, 20 mei is mijn officiële testdag (en dan ben ik 18 DPO) - ik probeer op z'n minst te wachten tot 14 DPO met testen. 6 DPO: Terugplaatsing zesdaagse embryo (kroop al uit z'n schilletje) 7 DPO: Niets bijzonders, geslapen als een blok. 8 DPO: Afgelopen nacht 'opvlieger' gehad, wakker tot 1.30/1.45 u voordat ik eindelijk in slaap viel. Onrustig geslapen. Einde van de ochtend wat buikpijn, soort zenuwachtig gevoel terwijl ik niet echt heel zenuwachtig ben ofzo. 's Middags in de auto ook gevoel van 'opvlieger' gehad, terwijl mijn vriend het niet echt warm vond (en dat is bij ons een unicum. Ik ben de kouwe van ons twee). 9 DPO: Niet echt heel wat bijzonders. Wakker geworden op rare tijdstippen (3.23, 5.45 en 6.36 uur). Instant misselijk na gapen rond 08.00u. Soort zwaar gevoel in mijn buik. 's Avonds zin in chips, die heb ik volgens mij voor tweederde opgegeten, haha. 10 DPO: Slecht geslapen, zo'n 2u45min wakker gelegen vannacht. Ik kreeg als ontbijt een bakje fruit (banaan + appel). Banaan behoefde ik niet na een eerste hap. Appel heb ik maar twee stukjes op voordat ik besluit dat het vandaag hem niet is. Kaasstengel half opgegeten tijdens wandeling met hond. Na wandeling wat misselijk en wat bezweet thuis gekomen. De rest van kaasstengel opgegeten. Verder oké! 11 DPO: 's Nachts drukkend gevoel gehad, alsof iets aan de zijkant weggeduwd werd. Modus: Bluh. Wat huilerig. Ik heb het koud, maar dat komt ook doordat ik al een lange tijd maar gewoon wat zit te zitten. 12 DPO: Weinig bijzonderheden. Drukkend gevoel in mijn buik aanwezig, maar verdwijnt soms ook weer. Wel wat huilerig. Partner vindt mijn buik wel 'strak' voelen en heeft nog vertrouwen. 13 DPO: Bijna geen drukkend gevoel meer. Wakker geworden met ijsbeer-knuffeltje in mijn hand, terwijl ik die 100% niet heb gepakt toen ik ging slapen. IJsbeer-knuffeltje is 'mascotte' voor de emmy in mijn buik die altijd naast mijn kussen lag. Misselijk geworden toen ik thuis kwam vanmiddag (12.15u).
Ben ik ook weer weet niet of vrijdag of zaterdag m'n eisprong is geweest. 1/2 DPO; pijnlijke borsten 2/3 DPO; kleurloze afscheiding en pijnlijke borsten 3/4 DPO; pijnlijke borsten, werd er wakker van vannacht. Verder gevoelige buik (menstruatiekramp of gewoon buikpijn?), hongerig en snel zweten. Ook dikke slijmerige afscheiding bij afvegen hele dag. 4/5 DPO; nog steeds pijnlijke borsten. Afscheiding is soort kleverig en slijmerig, meeste doorzichtig ipv wit zoals altijd. Vanmorgen eventjes uurtje flinke (menstruatie?) Krampen, rest van de dag niks meer. 5/6 DPO; vanmorgen waterige afscheiding, vanavond wit. Pijnlijke borsten. 6/7 DPO; vanmorgen met afvegen leek er wat doorzichtig slijm met beetje roze bij te zitten. Maar was zo minimaal, dus vraag me af of ik het echt zag, haha. Verder wel wat afscheiding, maar nog niet echt wit. En pijnlijke borsten nog steeds. Vanmorgen ook paar flinke steken in m'n baarmoeder. 7/8 DPO; zere borsten. Wat afscheiding. Veel plassen. Bloedend tandvlees met poetsen. Vannacht wakker geworden van de honger. Temperatuur 37 ipv 36.9 (hij stijgt nooit boven de 36.9). Vanmorgen misselijk. Verder totaal geen last van de normale klachten zoals rugpijn of buikpijn. 8/9 DPO; zere borsten. Bloedend tandvlees bij poetsen. Hele dag wat last van darmen en opgeblazen. Vanmorgen na ontbijt erg misselijk na paar hapjes en ook uurtje flinke menstruatieklachten. En echt een mega kort lontje (nouja, volgens mijn man überhaupt geen lontje ). Verder nog niet de gebruikelijke PMS klachten. 9/10 DPO; erg slecht geslapen. Bloedend, gevoelig en rood tandvlees. Opgeblazen buik, last van darmen die je ook hele dag hoort rammelen. Vanmorgen lichte hoofdpijn en soms wat duizelig. Ik wacht nog steeds op de PMS klachten, nog geen krampjes of rugpijn gespot.
Ik had even wat hulp gevraagd bij mijn temperatuur kaartje, omdat ik, gezien mijn klachten, twijfelde wat dit was. Omdat nu mijn klachten ook zo anders zijn dan normaal op 11 dpo en in combinatie met de temperatuur zou het kunnen dat mijn ei later gesprongen is. Dan zou het nu pas 7 dpo zijn, zie mijn andere topic. https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/temperatuur-dip-4-tot-6-dpo-wat-zou-dit-zijn.730138/#post-24576459