Ik lijk wel iets te zien, maar twijfel of het een duidelijke streep is. Je bent nu 12 DPO toch? Dan zou een licht streepje wel kunnen als je uitgaat van een wat latere innesteling. Ik zou morgen of overmorgen opnieuw testen.
was die binnen de aflees tijd zo? Als het later is dan kan het zijn dat het een indroogstreepje is volgens mij? Ik zie ook een streepje.. en anders over 2 dagen nog een keer testen?
Jaa was meteen zo. Maar tegelijk ook wat roze met afvegen. Verder totaal geen krampen niks wa ik super erg heb voor ongi. Dusss afwachten helaas nu ff tot nod 2 dagen.
1 en 2 dpo: niks 3 dpo: tp vers embryo 8 cellen, s’ nachts wakker geworden van hevige steken. 4, 5, 6 en 7 dpo: steekjes, gevoelige/ pijnlijke tepels, in slaap vallen overdag, geobstipeerd 8 en 9 dpo: strak gevoel rondom baarmoeder, mega rugpijn, gevoelig tepels, het koud hebben, snachts last van baarmoeder, veel dromen, geen trek hebben in eten 10 dpo: trekkend gevoel baarmoeder, heeeel in de verte streepje op de 2v5 test, droge mond in de avond en die nacht heel erg transpireren, geen trek hebben in eten, zijkant borsten gevoelig, diarree, lage rugpijn 11 dpo: test loopt heel klein beetje op. Gedurende de hele dag wat steekjes en trekkend gevoel baarmoeder, droge mond, geen trek in eten en na het eten een weeïg gevoel op de maag hebben/ heel vol zitten, zijkant borsten gevoelig en moe, heel erg moe 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: bloed laten prikken (27-01)
Ik zie het ook! Zelfde situatie nu, zag vandaag ook een soort streep. Ik zou morgen nog een keer testen!
Die is inmiddels geklapt haha. Zat tusse me buiten en binnenlip opgezet klier zeiden ze. Heel nastyyy dacht wat overkomt mij nou
Hoi allemaal! Ik kan weer meeschrijven De vorige maand lag ik in de lappenmand waardoor mijn verwachting niet heel hoog was en ik heb toen dan ook niks bijgehouden. Ik ben op dag 10 begonnen met ovulatietesten, maar ik had gisteren op dag 21 pas een iets donkerder streepje en vandaag een knaltest op dag 22. Vandaag had ik een paar uur last van mijn buik, alsof ik ongesteld moest worden met steekjes onderin mijn buik. Zou dit mijn eisprong al geweest kunnen zijn? We hebben het in ieder geval erg gezellig gemaakt afgelopen week 1/2 DPO: niks 3 DPO: erg moe, vannacht heel slecht geslapen. Lage rugpijn (druk weekend gehad, misschien daardoor), crème witte afscheiding en af en toe lichte steekjes in baarmoeder (voornamelijk rechts), drukkend gevoel in lies links 4 DPO: lage rugpijn, crème witte afscheiding, lichte steekjes in baarmoeder (voornamelijk rechts), licht gevoelige tepels (voornamelijk rechts), drukkend gevoel in lies links. Hele dag lekkere trek haha en buik lijkt iets opgezet (broek zit ineens niet meer zo lekker)
Na mijn vmk in November mag ik weer meeschrijven. Ondertussen is er bij mij ook pcos vastgesteld dus ben extra dankbaar voor dit spontane eitje! ♡ Ik heb niet veel kunnen knutselen omdat ik buikgriep heb.. ik verwacht er dus niet veel van. Ovuday/1dpo: Nog gevoelige tepels. 1/2dpo: Nog gevoelige tepels Super moe en niet lekker, maar is nog van de buikgriep. Veel witte afscheiding. 2/3dpo: Geen gevoelige tepels meer Sochtends flink scherpe pijn onderbuik en eistok vooral rechts. 3/4dpo: Echt een heel sterk gevoel dat het deze ronde niet gaat lukken. 4/5dpo: Af en toe lichte kramp bm. Klein beetje last van mijn onderrug 5/6dpo: Sochtends lichte menstruatiekramp gedurende dag heel soms krampjes baarmoeder. Vorige x toen ik zwanger was had ik al veel meer dingen. Savonds echt zoete trek dus aan het snaaien gegaan hihi. 6/7dpo: Hele lichte menstruatiekrampjes vooral in de ochtend. Meer plassen? Of het zit in m'n hoofd.. Even beetje shakerig, borrelende maag en darmen. Tuurstreep of voorgedrukt lijntje te zien? 7/8dpo: Sochtends grote boodschap zo dun als water Lichte menstruatiekramp 8/9dpo: Nog steeds lichte menstruatiekramp en nu ook best veel afscheiding Savonds het zuur 9/10dpo: Nog steeds menstruatiekrampjes Af en toe steken in borsten Gevoelige rechter borst met 'stuiteren' Test negatief Savonds vieze smaak in mond en ik heb het een beetje zuur 10/11dpo: Snachts 2x wakker geweest Bloedend tandvlees met poetsen Gevoelige tepels Met middagdutje veel en raar gedroomd Krijg nog een beetje hoop hihi. 11/12dpo: Veel afscheiding Moe Met middagdutje weer veel gedroomd Af en toe kramp. Voel echt al dat ik ongesteld moet worden. 12/13dpo: Menstruatiekramp en kramp onderrug Gevoelige tepels 13/14dpo: Test negatief Nog niet ongesteld terwijl dat wel had gemoeten.. Krampjes Witte afscheiding NOD: Vanmorgen getest en weer negatief.. snap er niets meer van. Krampjes baarmoeder Vanmorgen misselijk Heel moe Witte afscheiding Hele andere tepels.
Ik zie trouwens dat ik het niet goed heb opgeschreven.. ik word meestal 13/14dpo ongesteld dus vandaag 1 dag overtijd.
1 DPO: Licht pijnlijke borsten, lichte krampen. 2 DPO: licht pijnlijke borsten, veel crème afscheiding, krampen, ook in rug en linker eierstok. 3 DPO: borsten pijnlijker, veel crème afscheiding, lichte krampen en pijn bij mijn schaambeen. 4 DPO: pijnlijke borsten, in de ochtend diarree en duizelig, daarna was dat weg. Rugpijn en in de avond een scherpe pijn rechts onderin. 5 DPO: pijnlijke borsten, in de ochtend pijn in mijn maag, daarna niet meer. Nog steeds rugpijn en pijn bij mijn schaambeen en rechter lies, steken rechts onder in buik. 6 DPO: pijnlijke borsten, wat misselijk voor mijn ontbijt, duizelig en moe, ondanks dat ik goed geslapen heb. Bij niesen een flinke steek in mijn onderbuik. Vraag me bijna af of ik niet ziek ga worden met al deze vage klachten
Ik verwacht zelf 1-2 als NOD, FF denkt een dag later, maar meestal is mijn cyclus 27 dagen en dan zit FF er een dag naast. Wanneer is jouw NOD? Misschien gaan we aardig gelijk op dan.
Ah, bedankt! Ik ben nog steeds niet ongesteld en de klachten zijn hetzelfde. Ik ga proberen te wachten met opnieuw testen tot vrijdag. Dan ben ik 1 dag over tijd.. spannend!
Ovulatie waarschijnlijk 15/16 januari 1 DPO Geen bijzonderheden. Hartslag in rust 68. 2 DPO Niet fit. Verhoging, één oor zit dicht, maagzuur. Hartslag in rust 68. 3 DPO Weer wat fitter, hartslag gaat ook weer naar beneden. Lage rugpijn. Soms wat krampen / steekjes in buik. Hartslag in rust 67. 4 DPO Ziek! Overgeven, diarree, steken in buik. Hartslag in rust 69. 5 DPO Gelukkig weer wat fitter. Kortdurende griep? Nog wel snel buiten adem. Vanochtend last van onderrug. Soms wat steekjes / krampen onderin buik. Borsten zijn wat gevoeliger, of beeld ik het me in? Hartslag in rust 68. 6 DPO In gezicht, decolleté en op rug een paar onderhuidse puisten. Opgeblazen / naar gevoel in buik. Beetje afscheiding. Hartslag in rust 67. 7 DPO In de ochtend weeïg gevoel. Rommelende darmen, dunne ontlasting. In avond veel lucht buik / darmen. Hartslag in rust 67. 8 DPO Emotioneel (J. had het over baby’s). Soms wat steken en krampen. Weer veel lucht in de darmen in de avond. Kleine mee-eters in gezicht, geen goed teken. Hartslag in rust 69.